שתף קטע נבחר
 

סובארו שוב מנסה לפרוץ את גבולות הנישה

יצרנית הרכב היפנית חושפת קדימון לרכב פנאי עם שבעה מקומות, מחליף לטריבקה שלא הוכתרה כהצלחה. יציע מידות גדולות יותר ויתמודד מול שברולט טראוורס ופורד אקספלורר

סובארו חושפת קדימון לאסנט, רכב פנאי בעל שבעה מושבים ומחליף הטריבקה הנושנה, שיושק בתערוכת לוס אנג'לס בסוף השבוע הבא. מהיבואנית נמסר כי הם פועלים על-מנת לשווק את הרכב גם בארץ.

 

סובארו אסנט

סובארו אסנט

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

האסנט הוא למעשה גרסת הייצור של האב-טיפוס שנחשף לפני כשנה בלוס אנג'לס תחת השם Viziv-7. הדגם שמחליף את הטריבקה ששיווקה פסק ב-2014 עקב כמות מכירות מאכזבת, יציע מידות גדולות בהרבה, בדומה למתחרים מתוצרת מקומית כמו שברולט טראוורס ופורד אקספלורר, שניים מרבי המכר של הקטגוריה בצפון אמריקה.

 

 

מהתמונה שנחשפה נראה כי תא הנוסעים יציע שבעה מושבים בתצורה המקובלת בצפון אמריקה - צמד מושבי קפטן בשורה השנייה ושלושה מושבים בשלישית. עוד ניתן להבחין ביחידות תאורה קדמיות דומות לאלה של האאוטבק, כך שהעיצוב צפוי להיות פחות ייחודי מרכב התצוגה. כמקובל, צמד פסי גגון מוסיפים לאשליית הגובה החשובה בקטגוריה.


עוד לא ברור באיזו יחידת הנעה יצויד האסנט, אך לרשות היצרנית עומדים מנועי בוקסר עם שישה צילינדרים בנפח 3.6 ליטר מהאאוטבק, או ארבעה צילינדרים מוגדשים בנפח 2.0 ליטר (250 כ"ס) מהפורסטר. בדגמים המוכרים, שני המנועים משודכים לתיבת הילוכים רציפה והנעה כפולה-קבועה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים