אתר נענע רכש את ישראבלוג
לאחר יותר משנתיים של שיתוף פעולה בין הפורטל לאתר הבלוגים, נרכש אתר הבלוגים ישראבלוג על ידי נענע
פורטל נענע שבבעלות נטוויז'ן רכש את קהילת הבלוגים ישראבלוג לאחר יותר משנתיים של שיתוף פעולה. האתר נרכש בסכום שלא נמסר מהמייסד, יריב חבוט, 33, מהנדס תעשייה ומפתח יישומי אינטרנט, שהקים את האתר באוגוסט 2001.
"רכישת ישראבלוג מעידה על האמון של פורטל נענע בגולשים ובתוכן המצוין שהם מייצרים מידי יום", אמרה יעל זכריה, מנכ"ל נענע.
ישראבלוג, המאפשר לכל גולש לפתוח יומן רשת בכמה צעדים פשוטים, כולל עשרות אלפי בלוגים פעילים. היום, מדווח ישראבלוג על ממוצע של כ-40,000 כניסות ביום, ופרסום של כ-150 עד 180 אלפי פוסטים
(קטעים) בחודש על ידי הבלוגרים. המתחרה הגדול של האתר היא "הבלוגיה", מערכת הבלוגים של אתר תפוז. חבוט ניהל משא ומתן עם גורמים נוספים בשוק על מכירת האתר, כולל עם תפוז, אך לבסוף החליט למכור את האתר לנענע.
הרומן החל ב-2004
הרומן בין ישראבלוג לנענע החל באופן רשמי ביוני 2004 בשיתוף פעולה בין שני האתרים, כשישראבלוג עבר להתאחסן בשרתי נענע, וישראבלוג הוסף לסרגל הכלים של נענע. הסרגל הוסף גם לישראבלוג, עניין שגרר מחאה בקרב הבלוגרים, והוסר כעבור מספר ימים.
בשנתיים שחלפו מאז התחלת שיתוף הפעולה, ציין חבוט מספר פעמים כי האתר עדיין בבעלותו, ולמרות שהיה במשא ומתן עם מספר גורמים, דחה חבוט את ההצעות שקיבל בזמן זה. במקביל, המשיך חבוט לתחזק, לפתח ולנהל את האתר, זאת במקביל לעבודה במשרה מלאה מחוץ לעולם
הבלוגים והאינטרנט בה החזיק.
חבוט מסר בהודעה לעיתונות מטעם נענע: "בשנתיים שחלפו היוותה נענע בית חם לישראבלוג, תוך סיוע מתמיד בפיתוח האתר והעצמת החוויה, לצד שמירה זהירה על סביבה מוכרת ובלתי מופרעת. בעתיד אני בטוח כי נענע וישראבלוג ימשיכו לפתח את הכלים והסביבה האינטרנטית".