שתף קטע נבחר
 

ב.מ.וו X3 חדש - תחת הסוואה בתנאי קור קיצוניים

רכב הפנאי הוותיק של יצרנית היוקרה יקבל מחליף עדכני תוך חודשים ספורים. בינתיים משחררת היצרנית תמונות ראשונות מאתר ניסוי בסקנדינביה. קבלו הצצה

ב.מ.וו חושפת תמונות ראשונות של ה-X3 החדש בניסוי נהיגת חורף בסקנדינביה. פרסום תמונות הדור השלישי של ה-X3, הצפוי לערוך הופעת בכורה כדגם סדרתי רק בסוף השנה (תערוכת פרנקפורט) או בתחילת 2018 (תערוכת דטרויט) - נועד כדי לתת מענה - גם אם חלקי - להשקת גרסאות חדשות של שניים ממתחריו הבולטים - אודי Q5 החדש שנחשף בפריז וינחת בישראל בימים הקרובים, כמו-גם וולוו XC60 חדש שיושק בתערוכת ז'נבה שנפתחת בעוד ימים ספורים.

 

ב.מ.וו X3

ב.מ.וו X3

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

תחת מעטה ההסוואה הכבד קשה להבחין בשינויי העיצוב, אך נראה כי סבכת הכליות מלפנים גדלה ויחידות התאורה הפכו מעוגלות, בעוד האחוריות הפכו צרות יותר. ה-X3 צפוי להתבסס על פלטפורמת סדרה 5 החדשה שתהווה גם את הבסיס לסדרה 3 הבאה אשר תושק אחריו. הפלטפורמה החדשה, עם חלקי מרכב מאלומיניום, מאפשרת הפחתת משקל של כמה עשרות ק"ג בהתאם לגרסה. המידות החיצוניות צפויות להישאר דומות לדגם היוצא, עם גידול קל באורך כדי להציע תאי נוסעים מטען מרווחים ושימושיים מבעבר.

 

 

היצע המנועים בגרסאות הפופולאריות צפוי להישאר ללא שינוי, כלומר מנועי דיזל ובנזין מוגדשים עם 4 צילינדרים בנפח 2.0 ליטר, ו-6 צילינדרים בנפח 3.0 ליטר בהספקים שינועו בין 184 כ"ס ל-326 כ"ס. אלו ישודכו לתיבת 8 הילוכים אוטומטית והנעה כפולה-קבועה x-Drive, המאפשרת חלוקת כוח משתנה בין הציר האחורי לקדמי. גרסאות הבסיס יוצעו גם עם הנעה אחורית.

 

 

הפלטפורמה החדשה תאפשר גם יחידת הנעה היברידית נטענת המשלבת בין מנוע טורבו-בנזין בנפח 2.0 ליטר למנוע חשמלי, ויתכן כי לראשונה תוצע גם גרסת M ספורטיבית יותר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים