מבזקים
המייל האדום
חיפוש
התחברות
חודש ראשון ב- 5.90 ₪
ראשי
+ynet
חדשות
24/7
פודקאסטים
כלכלה
ספורט
תרבות
רכילות
בריאות
רכב
דיגיטל
לאשה
אוכל
עוד
מנויים
+ynet
ידיעות מנויים
ערוצי ynet
מבזקים
חדשות
דעות
24/7
כלכלה
ספורט
פודקאסטים
מזג אוויר
תרבות
רכילות Pplus
בריאות
רכב
דיגיטל
צרכנות
נדל"ן
חופש
אוכל
יחסים
לאשה
מנטה
יהדות
הורים
פרויקטים מיוחדים
סביבה ומדע
מעורבות
אופנה
עיצוב ואדריכלות
ynet original
ערוצים נוספים
מזג אוויר
שיתופי פעולה
מוספים
Alljobs דרושים
ועידות וכנסים
קפיטל
אתרים נוספים
כלכליסט
ynet news
ynet espanol
vesty
mynet
יד2
משחקים
יצירת קשר
צור קשר
מדיניות פרטיות
תנאי שימוש
מפת האתר
אנחנו גם כאן, עקבו אחרינו
צרכנות
>
שיווק ופרסום
>
חדשות הצרכנות
צרכנות פיננסית
שיווק ופרסום
מדד הפרסומות
בעלי מקצוע
שיווק ופרסום
חתול מחייך, בעלות על השמש והאוטו של ebay: הקרבות על השמות המסחריים
שווארמה שמש תבעה את מסעדת "שמש טעים אש", קאטרפילר התעצבנו על ARCTIC CAT, ומוזס נלחמה בחברת משקאות פינית. שמות וסימנים מסחריים הם כר פורה להתנצחויות משפטיות בין חברות. אז איך לבחור שם מסחרי לעסק, מהן מילים בעלות "ניחוח אוניברסלי" ומה לגבי לוגואים?
ליטל דוברוביצקי
|
02.04.21
לראשונה: חברת פרסום משקיעה בחברת סחר מקוון
אדלר חומסקי, אחד משלושת ממשרדי הפרסום הגדולים בארץ, משקיע בנידם גלובל שבבעלות המייסד שלומי נידם, המתמחה בסחר מקוון בארץ ובעולם ונחשב לאחד הסוחרים הגדולים באמזון העולמית. בתכנון: הנפקה לפי שווי של 150 מיליון שקל
נווית זומר
|
18.02.21
כמעט בלי מסכות, עם הרבה סלבס וחטיפים: פרסומות הסופרבול
לימונים שהוטחו מהשמיים, מלאכית מיונז, וסבון לגברים שפותחים צנצנת חמוצים בסיבוב הראשון. המחיר ל-30 שניות בסופרבול 55 עמד על 5.5 מיליון דולר. צפו בפרסומות הכי מעניינות ששודרו בו
מירב קריסטל
|
08.02.21
ספי שקד: "לא מבין את האסטרטגיה של נתניהו, הוא לא בכיוון"
לפיד הוא העתיד של השמאל, גנץ הוא כאב פנטום, ונתניהו אמנם גאון, אבל עושה עכשיו כל טעות אפשרית. ספי שקד - פעם הילד הרע של עולם הפרסום - מנהל היום קריירת ייעוץ אסטרטגי משגשגת באירופה, אפילו בזום, בזמן משבר הקורונה. ממקום מושבו בעיירה ציורית בפורטוגל הוא נזכר בימים שבהם פרסומאיות היו מקבלות ניתוח אף כמתנה מלקוחות, חושף איזו עצה קיצונית היה נותן לראש הממשלה, ויחד עם אשתו לוקה מספר על הלידה הטראומטית של בנותיהם והשבועות הארוכים בפגייה
גבי בר-חיים
|
08.08.20
שאלה של אמון: מה חברות מסחריות יכולת ללמוד מרוני גמזו
כדי להתחבר לצעירים, המותגים בישראל יצטרכו לייצר מערכת של אמון. חוקר התחום ריצ'ארד אדלמן, בעלי סוכנות התקשורת אדלמן, פיתח מתודולוגיה בעזרתה ניתן לבנות אסטרטגיית ומהלכים בוני אמון. כך תעשו זאת
רון שלי
|
04.08.20
בין מייקל ג'ורדן לג'ורג' פלויד: מה מרוויחות חברות שמצטרפות למחאות חברתיות
נייקי הצטרפה השבוע למלחמה בגזענות בארה"ב, לאחר שפרסמה סרטון עם משחק מילים על הקמפיין המפורסם שלה. כשסטארבקס יזמה מהלך כזה בעבר דווקא לא ממש הצליח לה, ואצלנו בישראל עדיין לא ראינו חברות שמצטרפות למחאת יוצאי אתיופיה, אבל לקהילת הלהט"ב כן. האם ערכים חברתיים מקבלים מקום ראוי אצל חברות הענק או הכל נעוץ בכוח הקנייה?
יעל ולצר
|
06.06.20
מה הסטורי של הפילטר שלכם? כך הפכו הפילטרים באינסטגרם ללהיט שיווקי
כבר לא רק פרצופי חיות או רקע מנצנץ: הפילטרים באינסטגרם הפכו מאפקט צילום חמוד לשיטת פרסום שחברות מסחריות לא מוותרות עליה. סלבריטי או משפיעני רשת השתמשו בפילטר שלכם? תזכו לתהילת עולם ואולי גם לכמה הצעות עבודה. ועדיין, החשיפה היא לא הכל: "זה לא מחליף קמפיין, זה בא לייצר עניין"
מירב קריסטל
|
11.02.20
טראמפ, חאל דרוגו והבעלים שהודה לווטרינר: מצעד פרסומות המיליונים של הסופרבול
בצל עליית כוחו של טיקטוק וההתמכרות הקולקטיבית לאינסטגרם, סרטונים שמשודרים בטלוויזיה כדי להצחיק ולרגש מהווים עדיין אירוע תרבותי בארה"ב. כך למשל, בעליו של כלב שילם 6 מיליון דולר לפרסומת כדי להודות לביה"ס לווטרינריה שהציל את כלבו. כל הפרסומות שעוררו עניין בסופרבול ה-54
מירב קריסטל
|
03.02.20
פורטיס, חוה אלברשטיין והיהודים: הפרזנטורים החדשים בעולם הפרסום
אחרי חוה אלברשטיין הגיע תורם של רמי פורטיס והיהודים לככב בפרסומות, והם ממש לא מתכוונים להתנצל על כך. אז נכון, היהודים התלבטו הרבה לפני שאמרו כן ויש גם מעריצים שחושבים שמדובר בחילול הקודש אבל המומחים מסבירים — עידן הריאליטי שינה את כל החוקים והגיע הזמן שנתרגל לזה
איריס ליפשיץ קליגר
|
02.01.20
גם השנה: ynet בראש דירוג המפרסמים
מסקר שנערך בקרב כ-450 אנשי שיווק עולה כי ב-2020 תקציבי הפרסום צפויים לעבור לדיגיטל, ועם זאת - הפרסום בפייסבוק יירד ב-40% בעקבות חשש מהחרפת הרגולציה. וגם: למעלה משליש מהמפרסמים מתכוונים לעשות שימוש רב בפרסום באמצעות משפיעני רשת
יעל ולצר
|
08.12.19
עכשיו זה רשמי: קסטרו סיימה את ההסכם עם קים קרדשיאן
החוזה עם אושיית האינסטגרם נחתם לשנתיים, אלא שהפעילות לא הניבה את התוצאות המצופות ובקסטרו לא היו שבעי רצון משיתוף הפעולה. הבוקר הודיעה החברה כי סיימה את ההתקשרות עם קרדשיאן
אורנה יפת, כלכליסט
|
05.12.19
הרומן בין קים קרדשיאן לקסטרו מסתיים מוקדם מהצפוי
בעקבות המכירות החלשות של משקפי קרולינה למקה בארה"ב, החוזה לשנתיים שבין חברת קסטרו-הודיס לפרזנטורית שלה יתקצר לשנה בלבד
נווית זומר
|
24.11.19
משרד הבריאות נכנע ללחץ יצרניות המזון בנוגע לפרסום מזון מזיק
כללי הרגולציה יחליפו תקנות מחייבות שהמשרד, בראשות סגן השר יעקב ליצמן, צפוי היה לקדם; במכתב שנשלח ממשרד הבריאות ליצרניות המזון הודיע ליצמן כי ישקול בחיוב את ההצעה לצמצום חשיפת ילדים מתחת לגיל 12 לפרסומות למזון מזיק באופן וולנטרי
נורית קדוש, כלכליסט
|
29.07.19
האם כוכבי רשת מפרסמים סיגריה אלקטרונית בניגוד לחוק?
למרות החוק שאוסר על פרסום מוצרי עישון גם באינטרנט, מפורסמים כמו אלין גולדמן ולירן שטראובר העלו לרשתות תמונות בהן הם נראים עם הסיגריה האלקטרונית "mi-pod". דוברת האגודה למלחמה בסרטן מפצירה בפייסבוק להסיר את הפרסומים. פייסבוק: שייפנו למשרד המשפטים. משרד הבריאות: רואים בחומרה, נפעל בכל הכלים
ענבר טויזר
|
29.07.19
בנק הפועלים צועד עם מרימי לפנסיה
הבנק משיק מהלך פרסומי חדש עם קובי מרימי: בפנסיה, אל תלכו על ההצעה הראשונה שנותנים לכם
ynet
|
10.07.19
הטרנסג'נדרית מרהט בקמפיין בינלאומי: "מקווה שיבינו שאני לא מפלצת"
סודה סטרים משיקה קמפיין חדש במסגרת אירועי יום הגאווה, שמשחזר תמונות היסטוריות קלאסיות עם גיבורים מהקהילה הלהט"בית. לילה בלילת הישראלית מככבת בסרטון שישודר ב-46 מדינות בעולם, ומספרת באולפן ynet על הקושי והפריצה: "אם הייתי מתנהגת בנשיות הייתי חוטפת מכות, מקווה שיראו את הקמפיין ברהט"
אלכסנדרה לוקש ואטילה שומפלבי
|
20.06.19
לא סיפקה את הסחורה: קמפיין קרדשיאן של קסטרו נכשל בישראל
קסטרו שילמה לקים קרדשיאן 6 מיליון דולר במזומן כדי שתוביל את קמפיין קרולינה למקה, אך לא הצליחה למשוך את הצרכנים. בארה”ב עמדה החברה ביעד המכירות
אורנה יפת, כלכליסט
|
19.06.19
ערוץ תוכן שיווקי של תנובה עלה בפרטנר TV
לראשונה בישראל: פרטנר TV משיקה את ערוץ "השף הלבן", ערוץ אוכל פרסומי ממותג כולו עם תכנים שיסופקו על ידי מיזם הקולינריה FOODY. הערוץ יהיה אינטראקטיבי והצופים יוכלו לקחת חלק בפרסום שיופיע על המסך
ישראל וולמן
|
26.05.19
דואגים לחיות? רבע מהתקציב לטובת בעלי חיים הולך לפרסום
בעמותת "תנו לחיות לחיות" טוענים: משרד החקלאות מוציא מיליונים על הסברה, במקום על סיוע לבעלי חיים. משרד החקלאות: "יש צורך בקמפיינים למניעת התעללות"
תלם יהב
|
27.02.19
2019 בפרסום: עדיפות לפרסומות בדיגיטל; ynet בראש
על פי סקר של קהילת מנהלי שיווק מצייצים, שנערך בשיתוף חברת הסקרים סגמנטה, למעלה מ-70% מאנשי השיווק ישקיעו את התקציב הגדול ביותר במדיה הדיגיטלית, רק 17% יוקצו לפרסום בטלוויזיה
יעל ולצר
|
14.02.19
הפתעה: הפרזנטור החדש של קסטרו - מוראט בוראן מ"הכלה מאיסטנבול"
השחקן בירקאי הארדל, המגלם את דמותו של האח הצעיר בסדרה הטורקית שהפכה ללהיט, יגיע לישראל - ויככב לצד רותם סלע בקמפיין החדש של קסטרו. לפי ההערכות, הושקעו בקמפיין מיליוני שקלים והצילומים יתקיימו בימים הקרובים. ומי יככב בקמפיין החדש של תאגיד המיחזור אל"ה? חסן נסראללה
