רנו מגאן RS - הצרפתים מאשרים את השמועות
האם רנו עומדת להציג את הקומפקטית המהירה בהיסטוריה? כשלושה חודשים לפני חשיפה מלאה ורשמית, משחררת היצרנית תמונות ופרטים בסיסיים
רנו ספורט חושפת פרטים נוספים על ה מגאן RS
החדשה, הקומפקטית הספורטיבית שתושק בגרסה חדשה בתערוכת הרכב של פרנקפורט שתיערך בספטמבר. לישראל צפויה המכונית להגיע בתחילת 2018.
רנו מגאן RS ניקו הלקנברג
רנו ספורט, חטיבת הביצועים של היצרנית הצרפתית, ממשיכה בפרסום קדימונים למגאן RS, המעוררות צפיות גבוהות בקרב חובבי הגה שזוכרים לטובה את הדגם היוצא שנחשב לאחד המוצלחים בהיסטוריה של הקטגוריה. בסרטון שפרסמה היצרנית נראה נהג הפורמולה 1 ניקו הולקנברג בניסויי נהיגה במכונית.
רנו מאשרת למעשה פרסומים מוקדמים, כולל ב-ynet, לפיהם המגאן RS החדשה תצויד לראשונה בתיבת שישה הילוכים כפולת-מצמד, בנוסף לתיבת שישה הילוכים ידנית בדומה לדגם היוצא. ההנעה תהיה קדמית בשני המקרים.
עוד מאשרת רנו כי המכונית תוצע עם היגוי אחורי אקטיבי, במסגרתו פונים הגלגלים האחוריים בזווית הפוכה לגלגלים הקדמיים במהירות נמוכה ומקטינים בכך את רדיוס הפניה. במהירות גבוהה הם פונים במקביל לגלגלים הקדמיים ומשפרים בכך את היציבות הכיוונית. לקוחות יוכלו לבחור בין גרסה רגילה לבין גרסת "קאפ" עם מערך מיתלים מוקשח, בלמים גדולים יותר וצמיגים ספורטיביים במיוחד המתאימים גם לימי מסלול.
רנו עדיין לא חושפת איזה מנוע יותקן בחזית המכונית, אך ההשערות הן שתהיה זו גרסה מחוזקת למנוע ה-1.8 ליטר החדש שהוצג לאחרונה באלפין עם הספק גבוה מ-300 כ"ס, לפחות 25 כ"ס יותר מגרסת 275 טרופי R, הקיצונית ביותר של המגאן היוצאת. לשם השוואה, זו האחרונה סיימה את המיאוץ ל-100 קמ"ש תוך 5.8 שניות, איטית בעשירית השניה מהונדה סיוויק טייפ R. עוד ניתן לציין כי חלק ניכר מפיתוח המכונית מתבצע על מסלול הנורבורגרינג כך שיתכן והיצרנית הצרפתית תדיח את הונדה מהשיא אותו קבעה לאחרונה בגיהינום הירוק.
רנו מגאן RS