שתף קטע נבחר

איש השיווק של 2006: אפי רוזנהויז, מנכ"ל שופרסל

איגוד המפרסמים העניק את התואר לרוזנהויז - שהוביל את התוכנית האסטרטגית של שופרסל, במסגרתה בנתה הקבוצה שלושה קונספטים קמעונאיים חדשים והציגה גידול בהכנסות לעומת 2005

אפי רוזנהויז, מנכ"ל שופרסל, נבחר על ידי איגוד המפרסמים לאיש השיווק של לשנת 2006. רוזנהויז קיבל את התואר בערב הפתיחה של כנס השיווק והמדיה, בנוכחות שר התקשורת אריאל אטיאס, מפרסמים, פרסומאים ואנשי תקשורת ומדיה.

 

רוזנהויז יזם את התוכנית האסטרטגית החדשה של שופרסל, במסגרתה בנתה הקבוצה שלושה קונספטים קמעונאיים: שופרסל דיל - רשת חנויות Heavy Discount, שופרסל שלי - רשת חנויות שכונתיות, שהיעד שלה להגיע ל-127 חנויות ושופרסל ביג - רשת חנויות היפרמרקט One Stop Shop.

 

הכנסות הרשת ברבעון השלישי של 2006 הסתכמו ב-2.4 מיליארד שקל, גידול של 37% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. על פי נתוני יפעת בקרת פרסום, עמדה ההוצאה לפרסום של שופרסל בשנת 2006 על 15.5 מיליון דולר, גידול של 47% לעומת שנת 2005.    

 

על תואר איש השיווק של השנה התמודדו מול רוזנהויז שגיא כהן מנכ"ל רשת yellow; סיגל פרוז'נסקי, מנכ"ל סטודיו C; מיכל נגרין, בעלת רשת חנויות מיכל נגרין; יריב שפע מבעלי רשת ארומה; אייל מליס, מנהל חטיבת מוצרי הנייר בחוגלה קימברלי; עמוס הורביץ היבואן של נעלי CROCS; חיים עורקבי, סמנכ"ל השיווק של המועצה להסדר ההימורים בספורט; דוד פתאל, המנכ"ל והבעלים של רשת מלונות פתאל; אילנה קאופמן, מנכ"ל קבוצת גולף, וסיגל שילוני, מנהלת השיווק של מחלבות שטראוס.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: סיון פרג'
רוזנהויז. מנכ"ל שופרסל
צילום: סיון פרג'
מומלצים