הרשות השנייה צינזרה קמפיין בהשתתפות אגם רודברג
הקמפיין לאופנת הספורט סקצ'רס צונזר עוד לפני שעלה לאוויר, בטענה כי הוא משדר סקסיסטיות שאינה מתאימה לקהל היעד - בני נוער בגילאים 12-16
מהרשות השנייה נמסר, כי "מהתשדירים עולות רמיזות מיניות שאינן הולמות את גילה של אגם רודברג ואת העובדה שהתשדירים מיועדים לבני נוער בגילאי 12-16. צורת הדיבור, הלבוש והאמירות של המופיעים בתשדיר משדרים סקסיסטיות". עוד נמסר מהרשות, כי באחת הסצינות מופיע גבר עירום שרק איבר מינו מכוסה, בסרט אחר הגבר קשור כשהוא מחזיק פרח בידו ובסרט השלישי הוא לבוש בבגדי אישה וממלא תפקיד של "השפחה הקטנה".
ממשרד הפרסום מידן שנהב, האחראים על תשדירי סקצ'רס, נמסר כי מדובר בתשדירים הומוריסטים. "אגם נערה בוגרת שכבר עברה את גיל 18. כשבאוויר מוצגים סרטי פרסומת המשדרים אלימות כמו קמפיין הצלפים של קסטרו, שוד בנק של הוניגמן, וכן סרטים המשדרים רמיזות מיניות בהם נראה בחור המורח דבש וקצפת על חזה של אשה בקמפיין של YES, סקס טלפוני בקמפיין H&O ובחורה עם שני גברים במיטה בקמפיין של נטורל פורמולה, מגוחך לנסות ולהוריד מהמסך את תשדירי הפרסום של סקצ'רס".
שלום מוליוב, סמנכ"ל חברת MGS, יבואני סקצ'רס לישראל, אמר כי בכוונת החברה להילחם בהחלטת הרשות "ואם יהיה צורך נגיע אפילו עד בג"ץ".
הקמפיין הופק בעלות כוללת של 750 אלף דולר ותוכנן לעלות לאוויר ב-20 במאי.