נייקי תפטר 2% מכוח האדם העולמי שלה
ענקית הלבשת הספורט דיווחה על תהליך ארגון מחדש, שיכלול גם קיצוץ של רבע ממספר המותגים שהיא מייצרת ומעבר למכירה ישירות לצרכן. בסך הכל יפוטרו כ-1,400 בני אדם מתוך 70,700 המועסקים ברחבי העולם
נייקי ממשיכה להיות מותג פופולרי והמכירות שלה ממשיכות לעלות, כאשר ברבעון האחרון עלו הכנסות החברה ב- 5%. אך ענף הלבשת הספורט הוא ענף תחרותי מאוד ברחבי העולם כאשר מותגים חדשים מנסים לפרוץ בכל עת.
במשך שנים נייקי נסמכה בעיקר על השותפים הקמעונאיים שלה שכללו חנויות ספורט ורשתות גדולות לממכר נעליים וציוד ספורט. אך גם הם מבינים שהיום מירב הלקוחות עברו לרכישה אונליין. בנייקי מתכננים לקצץ בעלויות ההפצה לקמעונאיות הספורט הקטנות יותר ולהתרכז יותר במכירות אונליין.
התהליך, אשר נקרא על ידי החברה "Customer Direct Offense", יתמקד ב-12 ערים בעשר מדינות, ובהן ניו יורק, לונדון, טוקיו וברצלונה, והן צפויות לייצג 80% מהצמיחה של החברה עד שנת 2020. למעשה, החברה תתמקד בארבעה איזורים גיאוגרפיים, כשעל כל אחד מהם יהיה אחראי סגן נשיא: צפון אמריקה; אירופה, המזרח התיכון ואפריקה; סין; אזור אסיה-פסיפיק ואמריקה הלטינית. כיום מועסקים בחברה כ-70.7 אלף עובדים.