yes מאבדת 6,000 מנויים ויורדת בהכנסות
רבעון ראשון בחברת התקשורת מקבוצת בזק: מספר המנויים הסתכם ב-608 אלף מנויים, לעומת 614 אלף ברבעון הקודם ו-629 אלף מנויים ברבעון המקביל בשנה שעברה – ירידה של 1% ו-3.4%, בהתאמה; ההכנסה החודשית הממוצעת מלקוח (ARPU) עמדה על 232 שקל הרבעון - ירידה של 2%
התחרות בשוק הטלוויזיה הרב ערוצית ממשיכה לתת אותותיה. יס (yes) מקבוצת בזק מדווחת הבוקר (ה') על ירידה של 6,000 מנויים. מספר המנויים הסתכם בסוף הרבעון הראשון של שנת 2017 ב-608 אלף מנויים - זאת לעומת 614 אלף ברבעון הקודם ו-629 אלף מנויים ברבעון המקביל בשנה שעברה, ירידה של 1% ו-3.4%, בהתאמה.
עוד בערוץ הכלכלה
ההכנסה החודשית הממוצעת מלקוח (ARPU) עמדה על 232 שקל הרבעון, זאת בהשוואה ל-237 שקל ברבעון הקודם ו-231 שקל ברבעון המקביל בשנה שעברה. ההכנסות ברבעון הראשון של שנת 2017 הסתכמו בכ-424 מיליון שקל לעומת כ-439 מיליון שקל ברבעון הראשון אשתקד, ירידה של כ-3.4% - עיקר הירידה נבעה כתוצאה מקיטון במצבת הלקוחות.
הרווח הנקי ברבעון שחלף הסתכם בכ-19 מיליון שקל לעומת הפסד של כ-71 מיליון שקל ברבעון הראשון אשתקד - עיקר הגידול ברווח הנקי נובע מכך שברבעון הנוכחי אין הוצאות מימון בגין הלוואות מבעלי מניות כתוצאה מהמרת הלוואות הבעלים להון.
הרווח התפעולי ברבעון הראשון הסתכם בכ-52 מיליון שקל לעומת כ-57 מיליון שקל ברבעון הראשון אשתקד, ירידה של כ-8.8%. עיקר הירידה נובע מקיטון בהכנסות ועליה בהוצאות תוכן בקיזוז ירידה בהוצאות כגון שכר, מקטעי לוויין ופחת וכן מהיוון עמלות המכירה לנכס הרכשת מנויים.