לעשירים של ממש: אסטון מרטין משיקה וחותכת מחיר
המותג הבריטי שמיוצג בישראל על-ידי חברת אוטוארט, מרחיב את היצע הדגמים המשווקים כאן. במקביל מתפרסם מחירון חדש עם הוזלות ענק
אסטון מרטין מתחילה לשווק בישראל את הוואנטג' S גם עם תיבת הילוכים ידנית, ההופכת נדירה יותר ויותר בקטגוריית מכוניות העל הסופר-חזקות ויקרות. תג המחיר מאד גבוה אמנם ועומד על כמעט מיליון שקלים (960 אלף), אך היא עדיין המכונית הזולה ביותר של המותג בישראל. תיבת הילוכים אוטומטית תייקר אותה ב-165 אלף שקל. מלבד זאת, יבואנית אסטון לישראל, חברת אוטוארט, מוזילה את מחירי הדגמים השונים באופן ניכר.
אסטון מרטין
הוואנטג' S מצויידת במנוע V8 אטמוספרי בנפח 4.7 ליטר עם 430 כ"ס, 10 כ"ס יותר מהוואנטג' ה"רגילה". הוא ומשודך לתיבת שישה הילוכים ידנית המותקנת מאחור במטרה לאפשר חלוקת משקל אופטימאלית. אלה מאפשרים תאוצה ל-100 קמ"ש ב-4.8 שניות בדרך למהירות מרבית של 305 קמ"ש. בנוסף מצוידת ה-S בבולמי זעזועים אדפטיביים עם שלושה מצבי כיוון, לעומת שניים בלבד בוואנטג' הרגילה.
בנוסף מתחילה היבואנית בשיווק גרסת S לוואנקוויש עם תג-מחיר של 2.2 מיליון שקל לקופה ו-2.4 מיליון שקל לוולנטה בעלת גג נפתח. ל-S הספק של 600 כ"ס ממנוע V12 אטמוספרי בנפח 6.0 ליטר, תוספת של 27 כ"ס לוונקוויש הרגילה. המנוע משודך לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית המותקנת מאחור ומאפשרת זינוק ל-100 קמ"ש ב-3.5 שניות (0.3 שנית פחות) ו-323 קמ"ש מרביים. ויזואלית נבדלת ה-S בפגושים שונים עם מסיטי אוויר בולטים מקרבון ורביעיית מפלטים מאחור (צמד ברגילה).
שערי מטבע נמוכים אפשרו ליבואנית להוזיל גם את מחירם של דגמים נוספים. כך למשל, הראפיד בעלת ארבע הדלתות תשווק במחיר של 1.3 מיליון שקל, הוזלה של 480 אלף שקל. ה-DB11 תשווק במחיר 1.8 מיליון שקלים, 550 אלף שקל פחות מגרסת ההשקה. גרסת הבסיס ל-DB11 עם מנוע V8 תימכר מעתה ב-1.6 מיליון שקל.
אסטון מרטין וונטאג' S