שתף קטע נבחר
 

יוקרה: לקסוס ממשיכה להוביל את השוק בארה"ב

למרות סערת הקריאות לתיקון וחקירות הממשל, סיים מותג היוקרה של טויוטה כפופולארי ביותר בארה"ב. גם מרצדס, ב.מ..וו ואודי הציגו נתונים חיוביים

שוק מכוניות היוקרה בארה"ב ממשיך לצמוח. נתוני מכירות לשנת 2010 מלמדים כי לקסוס, מותג היוקרה של טויוטה, ממשיך להוביל במכירות כלי רכב יוקרתיים בארה"ב. כך מדווח בלומברג. עם זאת, הפער מב.מ.וו הגרמנית הממוקמת שניה, הצטמצם מכ-20 אלף מכוניות ב-2009, למעט יותר מ-9.000 אשתקד. בסך הכל מכרה לקסוס ב-2010 כמעט 230 אלף מכוניות חדשות בארה"ב.

 

 

מנתוני סיכום השנה החולפת בשוק האמריקני עולה כי כל מותגי היוקרה הגדילו את מכירותיהם. לקסוס רשמה עלייה של 6.2%, ב.מ.וו לעומתה עלתה ב-12% ליותר מ-220 אלף מכוניות. בכיר במותג הבווארי אף העריך כי ב-2011 תסתיים שליטת לקסוס בשוק, והבכורה תעבור לגרמנים. "בשנה הבאה זה יהיה מירוץ של שני סוסים, בינינו לבין לקסוס", אמר מנהל ב.מ.וו בארה"ב, גי'ם אודונל. מרצדס מכרה לעומתם כ-216 אלף מכוניות, עליה זניחה לעומת 2009. אגב, בבלומברג החליטו להשמיט את מיני של ב.מ.וו, ואת סמארט וספרינטר ממרצדס. ההסבר: אלה אינם דגמי יוקרה.

 

מכירות מותג היוקרה של ג'נרל מוטורס, קדילאק, עלו אשתקד ב-35% לכ-147 אלף כלי רכב. מותג היוקרה של הונדה, אקורה, צמח ב-26% וסיים את השנה עם כ-133 אלף מכוניות חדשות. אינפיניטי (ניסאן) מכרה כ-103 אלף מכוניות חדשות, בעליה של 28%. ומה עם אודי? מותג היוקרה של קונצרן פולקסווגן חצה לראשונה את קו ה-100 אלף מכוניות חדשות, עליה של 23%.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לקסוס: מובילה את מותגי היוקרה בארה"ב
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים