מרצדס G חדש - מראה קלאסי, מכללים חדשים
רכב השטח הקשוח של מרצדס, מכלי הרכב הבודדים בהיסטוריה ששמרו על צורתם המקורית לאורך עשרות שנים, זוכה למחליף מודרני. אך המראה כמעט ולא ישתנה
גורדון ווגנר, המעצב הראשי של מרצדס, אמר בראיון לאתר כי "מלבד פיסת פלסטיק בקורה C, אין שום דבר שעבר מה-G היוצא לדגם העתידי. תכננו הכל מחדש". למרות זאת הבטיח ווגנר כי "ה-G ישמור על קו העיצוב המזוהה שלו. אם הוא לא יהיה מרובע, הוא לא יהיה G".
תמונות הריגול שמתפרסמות ברשת בעת האחרונה הן עדות להצהרה זו. מרצדס שומרים על קו העיצוב הזוויתי והמזוהה, כולל יחידות תאורה עגולות מלפנים ומיקום מאותתים על הכנפיים הקדמיות. לפי דיווחים שונים, ה-G החדש צפוי להיות רחב וארוך מהדגם הנוכחי, אך גם להשיל בין 200 ל-400 ק"ג.
זאת תודות לפלטפורמה חדשה ומעבר לתצורת מיתלים מודרניו יותר, הכוללת כנראה מתלה קדמי נפרד במקום סרן קשיח. שינוי זה אמור לסייע גם בשיפור התנהגות הכביש על חשבון יכולת השטח. מאידך, רק מעטים בין לקוחות הרכב הסופר-יקר, אכן יורדים עמו לשטח.
בהיצע יחידות הכוח צפוי מנוע טורבו-דיזל חדש עם 6 צילינדרים בטור ובנפח 3.0 ליטר, שנחשף במתיחת הפנים ל-S ויציע שתי רמות הספק - 286 כ"ס או 340 כ"ס. מעליו יהיה מנוע V8 טווין-טורבו בנזין בנפח 4.0 ליטר, אף הוא בשתי רמות הספק - 469 כ"ס או 612 כ"ס בגרסת AMG.
כל המנועים ישודכו לתיבת 9 הילוכים אוטומטית ולהנעה כפולה-קבועה. טרם ידוע האם זו תציע כבעבר הילוך כוח ונעילה לשלושת הדיפרנציאלים (מרכזי, אחורי וקדמי). כמו קודמו, גם ה-G החדש ייוצר עבור מרצדס על ידי מגנה-שטייר בפס הייצור בגראץ, אוסטריה.