שתף קטע נבחר
 

רנו מגאן RS חדשה וסופר-ספורטיבית נחשפת חלקית

לקראת חשיפה במירוץ הפורמולה 1 היוקרתי והנוצץ מכולם, משחררת רנו תמונות ראשונות של הקומפקטית הלוהטת והחדשה שלה - עדיין תחת הסוואה

רנו חושפת תמונה ראשונה של המגאן RS החדשה. הקומפקטית הלוהטת תיחשף לציבור לראשונה בסוף השבוע הקרוב במונאקו, שם ייערך מירוץ הפורמולה 1 השנתי. עם זאת, הופעה רשמית ראשונה צפויה בתערוכת הרכב הבינלאומית הגדולה שתיערך בחודש ספטמבר בפרנקפורט, גרמניה.

 

רנו מגאן RS

רנו מגאן RS

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

הדור השלישי של המגאן RS נמצא כבר זמן רב בפיתוח וניסויים של חטיבת רנו ספורט שחוגגת 40 להיווסדה, ומעורר כתמיד עניין רב בקרב חובבי הגה. קודמתה נחשבה לאחת ממכוניות ההנעה הקדמית המהירות, מהנות ומאתגרות לנהיגה בקטגוריה בה חברות מספר מתמודדות סופר-מוצלחות. זו גם הסיבה לשורת קדימונים למגאן RS נטולי מידע טכני כלשהו.

 

בהשוואה למגאן הרגילה, ה-RS זוכה לעיצוב מזוהה בהתאם לייעודה הספורטיבי - כולל פתחי אוורור גדולים בפגוש הקדמי עם שלושה פנסי לד בקצותיו בדומה לקליאו RS שעברה לאחרונה מתיחת פנים. הגרסה העדכנית שלה תשווק רק בגרסת חמש דלתות שימושית יותר, בשונה מקודמתה שהוצעה במרכב שלוש דלתות.

 

 

 

ומה אנחנו יודעים בכל זאת עד עתה? נפח מנוע הטורבו-בנזין עם ארבעה צילינדרים אינו ברור, שכן הוא עשוי להתבסס על ה-2.0 ליטר היוצא, או על ה-1.8 ליטר החדש שהוצג לאחרונה באלפין. כן ברור שהספק המנוע יהיה גבוה מ-300 כ"ס, כ-25 כ"ס יותר מהגרסה הקיצונית ביותר של המגאן היוצאת.

 

המגאן תצוייד בתיבת הילוכים ידנית או כפולת מצמד עם 6 יחסי העברה וההנעה תהיה קדמית, כנראה בסיוע המתלה הקדמי המתוחכם - אותו מכנה רנו "independent steering axis front suspension") - שמסייע לצמצם את לוחמת ההגה תחת האצה, יחד עם דיפרנציאל מוגבל החלקה מכאני. בנוסף צפויה ה-RS להציע היגוי אחורי אקטיבי, בדומה ל-מגאן GT.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים