כשברגר קינג שיגעה את גוגל: הפרסומות המבריקות ביותר
אנחנו ממשיכים במסע שלנו עם מהלכי השיווק המבריקים ביותר, והפעם יצאנו לראות כיצד איקאה הכינה תפריטים מיוחד לאפייה ואיך אנשים עם מגבלות שברו כל מחסום אפשרי. איגדנו עבורכם את יצירותיהם של המוחות הבולטים ביותר בתעשיית הפרסום העולמית. כתבה שנייה בסדרה
רוצים לדעת איך ברגר קינג שיגעה את גוגל, כיצד איקאה הכינה תפריטים שאפשר לאכול, מתי שחקני כדורגל בברזיל קידמו הנחות על שימורי תירס ואיך אנשים עם מגבלות שברו כל מגבלה אפשרית? המשווקים היצירתיים ביותר בעולם הכינו עבורכם פרסומות שאי אפשר להישאר אליהן אדישים. צפו.
כשברגר קינג שיגעה את גוגל
טרנד ה"עוזרים האישיים" - מכשירים כדוגמת אלקסה של אמאזון והעוזר הביתי של גוגל, שנמצאים בבית ומגיבים לפקודות קוליות, הצית את דמיונם של אנשי השיווק של רשת ברגר קינג. הם יצרו פרסומת טלוויזיה שהפעילה את כל הסייענים האישיים בבתי הצופים וגרמה להם להתחיל לשווק את ברגר קינג.
להפוך לימון ללימונדה
ועוד בברגר קינג: לאחר שאחד הסניפים שלה נשרף בגלל תקלה טכנית, הרשת הפגינה יצירתיות גבוהה כשעשתה לימונדה מלימון ויצאה בקמפיין שילוט חוצות שהציג תמונות אמיתיות מאירוע השריפה. היא נתנה להם כותרת כמו "ההמבורגר היחידי שמוכן באמצעות להבות", ובכך עקצה את מתחרותיה בשוק שלא משתמשות בגרילים ובאש פתוחה בהכנת ההמבורגרים שלהן.
הסניקרס שירגיע אותך
מכירים את התופעה שברגע שמתחיל לרדת גשם בימי הקיץ מחיר המטריות מזנק לשמיים? החטיף סניקרס עשה משהו דומה, אבל שונה. כבר שנים, שהחברה טוענת שלעתים אתם הופכים להיות עצבניים כשאתם רעבים, ובדיוק בגלל זה אתם פשוט חייבים לחטוף סניקרס כדי לשבוע ולהירגע.
השנה, היא גם נתנה לכם סיבה. החברה פיתחה אלגוריתם שעוקב אחרי פוסטים ופעילות ברשתות החברתיות, וברגע שהוא מזהה שאנשים הופכים להיות יותר עצבניים, הוא משדר הוראה לקופות של רשת השיווק 7-Eleven להוזיל את מחיר החטיף כדי שיותר אנשים ירכשו, יאכלו ויירגעו. מה אתם יודעים, זה ממש עבד.
איקאה מציגה: תפריטים ניתנים לאפייה
תראו איזה יופי: איקאה, שידועה בזכות מדריכי ההפעלה המאוירים שלה להרכבת מוצרים, החליטה לסייע ללקוחות להתחיל ולבשל בדיוק באותה צורה - מתכונים שמודפסים על ניירות אפיה.
נבחרת הכדורגל של וולמארט
רשת בתי הכל בו וולמארט רצתה להוכיח לצרכנים בברזיל שהמחירים שלה נמוכים במיוחד. כדי להעביר את המסר היא ניצלה את הרייטינג הגבוה של שידורי הכדורגל במדינה והחליטה לקרוא תיגר על העובדה שעל חולצות השחקנים מופיעים מספרים שלמים.
כלב מי שלא מאמץ כלב
יצרנית מזון הכלבים פדיגרי החליטה להתגייס לטובת עמותות לאימוץ כלבים. החברה יצאה בקמפיין שמציע להורים שילדיהם גדלו ועזבו את הבית - "להחליף את הילד שלהם בכלב". זה הרבה יותר מצחיק ואפקטיבי ממה שאתם חושבים.
כולם רוצים להיות עם BMW
משווקת BMW ברוסיה איפשרה לכל מי שנוהג ברכב שלה לנסוע חינם בכבישי אגרה. מפני שהיא הבינה שגם בעלי דגמים אחרים רוצים לנסוע בחינם, היא יצרה עבורם מדבקות של המותג ואיפשרה לכל אחד שכיסה את הלוגו המקורי במכונית שלו לנסוע בחינם על חשבונה. אתם יכולים לנחש בעצמכם מה בדיוק קרה.
האלופים האמיתיים של ערוץ 4
ולסיום, בואו נתרגש ביחד. ערוץ 4 הבריטי נתן חסות למשחקים הפרה-אולימפיים לספורטאים עם מגבלות. כדי לקדם את השידורים מהתחרויות, הופקה פרסומת ספקטקולארית שמראה כיצד נחישות, כוח רצון וכישרון יכולים לעבור כל מחסום.
הכותב הוא מומחה לשיווק, חדשנות ומותגים ומייצג בישראל את ארגון Superbrands הבינלאומי.