טילים על שניים: קאוואסאקי ואפריליה עם 200 כ"ס
שוק הרכב הדו-גלגלי מציג השנה שוב צמיחה נאה ומאפשר ליבואנים לקדם גם דגמי נישה חדשים ומעודכנים עם יכולת ספורטיבית יוצאת דופן. קבלו שניים מהם עם יותר מ-200 כ"ס, בתוספת וידאו שמעביר צמרמורת
קאוואסאקי ZZR1400 מודל 2017: הטוען לכתר האופנוע החזק בעולם בייצור סדרתי למעלה מעשור, מגיע אלינו דרך היבואנית מטרו בגרסתו העדכנית, עם שינויי מנוע קלים שנועדו להקל עוד יותר על הרוכב בדהירתו לביצועים על הכביש הציבורי. עם יחס הספק משקל של 1:1.5 כולל רוכב, הוא מסוגל להאצות שספק אם תוכלו לחוות על כלי רכב מנועי אחר עם רישוי לכביש.
תמורת 125 אלף שקלים תקבלו עד 210 כ"ס בעזרת מערכת הראם-אייר המוכרת של היצרנית, על משקל של 265 ק"ג עם דלק. מנוע ה-1.4 ליטר עבר התאמות שונות הכוללות בין היתר הגדלת מהלך בוכנה לטובת מומנט זמין יותר והספק גבוה יותר בסל"ד בינוני. הזרוע האחורית ארוכה מבעבר (10 מ"מ) לטובת היציבות, ומערך המתלים מלפנים ומאחור עבר שדרוג מקיף. יחס ההעברה הכללי התקצר, ויש מושב חדש האמור להיות נוח מבעבר.
אפריליה RSV4-RR: גם בעופר אבניר מציבים באולם התצוגה אופנוע עם יותר מ-200 כ"ס, במקרה זה עם יותר מקריצה קלה לכיוונו של מסלול המירוצים. האפריליה RSV4-RR עושה שימוש במנוע בנפח ליטר בתצורת V4 עם הספק מרבי של 201 כ"ס ורשימה ארוכה של מערכות אלקטרוניות, שעיקר תכליתן קביעת זמני הקפה מהירים ורכיבה בטוחה על הכביש. החל במערכת בקרת החלקה (8 מצבים), ABS מתקדם, בקרת ווילי (הנפת גלגל קדמי, 3 מצבים), קוויק-שיפטר להעברת הילוכים ללא שימוש במצמד, בקרות לזינוק (3 מצבים), ניהול מנוע (3 מצבים) מהירות ושיוט ואפילו מניעת התרוממות גלגל אחורי תחת בלימה חריפה.
אפריליה RSV4 ב-2010 - טל שביט ז"ל רוכב על עתיד דו-גלגלי
מחירו של האפריליה הקיצוני עומד על 145.5 אלף שקלים ומלבד שלל תארים שמביא עמו אופנוע המירוץ המבוסס על גרסת הכביש, יש לו בגרסתו העדכנית עם מערכת פליטה חדשה, ניהול מנוע שונה, מערכת הזרקה אחרת ועוד. גרסת ה-RR מאפשרת לרוכב לשנות את מיקום המנוע בשלדה, זווית היגוי מועדפת לקביעת מהירות היגוי ויציבות, נקודת חיבור הזרוע האחורית לשלדה וזווית וגובה זנב האופנוע. כל זאת כדי להתאים את הכלי לסגנון הרכיבה המועדף על בעליו.