שתף קטע נבחר
 

דאצ'יה דאסטר אוט' בישראל - החל מ-100 אלף שקל

רכב הפנאי של דצ'יה ישוק מעתה גם עם מנוע דיזל ותיבה אוטומטית, אך ללא אופציה להנעה כפולה. מפרט הבטיחות נותר צנוע במיוחד

קרסו, יבואנית דאצ'יה, משיקה היום (ד') את הדאסטר עם תיבת הילוכים רובוטית כפולת-מצמד, לראשונה בהיסטוריה של מותג. תג המחיר מתחיל ב-100 אלף שקלים לגרסת הבסיס, ו-107.5 אלף שקלים לגרסה הבכירה.

 

דאצ'יה דאסטר

דאצ'יה דאסטר

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

יחידת ההנעה משדכת בין מנוע 1.5 ליטר טורבו-דיזל המוכר של קונצרן רנו (110 כ"ס), לתיבה EDC כפולת-מצמד עם 6 הילוכים. יש עם זאת לזכור כי בשונה מדגמים ידניים שהוצעו גם עם הנעה כפולה-קבועה שאפשרה להם נסיעה גם בשטח, הדאסטר האוטומטי מוצע עם הנעה לגלגלים הקדמיים בדומה למרבית דגמי הפנאי הרכים. אלו מאפשרים זינוק ל-100 קמ"ש ב-11.9 שניות וצריכת דלק רשמית של 22.2 ק"מ לליטר בממוצע.

 

 

בגרסה האוטומטית מותקן גלגל הגה חדש עם מתגי שליטה נוחים יותר לבקרת שיוט וצופר (מוקם בעבר על ידית האיתות). פרט לכך אין שינויים משמעותיים, והדאסטר שומר על בסיס גלגלים של 267.3 ס"מ (דומה לקיה ספורטאז' ויונדאי טוסון) ותא מטען בנפח 475 ליטר.


  

הדאסטר האוטומטי יוצע כמו שאר הגרסאות בשתי רמות אבזור; "לאורייט" (ב-100 אלף שקל) הבסיסית כוללת מערכת שמע עם בלוטות' מקורי ושליטה מההגה, ופסי גגון. גרסת "פרסטיז''" הבכירה (ב-107.5 אלף שקל) מוסיפה מסך מגע בגודל "7, מצלמת נסיעה לאחור, בקרת שיוט, חיישני חניה וחישוקי 16" קלים. מפרט הבטיחות של הדאסטר נותר ללא שינוי ומסתפק בארבע כריות אוויר בלבד ללא כל מערכת בטיחות עדכנית ומתקדמת.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים