שתף קטע נבחר
 

המשבר נמשך - לקסוס שוב נקראת למוסך

יבואנית מכוניות היוקרה לקסוס מזמינה 98 לקוחות ישראלים למוסכי החברה, לצורך החלפת קפיצי שסתומים במנוע. לכל הלקוחות יוצע רכב חליפי בזמן הטיפול. ברחבי העולם יוזמנו 270 אלף לקוחות למוסך

משבר האמינות בטויוטה מסרב לדעוך. יצרנית הרכב היפנית, המנסה להתאושש מהפגיעה החמורה בתדמית "אמינות-ללא-דופי" שבה החזיקה שנים ארוכות, מזמינה שוב כמות גדולה של מכוניות מתוצרתה למוסך. הפעם מדובר ב-270 אלף כלי רכב, בהם דגמי טויוטה ולקסוס - מותג היוקרה של היצרנית הגדולה בעולם. בישראל מדובר ב-98 מכוניות בלבד, כולן מדגם לקסוס LS460 שיוצרו בין ספטמבר 2006 ליולי 2008, הנדרשות להגיע למוסך לצורך החלפת קפיצי שסתומים במנוע.

 

 


 

הקריאה הנוכחית לתיקון מגיעה לאחר שהחברה הזמינה בחודשים האחרונים יותר מ-9 מיליון כלי רכב שונים מתוצרתה למוסכים, רובם המכריע בעקבות פרשת דוושת המצערת שאינה חוזרת למקומה. בישראל מדובר אמנם בדגם אחד בלבד, אך ברחבי העולם מדובר גם בדגמי IS ו-GS עם מנועים בנפחי 3.5, 4.6 ו-5.0 ליטר, שלא נמכרו בארץ בין השנים 2006 ו-2008. 

 

מטויוטה-יפן נמסר כי 200 תלונות הקשורות לעניין התקבלו ביפן בלבד, וכי תלונות הלקוחות התייחסו לרעשים שנשמעו מהמנוע. דובר היצרנית מסר כי לא דווח על תאונות התקשורת לעניין, ביפן או בשאר העולם.

 

מלקסוס-ישראל נמסר ל-ynet כי כתוצאה מתקלה אפשרית בקפיצי שסתומי המנוע, עלולים להישמע רעשים חריגים מכיוון המנוע, עלולות להתפתח רעידות בזמן עמידה, ובמקרים מסוימים עלול המנוע לכבות. זמן התיקון המוערך על-ידי לקסוס עומד על בין שבע ל-20 שעות עבודה.

 

לקסוס ישראל תחל בביצוע הקריאה לתיקון בשבוע הבא.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לקסוס LS460, 98 יחידות יקראו למוסך בישראל
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים