סוזוקי איגניס בישראל. המחיר: 85 אלף שקלים לאוט'
מכונית המיני עם המראה הקרבי מגיעה לישראל ותשווק כאן בגרסה ידנית או אוטומטית. מערכות הבטיחות המקוריות לא יוצעו בישראל
מכשירי תנועה יבואנית סוזוקי משיקה היום (ב') בישראל את האיגניס החדשה,
עשור לאחר הפסקת ייצור הדור הקודם.
תג המחיר שיוצמד לאיגניס החדשה מתחיל ב-74 אלף שקלים לגרסה הידנית ו-85 אלף לאוטומטית, מחירים הממקמים אותה בקצה העליון של קטגוריית המיני היקרות, מול מתחרות כמו פיאט 500, אופל אדם ורנו טווינגו.
- סוזוקי איגניס בנהיגה ראשונה - רכב פנאי, בקטנה
סוזוקי איגניס
האיגניס היא למעשה גרסת פנאי לסלריו (243.5 ס"מ בסיס גלגלים, ארוך ב-1 ס"מ), עם עיצוב "קרבי-הרפתקני" בזכות יחידות תאורה (לד) גדולות, פגוש אגרסיבי, כנפונים מורחבים לגלגלים, צביעה דו-גונית למרכב, מגני פלסטיק שחור ופסי גגון מסיביים. מרווח הגחון נדיב יחסית של 18 ס"מ (3.5 ס"מ יותר מהסלריו). תא המטען גדול ביחס לקטגוריה ומציע נפח של 267 ליטר.
האיגניס מצוידת ביחידת הנעה המוכרת מהבאלנו, מנוע 4 צילינדרים בנפח 1.2 ליטר המפיק 90 כ"ס ומשודך לתיבת 5 הילוכים ידנית או תיבה אוטומטית רציפה, ולהנעה קדמית. גרסת ההנעה הכפולה לא תוצע בשלב ראשון. הביצועים - זינוק ל-100 קמ"ש ב-11.2 שניות בגרסה האוטומטית (12.2 שניות בידנית) וצריכת דלק רשמית של 20.8 ק"מ לליטר בממוצע (21.7 ק"מ לליטר בידנית).
האיגניס מוצעת בישראל בגרסת GLX הכוללת בקרת אקלים דיגיטלית, מפתח חכם, בקרת שיוט, צבע מרכב דו-גוני, חישוקי "16 קלים ו-6 כריות אוויר. נעדרים מהרשימה מסך מגע מקורי בגודל "7 עם צימוד ל-Apple CarPlay ו-Android Auto (המוצג בתמונות) ובעיקר אבזור בטיחות מתקדם המוצע עם הדגם באירופה - בלימה אוטונומית במצבי חירום והתראה על סטייה מנתיב וערנות נהג. במקומם תצויד האיגניס במערכת מובילאיי בהתקנה מקומית.
סוזוקי איגניס
ניר בן זקן