שתף קטע נבחר
 

פוסטר מדיה הסירה שלטי פרסום של ג'אנספורט

הפרסומת שהציגה דוגמנים ודוגמניות חשופי גב, הוסרה בלחץ גורמים דתיים

חברת jansport, יבואנית תיקי הגב, הועמדה השבוע בפני המתיחות החברתית השוררת בארץ, מהר יותר מכפי שציפתה. ג'אנספורט הציבה ב-300 נקודות פוסטר מדיה, שלטי פרסום בהם מצולמים דוגמנים ודוגמניות חשופי גב, כשעליהם מונח תיק הגב של החברה. לא עברו יומיים וכל התיקים נלקחו. אז החלו גורמים דתיים להפעיל לחץ, כדי שיוחלפו שלטי הפרסום, החושפים את גב הדוגמנים.
אתי גולן, מנהלת הפרסום של החברה, אומרת שהשלטים הוסרו על ידי פוסטר מדיה, אתמול בלילה, ללא ידיעתה של ג'אנספורט, משום שהופעל לחץ מאסיבי מצד הדתיים. "למרות שביקשתי מהם ארכה להפיק פוסטר אחר, הם לא עמדו בלחץ והסירו על דעת עצמם את כל השלטים", היא מתארת את ההתרחשות המהירה של הדברים ומוסיפה, "יו"ר הוועדה הרבנית הארצית למניעת פרסומי תועבה, פנה אל פוסטר מדיה וטען שהפרסום פוגע בציבור החרדי, במיוחד עכשיו, כשהנוער החרדי בחופשה מסתובב ברחוב ורואה את הפרסומים. לנו היו שיקולים אחרים. אין לנו כל רצון לפגוע בציבור כלשהו ולכן הסכמנו להחליף את השלטים. היינו זקוקים לזמן נוסף כדי להפיק שלטים אחרים".
זאב אברמסון, מנכ"ל פוסטר מדיה אומר בתגובה, שההחלטה היתה משותפת ושהיה ברור לכולם שהקמפיין הזה יוכל להשאר רק כל זמן הדוגמנים יהיו מכוסים בתיקים אמיתיים. היה ברור שכאשר ילקחו התיקים נצטרך להחליף את מודעות הפרסום. לא ציפינו שהתגובות יהיו כל כך מהירות, שנצטרך להסירו תוך יומיים.
ג'אנספורט כבר הכינה פוסטרים חליפיים לפני שבוע, ובעצם לא פגענו בהם בשום צורה, כי גם הם ידעו שהקמפיין הוא זמני".
על השאלה אילו צעדים מתכוונת ג'אנספורט לנקוט, עונה אתי גולן, שיש להניח שמנכ"ל החברה, דורון מחלב, ישקול את צעדיו נגד פוסטר מדיה, וסביר שהדברים יסתדרו בפשרה.

לפנייה לכתב/ת
ג`אנספורט. התיקים נלקחו תוך יומיים
מומלצים