ישראכרט נקנסה ב-675 אלף ש' בשל פרסומת שעודדה "צרכנות בלתי אחראית"
בנק ישראל הטיל על חברת ישראכרט קנס בגובה של 675 אלף שקל בעקבות הפרסומת "המינוס הופך לפלוס" שהוצגה באתר האינטרנט השיווקי של החברה. לאתר ניתן היה להיכנס באמצעות המכשיר הנייד וזאת ללא הצגת אזהרה על כך ש"אי-פירעון ההלוואה עלול לגרום להליכי הוצאה לפועל". לפי בנק ישראל הפרסומת הייתה חלק מקמפיין נרחב של החברה שבו שולבו מסרים לצרכנות בלתי אחראית מעבר ליכולותיו הפיננסיות של הלקוח, ולכן דרש להסירה.
(אליצפן רוזנברג)
מומלצים