סקאל ספורט קיבלה זיכיון לשיווק המותג ספרינגפילד
במהלך שנת 2002 תפתח רשת חנויות של המותג, בהשקעה של 2.5 מיליון שקל
חברת סקאל ספורט, יבואנית ומשווקת מותגים בינלאומיים, קיבלה את הזיכיון הבלעדי למותג האופנה ספרינגפילד, במסגרת הסכם שחתמה עם קבוצת קורטיפיל (CORTEFIEL) הספרדית. במהלך שנת 2002 תפעיל סקאל ספורט רשת חנויות של המותג, בהשקעה של 2.5 מיליון שקל.
זיכיון המותג היה בעבר בידי חברת שקם גאלרי. לאחר רכישת שקם גאלרי על ידי רשת המשביר לצרכן, הוחלט לוותר על המותג, בשל ניגוד אינטרסים בהחזקת מותג מקביל – פול אנד בר.
אופנת ספרינגפילד מתמחה בבגדי גברים ופונה לחתך גילאים של בני 20 עד 50. ליין המוצרים של המותג כולל חולצות פולו, טישרטים, חולצות אוקספורד, ג'ינסים, ג'קטים וכן אביזרים משלימים כמו: תיקים, חגורות, עניבות, נעלים, גרביים, משקפי שמש ועוד.
דובי שנידמן, מנכ"ל סקאל ספורט מסר, כי המותג יושק בישראל במהלך חודש פברואר, והחברה תפתח במהלך שנת 2002 רשת חנויות. בשלב הראשון יפתחו 4 חנויות מותג. חנות הדגל הראשונה תפתח בקניון רמת אביב, תשתרע על שטח של 100 מ"ר ותכלול את מגוון המוצרים ואביזרי האופנה. לדבריו, מחירי המותג בארץ יהיו כמחירי המותג בספרד.
עוד אמר שנידמן, כי החברה תפתח גם פינות מכירה של ספרינגפילד בחלק מרשת חנויות סקאל ספורט.
להערכת שנידמן, צפי המכירות של המותג יגיע כבר בשנת הפעילות הראשונה לכ- 20 מיליון שקל, ובשנת הפעילות השנייה יוכפלו המכירות של המותג.
קבוצת קורטיפיל הספרדית מחזיקה 8 מותגי אופנה ביניהם את המותג ספרינפילד. מחזור המכירות השנתי שלה מגיע לכ- 600 מיליון דולר. מאז השקת המותג בשנת 1988 נפתחו 300 חנויות בספרד ובאירופה ועוד 100 חנויות בבעלות זכיינים. ספרינפילד מחזיק בכ- 35% מהיקף המכירות של חברת קורטיפיל.