שתף קטע נבחר
 

מבקר המדינה: אזרחים המתינו שעות בטלפון לרשות המיסים

בדו"ח המיוחד על משבר הקורונה בחן מבקר המדינה את התנהלות רשות המיסים. לפי הדו"ח, אזרחים שניסו לפנות לבירור עניינם ברשות נאלצו לעתים להמתין בטלפון יותר משעתיים עד שקיבלו מענה. 62% מהפונים התייאשו מההמתנה. כמו כן רשות המיסים העבירה מענקים לעסקים שטענו כי המחזור שלהם ירד ביותר מ-25%, מבלי שניסו אפילו לבדוק את הטענה, ולפי המבקר סביר להניח שהרשות כבר לא תבדוק את הדיווחים האלה.

 

(ירון דרוקמן)

 

מומלצים