שתף קטע נבחר

אתר דואר ישראל: שיבושים משעות הבוקר

לקוחות הדואר מתלוננים מהבוקר על תקלה לסירוגין באתר ובאפליקציה. הדואר: "מהנדסי החברה מטפלים בתקלה באתר ובאפליקציה". במקביל, לקוחות מתלוננים על חבילות שלא הגיעו מאז אפריל. "החבילות שהצטברו חולקו השבוע"

לקוחות הדואר מתלוננים מהבוקר על תקלה באתר ועל אי יכולתם לעשות שימוש באפליקציה, למעט זימון תור לסניף.  התקלה החלה ב-6:00-7:00 ונראה היה שנפתרה כעבור שעתיים, אבל בצהריים - התקלה חזרה, וכעת נראה שהאתר והאפליקציה עובדים לסירוגין. כתוצאה מכך, אי אפשר לראות מעקב אחר חבילות. מדובר בתקלה במערכות המידע של הדואר.

 

בנוסף, לקוחות טוענים שלא קיבלו חבילות שהזמינו באפריל. לפי הדואר, היה עיכוב בחלוקת החבילות אחרי החגים, בשל עומסים שנוצרו אחרי יום הזיכרון ויום העצמאות. לטענת הדואר, כל החבילות שהצטברו חולקו לסניפים ביום ראשון ושני השבוע וכבר החלו להגיע ללקוחות. בנוסף, מדי יום מתמודדים בדואר עם 70-60 טונות של חבילות נוספות.

צילום מסך של הודעת השגיאה של אתר הדואר ()
צילום מסך של הודעת השגיאה של אתר הדואר
 

כרגע, האתר מציג לסירוגין הודעת שגיאה לפיה "אין באפשרותך לבצע את הפעולה כעת, נסה שנית מאוחר יותר". בדואר ישראל מסרו שיציגו הודעת הסבר ללקוחות באתר ובעמוד הפייסבוק של החברה.

 

מדואר ישראל נמסר בתגובה:  "שעות הבוקר ישנה תקלה לסירוגין באתר החברה וכעת לא ניתן לקבל שירות באתר, באפליקציה או במוקד החברה. מהנדסי החברה מטפלים בנושא, ואנו ממליצים ללקוחות לנסות ליצור קשר במועד מאוחר יותר. יודגש כי השירות בסניפים ניתן כסדרו. אנו מתנצלים בפני לקוחותינו ומודים להם על הסבלנות".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים