פרסום ראשון: פרשת גמר "הישרדות" בדרך לסופה? אלה אייבינדר, שזכתה במיליון שקלים אחרי ניצחון במבחן האש, נתבקשה על ידי הפקת התוכנית לעבור בדיקת פוליגרף שתאמת את גרסתה אחרי שהועלה חשש שמרחה חומר בעירה על החבל - ויצאה דוברת אמת בבדיקה שנערכה מטעמה.
2 צפייה בגלריה
אלה אייבינדר במבחן האש בגמר הישרדות VIP
אלה אייבינדר במבחן האש בגמר הישרדות VIP
ג'קי אזולאי ואלה אייבינדר במבחן האש בגמר "הישרדות VIP"
(צילום מסך, רשת)
בעקבות בקשת הפוליגרף שנעשתה על ידי ההפקה, אייבינדר הגיעה לבדיקה שנערכה אתמול (ב') בלילה, בסיוע עורכי דינה אלעד שאול ואהרון מלכה.
2 צפייה בגלריה
מתוך "הישרדות VIP"
מתוך "הישרדות VIP"
אייבינדר מתוך "הישרדות VIP"
(צילום מסך, רשת)
בבדיקה, שנערכה במכון כספי, נשאלה אייבינדר אם מרחה חומר כלשהו על החוט בגמר "הישרדות", אם היה חומר כלשהו על ידיה בעת שנגעה בחוט, ואם מישהו נתן לה חומר כלשהו למריחה על החוט. לכל השאלות השיבה אייבינדר בשלילה, ובבדיקת הפוליגרף נקבע כי לא נמצאו סימני שקר וכי היא דוברת אמת.
עו"ד אהרון מלכהעו"ד אהרון מלכה
כזכור, אחרי הזכייה במבחן האש, הועלו טענות לפיהן אייבינדר שפשפה את ידיה באבן האש ומאוחר יותר מרחה חומר בעירה על החבל - מה שעורר חשש שניצחונה לא היה על פי תקנון התוכנית, אולם במכתב שכתבה אייבינדר להפקה היא סיפרה כי בדקה אם החבל היה רטוב, זאת משום שחששה שיינתן יתרון למתמודדות מולה, ג'קי אזולאי.
עו"ד אלעד שאולעו"ד אלעד שאול
גורמים בהפקה סיפרו שמומחי אש טענו כי גם אילו מרחה אייבינדר את החומר מאבן האש על החבל - הדבר לא הגדיל את סיכוייה לנצח יותר מזו של המתחרה מולה. דנדן בולוטין, משתתף העונה, הגדיל לעשות וצילם סרטון שמאשש את טענת המומחים, כשניסה להדליק חבל בעזרת שפשוף החומר של אבן האש אולם לא נראה כי המהלך מספק לו יתרון.
אחרי פרסום תוצאות הפוליגרף, אייבינדר בעצמה התבטאה בחריפות בחשבון האינסטגרם שלה: "אתם יכולים להגיד עליי מה שאתם רוצים, אבל שקרנית אני לא! ניצחתי בקרב אמיתי וביושר! בעונה הזאת יש רק מנצחת אחת וזאת אני! …הרסתם לי את הרגע של הכיף של הזכייה!".