התחדש הביקוש הרב לכוח אדם בענף הפרסום
לפי סקר חברת ADMAN פורסמו בחודש מאי 117 מודעות דרושים למשרות בענף הפרסום ויחסי הציבור. הזינוק המחודש בביקוש לעובדים בא לאחר שבחודש אפריל פירסם הענף רק 55 משרות חדשות - שפל שהיה צפוי בגלל חג הפסח
ענפי הפרסום והתקשורת, חוזרים לעסקים כרגיל, לאחר ההפוגה של חודש אפריל. כך, לפי סקר מודעות הדרושים שנערך ע"י ADMAN, החברה למשאבי אנוש לענפי הפרסום, השיווק והתקשורת.
לפי סקר ADMAN, פורסמו בחודש מאי מודעות דרושים ל-117 משרות. מודעות הדרושים התחלקו בין תקציבאים - 39, ארט-דיירקטורים - 33, קופירייטרים - 14, תקציבאי יחסי ציבור - 13 ותקציבאי מדיה - 13.
גינגי פרידמן, מנכ"ל ADMAN, מסר כי כמו שהשפל של אפריל (בו פורסמו מודעות דרושים רק ל-55 משרות) היה צפוי בגלל החגים, כן היתה צפויה גם הנסיקה של חודש מאי, הדומה בנתוניו לחודשים ינואר (125 משרות), פברואר (105 משרות) ומרץ (126 משרות).
היציבות בדרישה הגבוהה לעובדים, מוכיחה שענפי הפרסום והתקשורת יצאו מן המיתון הארוך שפקד בשנים האחרונות את כלל המשק.
המחסור בעובדים טובים, בכל קשת התפקידים, הוא גם הגורם לעליית רמות השכר בענף לרמות שהיו מקובלות לפני המיתון. בשנתיים וחצי של המיתון ירדו רמות השכר בענף הפרסום ויחסי הציבור בשיעור ממוצע של כ-25%.
ענף הפרסום יוצא מהמיתון ומגייס שוב עובדים
מומלצים