שתף קטע נבחר

 

אימוג'י אחד בלבד: התגובה הקורעת של סמסונג לטרול בטוויטר

במסגרת קמפיין טוויטר ויראלי למכשיר הדגל החדש, ביקשו בסמסונג מהגולשים לשתף את התמונה הראשונה שצילמו עם הגלקסי S8. כשאחד מהם ניסה להתחכם - בסמסונג לא נשארו חייבים

אין ספק שאחד מהדברים הטובים יותר שמציעות הרשתות החברתיות - הוא ערוץ תקשורת ישיר ובלתי פורמלי עם חברות, תאגידים ומוסדות. וכשאלה משכילים לעשות שימוש מושחז ומתוחכם במדיה הזו - הם פשוט קונים את הקהל:

 

קחו למשל את סמסונג, שעסוקה בימים אלה בקידום מכשיר הדגל החדש שלה - הגלקסי S8. חשבון הטוויטר של סמסונג מובייל בארצות-הברית, צייץ מהלך שיווקי טיפוסי וביקש ממשתמשים שכבר רכשו לעצמם את המכשיר - לשתף את התמונה הראשונה שצילמו בעזרתו.

 

בקשות מהסוג הזה לא תמיד גוררות את התגובות המתבקשות, אבל מפעילי חשבונות וערוצים במדיה חברתית - מוכרחים לדעת לנצל גם את הרגעים האלה לטובתם. בתגובה לבקשה של סמסונג, צייץ אחד העוקבים בטוויטר כי התמונה הראשונה שלו היא צילום של אבר המין שלו, או בקיצור "דיק פיק".

 

 

 

אבל בסמסונג לא נשארו חייבים, וכתגובה לציוץ הזה - השתמשו באימוג'י אחד בלבד:

 

 

 

 מיותר לציין כי מדובר היה בנוק אאוט מוחלט של סמסונג, שזכו באופן הזה לאהדה מצד המצייצים.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים