שתף קטע נבחר
 

מרצדס G חדש - מראה קלאסי, מכללים חדשים

רכב השטח הקשוח של מרצדס, מכלי הרכב הבודדים בהיסטוריה ששמרו על צורתם המקורית לאורך עשרות שנים, זוכה למחליף מודרני. אך המראה כמעט ולא ישתנה

דור חדש ל-G קלאס, רכב השטח האגדי של מרצדס, צפוי להיחשף בקרוב - כנראה בתערוכת פרנקפורט שתיערך בספטמבר. על-פי דיווח של אוטוניוז, מדובר במסכת השינויים הגדולה ביותר שעבר הדגם מאז הושק ב-1979.

 

מרצדס G

מרצדס G

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

גורדון ווגנר, המעצב הראשי של מרצדס, אמר בראיון לאתר כי "מלבד פיסת פלסטיק בקורה C, אין שום דבר שעבר מה-G היוצא לדגם העתידי. תכננו הכל מחדש". למרות זאת הבטיח ווגנר כי "ה-G ישמור על קו העיצוב המזוהה שלו. אם הוא לא יהיה מרובע, הוא לא יהיה G".

 

גרסת המקור (מימין) והנוכחית ()
גרסת המקור (מימין) והנוכחית

 

תמונות הריגול שמתפרסמות ברשת בעת האחרונה הן עדות להצהרה זו. מרצדס שומרים על קו העיצוב הזוויתי והמזוהה, כולל יחידות תאורה עגולות מלפנים ומיקום מאותתים על הכנפיים הקדמיות. לפי דיווחים שונים, ה-G החדש צפוי להיות רחב וארוך מהדגם הנוכחי, אך גם להשיל בין 200 ל-400 ק"ג.

 

זאת תודות לפלטפורמה חדשה ומעבר לתצורת מיתלים מודרניו יותר, הכוללת כנראה מתלה קדמי נפרד במקום סרן קשיח. שינוי זה אמור לסייע גם בשיפור התנהגות הכביש על חשבון יכולת השטח. מאידך, רק מעטים בין לקוחות הרכב הסופר-יקר, אכן יורדים עמו לשטח.

 

 

בהיצע יחידות הכוח צפוי מנוע טורבו-דיזל חדש עם 6 צילינדרים בטור ובנפח 3.0 ליטר, שנחשף במתיחת הפנים ל-S ויציע שתי רמות הספק - 286 כ"ס או 340 כ"ס. מעליו יהיה מנוע V8 טווין-טורבו בנזין בנפח 4.0 ליטר, אף הוא בשתי רמות הספק - 469 כ"ס או 612 כ"ס בגרסת AMG.

 

כל המנועים ישודכו לתיבת 9 הילוכים אוטומטית ולהנעה כפולה-קבועה. טרם ידוע האם זו תציע כבעבר הילוך כוח ונעילה לשלושת הדיפרנציאלים (מרכזי, אחורי וקדמי). כמו קודמו, גם ה-G החדש ייוצר עבור מרצדס על ידי מגנה-שטייר בפס הייצור בגראץ, אוסטריה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים