סובארו XV החדש בישראל - החל מ-139 אלף שקלים
סובארו משיקה בישראל את הדור החדש של רכב הפנאי הפופלארי ה-XV עם מנועי 1.6 ליטר ו-2.0 ליטר ומחיר דומה לדגם היוצא אך ללא מערכות בטיחות מתקדמות בגרסאות הבסיס
ה-XV החדש מבוסס על הפלטפורמה הגלובאלית החדשה של סובארו, זו המשותפת גם לאימפרזה הנוכחית ואשר לטענת היצרנית, קשיחה בלא פחות מ-70% לעומת ה-XV היוצא. הוא גם ארוך ב-1.5 ס"מ (446.5 ס"מ), רחב ב-2 ס"מ (180 ס"מ) ובעל בסיס גלגלים שצמח ב-3 ס"מ (266.5 ס"מ). כל אלה אמורים לסייע בשיפור נקודת החולשה של הדגם היוצא - מרחב המחייה לנוסעים. המשקל העצמי עלה בכ-40 ק"ג, נפח תא המטען נותר צנוע יחסית - 310 ליטר - ואילו מרווח הגחון מרשים כבעבר (22 ס"מ).
כבעבר, סובארו תאפשר בחירה בין צמד מנועי בנזין: 1.6 ליטר (114 כ"ס כבעבר) ו-2.0 ליטר עם 156 כ"ס, תוספת של 6 כ"ס הודות להזרקת דלק ישירה. שני המנועים משודכים לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה עם עם יחסי העברה קבועים מראש והנעה כפולה-קבועה עם בקרת הכוונת מומנט.
הביצועים נותרו דומים עם זינוק ל-100 קמ"ש ב-13.9 שניות (0.1+) או 10.4 שניות (0.3-) בהתאם למנוע. צריכת הדלק הממוצעת לפי היצרנית עלתה במעט ועומדת על 17.8 (1.5%+) ו-17.2 (5%+) ק"מ לליטר בהתאם למנועים. מצב X-Mode המתאים את מערכת ההנעה לנסיעה בשטח ומערכת בקרת גלישה במורד משולבים בכל הגרסאות.
גרסאות הבסיס של ה-XV עם מנוע 1.6 ליטר (מחיר של 139 אלף שקלים) ומנוע ה-2.0 ליטר (148 אלף שקלים) צנועות יחסית מבחינת אבזור עם מסך מגע בגודל "6.5 עם צימוד Apple CarPlay, מצלמת נסיעה לאחור, בקרת שיוט, חישוקי "17, שבע כריות אוויר ומערכת בטיחות של מובילאיי.
הגרסאות הבכירות של שני המנועים (145 ו-156 אלף שקלים בהתאמה) מאובזרות טוב יותר עם מסך מגע גדול יותר ("8) ומוסיפות גם בקרת אקלים מפוצלת, מפתח חכם, ריפודי עור חלקיים ובעיקר את מערכת הבטיחות המתקדמת EyeSight של סובארו הכוללת בלימה אוטונומית במצבי חירום, בקרת שיוט אדפטיבית, תאורה דינמית, התראה על סטייה מנתיב ושטחים מתים (כולל תנועה חוצה מאחור).