שתף קטע נבחר
 

ב.מ.וו סדרה 8 חוזרת. סדרה 6 עוזבת?

יצרנית מכוניות היוקרה הגרמנית עומדת לבצע מיני-מהפך במגוון דגמי הקצה. מחזירה את סדרה 8 לחיים, ועשויה לוותר על המשך פיתוח סדרה 6

ב.מ.וו מחזירה את סדרה 8 לחיים, כמעט שני עשורים לאחר שהופסק הייצור וכתשובה למרצדס S קופה. היצרנית מפרסמת קדימון לאב טיפוס של המכונית שיוצג באירוע הקלאסיות השנתי "קונקורסו ד'אלגנס וילה ד'אסטה" (Concorso d'Eleganza Villa d'Este) בסוף חודש מאי, אחד מאירועי הרכב היוקרתיים בעולם למכוניות קלאסיות ואקזוטיות, הנערכת בכל שנה לחופי אגם קומו שבצפון איטליה.

 

ב.מ.וו סדרה 8

ב.מ.וו סדרה 8

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

נזכיר כי סדרה 8 הראשונה שהוצגה ב-1989 החליפה את סדרה 6 הראשונה (מ-1976) והייתה אחת המכוניות המרשימות והמתקדמות ביותר בתקופתה. הן בעיצוב החיצוני שתוכנן על ידי מחשב ואפשר מקדם גרר נמוך במיוחד (cd0.29), כולל סימן ההיכר של פנסים קדמיים נשלפים כלפי מעלה, והן מבחינה טכנולוגית כמו שימוש במצערת אלקטרונית ומערכות מחשוב ותקשורת נתונים מתקדמות.

 

 

על ההנעה הופקדו מנועי V8 ב-840 ו-V12 ב-850 בשידוך לתיבות הילוכים ידניות עם 5 או 6 יחסים או אוטומטית עם 4 יחסים והנעה אחורית. הגרסה החזקה ביותר אפשרה מהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש. סדרה 8 יוצרה ללא שינויים במשך כעשור עד הפסקת הייצור ב-1999.


 

מהתמונה שפרסמה היצרנית נראה כי פרופיל המכונית ישמור על מראה ייחודי בדומה לגרסת המקור, עם מכסה מנוע ארוך מאד בעוד חלקה האחורי משתפל מעלה, ככל הנראה כדי לסייע לכוח הצמדה. המכונית תתבסס על פלטפורמת CLAR המשותפת לסדרה 7 ותעשה שימוש מסיבי באלומיניום וקרבון על מנת לאפשר משקל עצמי נמוך. היצע המנועים צפוי להגיע גם הוא מספינת הדגל ויכלול מנועי טורבו בנזין ודיזל בתצורת 6 צילינדרים בטור, V8 ו-V12.

גרסת הייצור הסדרתי צפויה להגיע לאולמות התצוגה של היצרנית במהלך שנה הבאה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים