חוסכים מקום בארון: הסרטון הוויראלי בתולדות פייסבוק
309 מיליון צפיות ויותר מ-10 מיליון שיתופים צבר הסרטון שמלמד איך לתלות בגדים עם לשוניות של פחיות שתייה ואיך לקפל תחתונים בקופסת טישו
לפני כחודש הועלה לפייסבוק סרטון בעמוד Blossom, שמשמש כמעין "בלוג לאמא המילניאלית", להגדרתו, עם טיפים לטיפוח משק הבית. בסרטון מוצגים שבעה טריקים וטיפים לסידור המלתחה בארון ובמגירות, ונראה שהנושא קרוב במיוחד ללבם של המשתמשים – כי הדקה וחצי האלו של קיפול ותלייה הפכו לסרטון הוויראלי ביותר בפייסבוק עם לא פחות מ-309 מיליון צפיות ויותר מ-10 מיליון שיתופים. והזרוע הפייסבוקית עדיין נטויה.
למען השוואה, הסרטון של האישה המצחקקת עם מסכת צ'ובאקה ש"שברה" את פייסבוק במאי של השנה שעברה השיגה עד כה "רק" 170 מיליון צפיות ו-3.4 מיליון שיתופים - ונחשבה לסרטון הוויראלי ביותר בפייסבוק לשנת 2016.
הסרטון המלא בפייסבוק:
זה אומר שבתוך חודש אחד השיגו קיפולי תחתונים בקופסת טישו ותליית בגדים עם לשוניות של פחיות שתייה חשיפה גדולה בהרבה.
הטיפים בסרטון, שברקע שלו מתנגנת מוזיקה עליזה ודי מתישה, לא נראים חדשים מדי ומרגיש כאילו כבר ראינו אותם רצים להם בפייסבוק בשלל סרטונים אחרים של עמודים ובלוגים דומים של כל מיני טיפים לבית. אבל כנראה שבכל זאת אנשים אוהבים לראות ארון מסודר יותר מהכול.
ויש גם קשר ישראלי לסרטון. עמוד Blossom שייך לחברת המדיה First Media המתמחה ביצירת תוכן לנשים צעירות ומפעילה בנוסף לשורת עמודי פייסבוק פופולריים (בינהם Blossom ועמודי האוכל של So Yummy) גם את ערוץ הטלוויזיה הבינלאומי לתינוקות BabyFirst. החברה נוסדה על ידי הישראלים גיא אורנים ושרון רכטר ומחלקת הדיגיטל שלה מנוהלת אף היא על ידי ישראלי - יובל רכטר.