אלו הפרסומות אליהן הישראלים מכורים
מחקר בדק את צריכת הפרסומות ב-180 מדינות וגילה אילו פרסומות אוהבים בכל מקום. באמריקה אוהבים תוכניות בישול ובמדינות המפרץ אובססיביים לגבי מכשירים ניידים
"האיראנים מכורים להכרויות, האמריקאים לאוכל, והישראלים לנדל"ן", כך עולה ממחקר של חברת Inneractive הישראלית שחקרה 800 מיליון מקרים של צריכת פרסומות ב-180 מדינות. עוד גילתה החברה שאזרחי המפרץ הפרסי מובילים בצריכת פרסומות לסמארטפונים, הפיליפינים צרכני משחקים כפייתיים והסורים צורכים פרסומות לאפליקציות של חדשות באופן מופרז.
במשך יותר משנה, חקרה החברה, שהוקמה בשנת 2007 את התנועה המאסיבית על הפלטפורמה שלה וגילתה נתונים מעניינים (החישוב הוא ביחס למחזיקי המובייל ה"חכם" במדינה לצריכת לפחות פרסומת אחת בשנה האחרונה מגיל 21 ומעלה). החברה מפתחת טכנולוגיות לפרסום מודעות וידאו ונייטיב (native) במובייל ויש טכנולוגיה המאפשרת לנהל בורסת פרסום בזמן אמת. נתונים מעניינים אחרים היו: שהסורים למשל מגיבים טוב לפרסומות להורדת אפליקציות חדשות (79% נחשפו לפחות פרסומת אחת מסוג זה). האמריקאים למשל, הם צרכני הפרסומות מספר אחד בעולם לבישול ולאפליקציות אוכל.
78% צרכו לפחות פרסומת אחת, עובדה אשר לא מפתיעה בהתחשב בנטיות ההשמנה במדינה ויכולה להעיד על הבעיה, או אפילו על נסיון לפתור אותה על ידי אכילה יותר נכונה. הפיליפינים זכו במקום הראשון בצריכת פרסומות למשחקים במובייל עם 71% שצרכו לפחות פרסומת אחת. נתון מפתיע נוסף הוא שהאיראנים מובילים (באופן יחסי, לא אבסולוטי) בחשיפה לאפליקציות להיכרויות. 38% צרכו לפחות פרסומת אחת. תופעה זו יחסית שכיחה במדינות שמרניות שבהן לא קיימת היכולת להיפגש במקומות ציבוריים.
מדינות המפרץ הפרסי לקחו את התואר הנכסף של צרכני פרסומות למכשירים ניידים חדשים (71% צרכו פרסומת אחת לפחות) דבר שמראה על הוואקום האדיר שנוצר שם שחברות כמו אפל או סמסונג ממלאות בשמחה. ולבסוף הנתון המפתיע (או לא כל כך), ישראלים מכורים לפרסומות לנדל"ן. מסתבר שרוב הישראלים (59% צרכו לפחות פרסומת אחת) נכנסו לפרסומות הקשורות למכירת דירה, קרקע או קמפיינים ממשלתיים ופרטיים ליחידות דיור, שכונות, הגרלות ושאר מרכולות נדל"ן.