לא רק חומוס - תעשיית המזון הישראלית פורצת לעולם
קרוב ל-200 חברות ומובילי דעה מהארץ ומהעולם השתתפו השבוע בכנס ההייטק של האוכל הישראלי - הפוד-טק, ביוזמת מכון היצוא. "העתיד, הביטחון, ביטחון המזון של מדינת ישראל וגם בעולם כולו בנוי על הקידמה ועל החדשנות בנושא המזון". איך מוכרים אוכל ישראלי בחו"ל? קבלו כמה טיפים
חדשנות בנושא המזון זה אחד ממנועי הצמיחה העתידיים של התעשייה הישראלית. השבוע השתתפו קרוב ל-200 חברות ומובילי דעה מהארץ ומהעולם בכנס ההייטק של האוכל הישראלי - הפוד-טק, ביוזמת מכון היצוא. "העתיד, הביטחון, ביטחון המזון של מדינת ישראל וגם בעולם כולו בנוי על הקידמה ועל החדשנות בנושא המזון", אומר גדי אריאלי מנכ"ל מכון היצוא.
צפו
"תעשיית המזון יכולה לפרוץ לשוק העולמי אך ורק אם היא תבוא עם מוצרים חדשניים שיש להם מסר חדש, אריזות מעניינות, שימוש בחומרים מעניינים, טעמים שונים", מדגישה קרולין נווה, מנהלת ענף מזון ומשקאות במכון היצוא.
גיל הורסקי, מנהל חדשנות גלובלי במונדליז מוסיף, כי הטיפ הכי גדול שלו לתעשיינים ישראלים שרוצים לחדור לשווקים חדשים בחו"ל זה לא לפחד. "לבוא עם הרבה תעוזה אבל עם המון תכנון אסטרטגי, לנסות לזהות נישות שהן מספיק גדולות בשביל שחקן ישראלי לחדור אליהן, שיהיה לו ערך מוסך, ומצד שני שהן יהיו אטרקטיביות מספיק לחברות הגדולות. למעשה זה נותן להם אפשרות של סיכוי יותר גדול להצליח".
בשיתוף מכון היצוא