שיא שלילי: מדד אמון הצרכנים צלל באפריל ל-31%
מדד אמון הצרכנים צלל בחודש אפריל לשיעור שלילי של 31%, הערך הנמוך ביותר שנמדד מאז החל הסקר במרץ 2011. כך עולה מנתונים שמפרסמת הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה (למ"ס). נתון זה נמדד לאחר שבחודשיים האחרונים נרשמה ירידה חדה בערכו של המדד - משיעור שלילי של 6% בחודש פברואר, לשיעור שלילי של 22% במרץ, ובחודש שעבר לשיעור שלילי של 31%, כאמור. סקר אמון הצרכנים מתבצע מדי חודש בקרב בני 21 ומעלה ואוסף מידע על הערכות הצרכנים באשר לשינויים הצפויים במצב הכלכלי.
(בילי פרנקל)
מומלצים