עיכובים בטיסה הראשונה של וירג'ין אמריקה
הטיסה הראשונה של חברת התעופה החדשה, שהחלה לפעול אחרי מאבק של שנתיים על השגת הרישיון, עוכבה בגלל גשמים חזקים בניו-יורק. ברנסון נשאר אופטימי
הטיסה הראשונה של וירג'ין אמריקה, חברת התעופה המוזלת האמריקנית החדשה שנתמכת וממותגת על ידי
, עוכבה בגלל סופת קיץ בניו-יורק.
העיכוב שימש כתזכורת לחברת התעופה החדשה, שמציעה מושבי עור ותאורת אווירה, מערכות בידור משוכללות ותעריפים מוזלים, כי השוק האמריקני נגוע בבעיות רבות.
לדברי ברנסון בטקס השקת הטיסות בשדה התעופה JFK בניו-יורק, "תעשיית התעופה האמריקני נמצאת במצב עגום. הסיבה שהם נמצאים במצב הזה היא שהם לא מציעים שום שירותים לנוסע".
חברות תעופה כמו דלתה איירו ליינס ונורת'ווסט איירליינס יצאו רק לאחרונה מפשיטת רגל ותהליך ממושך של רה ארגון, ומנסות לקצץ בעלויות כדי להתמודד עם מחירי הדלק הגבוהים והתחרות העזה.
אך לרוע מזלו של ברנסון, הטיסה הראשונה של וירג'ין אייר לסן פרנסיסקו החמיצה את שעת ההמראה שלה, לאחר גשמים כבדים שהובילו להצפה ברכבת התחתית ופגעו בתנועה. "איזה יום מוזר", אמר ברנסון, "אני חושב שמחצית מהאורחים שלנו לא הצליחו להגיע לשדה התעופה".
מנסים לבנות נאמנות
וירג'ין אמריקה מנסה, באמצעות שירות משופר לנוסעים, לבנות נאמנות בתעשייה שסובלת כיום מהתדרדרות חדה במהימנות ובשביעות רצון הלקוחות. וירג'ין אמריקה בילתה כמעט שנתיים בניסיון להשיג את רישיון הפעולה ממשרד
התחבורה האמריקני, והשיגה אותו רק לאחר שביצעה שינוי במבנה הבעלות של החברה והרחיקה את עצמה מקבוצת וירג'ין של ברנסון.
כמה חברות תעופה אמריקניות ואיגודי עובדים התנגדו נמרצות לכניסת וירג'ין לשוק, וטענו כי ברנסון ישלוט בחברה תוך הפרה של חוקי ארה"ב, המגבילים בעלות זרה בחברות תעופה לאזרחים אמריקנים. כיום מחזיקה וירג'ין של ברנסון בחלק מיעוט בחברה, שמאפשר על ידי החוק האמריקני.
וירג'ין מציעה כרטיסי טיסה ב-44 דולר לכיוון בין סן פרנסיסקו ללוס אנג'לס, ו-139 דולר לכיוון בין סן פרנסיסקו לניו-יורק. מחלקה ראשונה בין ניו יורק לסן פרנסיסקו תעלה 389 דולר לכיוון אחד.