לא מוותרת: הנהלת אובר נלחמת בהחלטת הרגולטור בלונדון
לאחר שנתבשרה חברת שירות המוניות כי אינה עומדת בתנאים להפעלתה ורישיונה לא יחודש, הנהלת אובר הודיעה כי תשתף פעולה עם הרגולטור והמשטרה ותבצע שינויים שיתאימו לדרישות. "מבחינתינו הצעד הבא הוא להבין מהן בדיוק כוונותיהם והיכן הרגולטור רוצה שנשפר", אמרו בחברה
על רקע ניסיונות חברת שירות המוניות לבטל את ההחלטה להפסיק לה את הרישיון בלונדון, אחד מהשווקים המרכזיים ביותר שלה, הבוס החדש של אובר, דארה קוסרשאהי, התנצל בפני תושבי הבירה הטעויות העבר והתחייב לבצע שינויים.
נזכיר כי רגולטור התחבורה בבירה הבריטית מסר ביום שישי האחרון כי אובר אינה עומדת בתנאים להפעלת שירות מוניות, והחליט כי הוא לא יחדש את הרישיון להפעלת מוניות אשר מסתיים השבוע.
עם זאת, 40 אלף הנהגים של אובר, המהווים שליש מסך נהגי המוניות ברכבים פרטיים, ימשיכו לקחת נוסעים עד לסיום תהליך הפשרה אשר צפוי לקחת מספר חודשים. "עשינו דברים שגויים לאורך הדרך. בשם אובר הגלובלית, אני מתנצל על הטעויות שעשינו", כתב קוסרשהאי במכתב פתוח לתושבי לונדון.
במכתבו הוסיף כי "אנחנו נערער על ההחלטה בשם מיליוני לונדונים, אך אנחנו עושים זאת מתוך ידיעה כי אנחנו חייבים גם להשתנות". המנכ"ל החדש, הנמצא פחות מחודש בתפקיד, לא פירט מהן הטעויות שנעשו בלונדון.
אחד מחברי הנהלת אובר בבריטניה, פרד ג'ונס, אמר כי החברה עובדת עם המשטרה המקומית על דרכי דיווח טובות יותר על תקריות בטיחות. "מבחינתינו הצעד הבא הוא להבין מהן בדיוק כוונותיהם והיכן הרגולטור רוצה שנשפר".
נכון להיום נצטברו מעל 750 אלף חתימות לעצומה הקוראת לבטל את ההחלטת הרגולטורעל אי חידוש הרשיון. "האיסור הזה מראה לעולם שלונדון רחוקה מלהיות פתוחה, וכי היא סגורה בפני חברות חדשניות המביאות לבחירה של צרכנים והזדמנויות עבודה לאלו הנזקקים להן", נכתב בעצומה.
לאובר עצמה יש אפשרות לערער על ההחלטה עד ה-14 באוקטובר 2017.