ריינג' רובר ולאר בישראל. המחיר: החל מ-535 אלף שקל
מותג היוקרה הבריטי מרחיב גם בארץ את ארסנל הדגמים, עם הוולאר שישתלב בין האיווק הקומפקטי לספורט, ועם מנועי בנזין ודיזל ומספר רמות גימור
ריינג' רובר מתרחבת בישראל עם הוולאר. יצרנית היוקרה הבריטית מתחילה לשווק גם אצלנו את רכב פנאי הצעיר בהיצע, אשר משתלב במשפחת הדגמים בין האיווק הקומפקטי יחסית לספורט הגדול ממנו משמעותית. מחיר גרסה הבסיס עם מנוע בנזין או דיזל בנפח 2.0 ליטר: 535 אלף שקלים.
ריינג' רובר מכוונת עם הוולאר לקטגוריה גדלה והולכת (גם בישראל) של רכבי פנאי יוקרתיים בעלי יכולת דינמית גבוהה המשווקים כאן עם תג-מחיר של חצי מיליון שקלים וצפונה. הוולאר שמבוסס על יגואר F פייס של האחות לקונצרן, משתמש גם בלנד רובר דיסקברי 5 לטובת המפרט. למרות שימוש באלומיניום, משקלו עומד על מעט יותר מ-2 טון, ובכך הוא כבד בכ-150 ק"ג מהאיווק וקל במידה דומה מהספורט.
בסיס הגלגלים עומד על 287 ס"מ, וגם בכך הוא ממוקם בין האיווק (266 ס"מ) לספורט (292 ס"מ). אורכו עומד על 478 ס"מ, לעומת 485 ס"מ לספורט ו-451 באיווק. מרווח הגחון יכול להגיע ל-25 ס"מ בהתאם למצב המתלים, לעומת 21 מ"מ באיווק ו-29 בספורט.
יחידות המנוע המוכרות של הקבוצה ינוצלו כמובן גם עבור רכב הפנאי הצעיר. בגרסאות הבסיס תציע חברת המזרח, היבואנית, מנועי בנזין או דיזל בנפח 2.0 ליטר ובהספקים של 240 או 300 כ"ס לבנזין, ו-180 כ"ס או 240 לדיזל. מעליהן יהיו יחידות 3.0 ליטר בנזין (מוגדש) ודיזל (V6), עם 380 או 300 כ"ס בהתאמה. כל המנועים יגיעו עם תיבת שמונה הילוכים אוטומטית של ZF.
הוולאר ישווק בארבע רמות גימור ועם מערכות ההנעה הכפולה המתוחכמות של היצרנית ומערכות מתלים אדפטיביים בכל הגרסאות. בלימה אוטונומית, אזהרה על סטייה מנתיב, מצלמת רוורס וחיישני מרחק מאחור יהיו בכל הדגמים. למעט בגרסאות הבסיס הזולות, הוא יצויד גם במערכת קריאת תמרורים וקביעת מהירות מרבית, אזהרה על רכב בשטח המת ועל רכב חוצה מאחור ועייפות נהג. ברמות גימור יקרות יתווספו גם בקרת שיוט אדפטיבית, שמירה אקטיבית על נתיב וחניה עצמאית.