שתף קטע נבחר
 

ניסויים מפרכים: פורשה בוחנת את הקאיין העתידי

רכב הפנאי של יצרנית מכוניות הספורט חוגג 15 שנות ייצור. דור שלישי יוצג בקרוב ויגיע גם לישראל תוך חודשים ספורים

פורשה חושפת תמונות ראשונות של דור שלישי לקאיין החדש לפני השקתו הצפויה בתערוכת פרנקפורט והגעתו ארצה בסוף השנה או תחילת 2018. לדברי פורשה, מאז הושק רכב הפנאי קאיין ב-2002, שהיה גם ראשון מסוגו עבור יצרנית מכוניות הספורט, נמכרו ממנו למעלה מ-760 אלף יחידות בכל רחבי העולם. כדאי להזכיר כי כאשר הוצג לראשונה, טענו חובבי המותג כי בחירת היצרנית בכיוון זה מהווה סוג של חילול קודש. לימים הסתבר כי הצגת הקאיין והצלחתו האדירה, מנעו מפורשה את הוויתור על עצמאותה.

 

פורשה קאיין נהיגות ניסוי

פורשה קאיין נהיגות ניסוי

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

פורשה מציינת כי מאז החל פיתוח הדור השלישי ב-2014, צברו אבות הטיפוס ששימשו לניסויים כ-4.4 מיליון ק"מ בתנאי דרך ואקלים שונים, בטמפרטורות שנעו בין מינוס 45 מעלות בשלג של אלסקה ו-50 מעלות בדיונות של דובאי. בנוסף נבחן הקאיין גם במסלולי המירוצים הוקנהיים ונורבורגרינג שבגרמניה, כמו-גם המסלול האובלי נארדו שבאיטליה.

 

 

הקאיין החדש מתבסס על פלטפורמת MLB המודרנית (המשותפת גם לאודי Q7 ובנטלי בנטיאגה) וצפוי להשיל כמה עשרות קילוגרמים ממשקלו בהשוואה לקאיין היוצא. יחידות המנועים יגיעו מהפנמארה, עם V6 טורבו-בנזין בנפח 3.0 ליטר ו-330 כ"ס בגרסת בסיס, V6 בנפח 2.9 ליטר עם 440 כ"ס בגרסה S ובפסגרת ההיצע V8 טורבו בנפח 4.0 ליטר עם 550 כ"ס. מנועי הדיזל יגיעו מאודי ויפיקו 440 כ"ס ב-V8 בנפח 4.0 ליטר ו-272 כ"ס ב-V6 בנפח 3.0 ליטר.


 

בשונה ממכונית הסאלון של היצרנית, הקאיין יצויד בתיבת שמונה הילוכים אוטומטית קונבנציונאלית המתאימה יותר לנהיגה בשטח, וגם מערכת ההנעה הכפולה צפויה להיות שונה. כבעבר יוצע הקאיין עם אופציה למיתלי אוויר אדפטיביים המאפשרים מרווח גחון גדול יותר, כמו-גם אפשרות נעילה לדיפרנציאל האחורי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים