סיאט חושפת ארונה - בישראל בתחילת השנה
גרסת הפנאי המוגבהת לסיאט איביזה תנסה להתמודד בקטגוריה הפופולרית. לישראל תגיע בתחילת 2018
סיאט חושפת את הארונה, גרסת פנאי מוגבהת ועם איפור קרבי לאיביזה
החדשה, שתתמודד בקטגוריית רכבי הפנאי הקומפקטיים. לדברי צ'מפיון, היבואנית, הארונה תנחת בישראל בתחילת שנה הבאה.
סיאט ארונה
הארונה מתבססת על פלטפורמת MQB A0 המשותפת לאיביזה, ובהשוואה לה היא ארוכה בכ-8 ס"מ וגבוהה ב-10 ס"מ, 1.5 ס"מ מהם תודות לשיפור במרווח הגחון בעקבות מיתלים שונים. הגידול במידות מאפשר מרחב מחייה משופר לנוסעים עם ראות טובה יותר, עקב הגבהת המושבים הקדמיים (5.2 ס"מ למושב הנהג ו-6.2 ס"מ לנוסע). נפח תא המטען יהיה 400 ליטר (45 ליטר יותר מהאיביזה).
הארונה שומרת על העיצוב המזוהה של היצרנית בתוספת אלמנטים מקובלים בקטגוריה, על-מנת לייצר בידול מחייב ואשליית גובה. בין היתר ניתן למנות פגושים אגרסיביים יותר, מגני פלסטיק שחור מסיביים מסביב למרכב, פסי גגון וצביעה דו-גונית עם אפשרות בחירה בין לא פחות מ-68 שילובים שונים. תא הנוסעים דומה לאיביזה עם מסך מגע גדול ("8) במרכז הקונסולה, וצימוד לסמארטפון דרך Apple Car Play ו-Android Auto ומטען אלחוטי לנייד.
אבזור הבטיחות כולל בלימה אוטונומית במצבי חירום, בקרת שיוט אדפטיבית עם אפשרות לזחילת פקקים, התראה על עייפות נהג ושטחים מתים כולל תנועה חוצה מאחור.
היצע מנועי הטורבו-בנזין מוכר מהאיביזה: שלושה צילינדרים בנפח 1.0 ליטר עם 95 כ"ס בשידוך תיבת חמישה הילוכים ידנית או 115 כ"ס עם תיבת שבעה הילוכים כפולת-מצמד, ו-1.5 ליטר עם 150 כ"ס בשידוך לתיבת שישה הילוכים ידנית בגרסת FR.
סיאט ארונה