פורד קוגה מעודכן - החל מ-144 אלף שקל
הדגם המוכר של פורד ישווק מעתה בהוזלה של 16 אלף שקלים לעומת הדגם המוחלף, שינויי עיצוב קלים ורמת אבזור בסיסית נמוכה מבעבר
דלק מוטורס, יבואנית פורד לישראל, משיקה את הקוגה המעודכן. במטרה להתמודד מול הדומיננטיות הקוריאנית הוא יוזל מעתה המחיר ויעמוד על החל מ-144 אלף שקלים, הוזלה של 16 אלף שקלים לעומת גרסת הכניסה של הדגם היוצא. יש עם זאת לציין כי רמת האבזור בגרסת הכניסה תהיה נמוכה מבעבר.
עיקר השינוי הויזואלי בקוגה (המכונה בצד השני של האטלנטי "אסקייפ") הוא בסבכה קדמית ויחידות תאורה שונות. יחידת ההנעה נותרה ללא שינוי - 1.5 ליטר טורבו-בנזין המפיקה 182 כ"ס ומשודכת לתיבת שישה הילוכים אוטומטית (פלנטרית) והנעה קדמית בגרסאות הבסיס, או כפולה-קבועה בגרסה הבכירה. גם בסיס הגלגלים (269 ס"מ) ונפח תא המטען (456 ליטר) נותרו ללא שינוי.
תג המחיר הנמוך יותר מתבטא באבזור הבסיסי. גרסת טרנד (ב-144 אלף שקל) אינה כוללת עוד מסך מגע או מערכות בטיחות מתקדמות שמוצעות רק בגרסאות הבכירות. היא מסתפקת בבקרת אקלים מפוצלת, בקרת שיוט, חישוקי "17 קלים, שבע כריות אוויר ומערכת מובילאיי בהתקנה מקומית.
גרסת טרנד X שמחירה 149 אלף שקל מוסיפה על כך מסך מגע בהתקנה מקומית בגודל "8 עם מצלמת נסיעה לאחור ומערכות בטיחות אקטיביות כמו בלימה אוטונומית במהירויות עירוניות (עד 50 קמ"ש), שמירה על נתיב ותאורה אדפטיבית.
גרסת טיטניום (ב-160 אלף שקל) כוללת מערכת מולטימדיה מקורית עם צימוד ל-Apple CarPlay ו-Android Auto, ריפודי עור חלקיים, מושב נהג מתכוון חשמלית, חלון שמש, דלת תא מטען חשמלית, חישוקי "18 קלים ומערכת להתראה על שטחים מתים כולל תנועה חוצה מאחור.
גרסת טיטניום X הבכירה בעלת הנעה כפולה קבועה (ב-190 אלף שקל) מוסיפה ריפודי עור מלאים, חימום למושבים הקדמיים, פנסי קסנון, חישוקי "19 קלים ומערכת בטיחות מתקדמת הכוללת גם בלימה אוטונומית במהירויות בינעירוניות ובקרת שיוט אדפטיבית.