שתף קטע נבחר

רמה"ש נגד מינהלת הנשים: "החלטה שערורייתית"

עמותת ל.כ.ן טוענת כי בהסכם השיווק החדש המינהלת לוקחת לעצמה 75 אחוז מכלל ההקצבות ומשאירה לקבוצות את הסכום שנותר. תגובת המינהלת: "טענות הזויות"

עמותת ל.כ.ן לקידום כדורסל נשים - המנהלת את קבוצת הנשים של רמת השרון - פנתה למינהלת ליגת העל (באמצעות משרד עו"ד דן חי ושות') בדרישה לשנות "החלטה שערורייתית ובלתי סבירה", לטענתה.

 

בדרישה של רמת השרון נטען כי בהסכם השיווק החדש, המינהלת תתקצב לטובתה כ-75 אחוזים מתוך כלל ההקצבות הציבוריות, ותעביר לקבוצות רק כ-25 אחוזים מההכנסות.

 

שטרק. איך המינהלת תגיב? (צילום: ריאן פרויס) (צילום: ריאן פרויס)
שטרק. איך המינהלת תגיב?(צילום: ריאן פרויס)

 

"המאבק על תקציבים לכדורסל נשים לא החל היום, ולמעשה זו ההצדקה המרכזית לקיומה של המינהלת - לגייס תקציבים למען הקבוצות. אלא שלא זו בלבד שהיא נכשלה בכך כישלון חרוץ - ולראייה, מאז כינונה לפני חמש שנים ירדו התמיכות משיווק הטוטו המועברות לכל קבוצה באופן ניכר.

 

"לנוכח האבסורד, ולנוכח התנהלות בלתי תקינה בהחלטה להעביר את התקציב למינהלת, דורשת כאמור עמותת ל.כ.ן להשיב לקבוצות את הכספים המגיעים להן, ולחייב את המינהלת למצוא דרכים אחרות לקיים את עצמה".

 

ממינהלת הנשים נמסר בתגובה: "כמדי שנה תקציב מינהלת ליגת העל לנשים בכדורסל מובא לאישור דירקטוריון המינהלת המורכב מראשי הקבוצות עצמן. הטענות שהוצגו הזויות ומופרכות לחלוטין, בפרט לאור העובדה שהתקציב לשנה הנוכחית אושר בדירקטוריון המינהלת ברוב מוחלט של חברי הדירקטוריון, לאחר דיון מפורט למעט רמת השרון שנמנעה. אין כל קשר בין הנתונים שהוצגו על ידי קבוצת רמת השרון לבין המציאות. יודגש, כי חלק ניכר מהתקציב משמש לתמיכה בפעילות הקבוצות ולקידום פעילות ליגת העל לנשים בכדורסל בהתאם למטרות הקבועות בתקנון המינהלת".

 

"בזכות העתירה לבג"צ נרשם הישג ראשון להרחבת התקציב ובמסגרת המתווה שאושר בבג"צ, מקבלות הקבוצות השנה את מרבית התמיכה ישירות מהמועצה להסדר ההימורים בספורט, כך שסך התמיכה המדובר המיועד לקבוצות עומד על כ-5 מיליון שקל, לעומת סכום של כ-3.2 מיליון שקל שקיבלו הקבוצות בעונה שעברה. נתונים אלו עומדים בסתירה מוחלטת לנתונים התלושים מהמציאות, כפי שהוצגו על ידי רמת השרון, שמכירה היטב את מתווה חלוקת הכספים, ובחרה להציג את הנתונים באופן מסולף ומגמתי. השנה יצאה מינהלת הליגה בקמפיין פרסומי ראשון מסוגו להעלאת המודעות הציבורית לכדורסל הנשים, בשילוט חוצות ובפרומו בטלוויזיה, מהלך שאושר בידי חברי הדירקטוריון כחלק מהתחייבויות המינהלת לאתנה לשינוי עמדות בקרב הצבור. נדגיש כי רמת השרון הייתה שותפה בכל ההכנות לקמפיין, ושחקניות הקבוצה אף הצטלמו לקמפיין, שהיה עולה לאוויר במידה והקבוצה הייתה משתתפת בסדרת חצי הגמר".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עודד קרני, איגוד הכדורסל
אורנה אוסטפלד
צילום: עודד קרני, איגוד הכדורסל
מומלצים