יעל ולצר
|
06.02.19
אקו"ם: סלקום TV חייבת תמלוגים ב-11 מיליון שקל
האגודה טוענת שמגיעים לה תמלוגים עבור שירות סלקום TV. בתביעה לבית המשפט המחוזי: "שירות הטלוויזיה משלם הרבה פחות מהנדרש, הגישור לא צלח"
ליטל דוברוביצקי
|
06.02.19
פרסומות הסופרבול 2019: כבר לא כל כך סקסיסטיות
פרסומות הסופרבול השנה כמעט שלא הציגו נשים בתלבושות חושפניות; ולראשונה מזה שנים שודרה פרסומת של מותג קוסמטי לנשים - באירוע הטלוויזיה הכי גברי. היו שם כלב דלמטי אחד ו-80 סלבריטאים, אבל פרסומת הסופרבול הכי טובה בכלל לא שודרה במשחק
מירב קריסטל
|
04.02.19
הצרכן הישראלי ברשת: מבצע יותר השוואות מחיר ומשאיר ביקורות
על פי דוח זאפ, הישראלים כותבים פי 6 חוות דעת מאשר בעולם, ובעיקר קונים בצורה חכמה יותר. וכיצד השיח החברתי משפיע על השופינג? העניין בקסדות זינק ב-120% אבל מאופניים חשמליים דווקא מתרחקים
שושנה חן
|
31.01.19
פרטנר TV תשלב פרסומות מותאמות אישית בערוצים וב-VOD
הפרסומות ישודרו בין התוכניות ולא במהלכן, עם הבטחת החברה ל"מינונים נמוכים". ההתאמות יאפשרו למפרסמים לפנות רק לקהל היעד שעשוי להתעניין במוצר, והמהלך עלול לפגוע בעוגת הפרסום של חברות המדיה
ישראל וולמן
|
21.01.19
היוטיוברית בצרפת שרוצה לשים סוף לעידן המתנות
הבלוגרית הצרפתיה מארי לופז, שמנהלת ערוץ יוטיוב עם 3.4 מיליון עוקבים, הפסיקה לקבל מוצרים במתנה מחברות מסחריות - ובדרך לערער תעשייה שלמה
רחל קדרס
|
17.01.19
שני ערוצים רעבים רוצים ביס גדול מעוגת הפרסום
קשת, רשת ועשר שואפות לנצל את המיזוג כדי לעורר את שוק הפרסום המדשדש ולהשתמש באסטרטגיות שיווק חדשות. כצעד ראשון העלו את המחירון בכ-25%
יעל ולצר
|
16.01.19
ארגוני נשים נגד הפרסומת של תדיראן בכיכובו של מורגן פרימן
מחרתיים יעלה לאוויר הקמפיין החדש של חברת המזגנים, ובראשו יעמוד השחקן ההוליוודי. בפעם הקודמת ביטלה תדיראן את ההתקשרות עמו, לאחר שנטען נגדו כי הטריד מינית. בינתיים פרימן התנצל - וגויס שוב לקמפיין. אולם בארגוני הנשים טוענים: "חברות ענק אחרות התנערו ממעשיו". תדיראן: "לא הוגשה תלונה"
יעל ולצר
|
10.01.19
ייפסק שיתוף הפעולה של FLY CARD עם מגה ודור אלון
לקוחות כרטיס דיינרס של FLY CARD התבשרו כי ההתקשרות עם מגה, דור אלון, אלונית ורשת AM:PM הסתיימה; מדובר היה בהטבה משמעותית למחזיקי הכרטיס שיכלו להנות מצבירת נקודות רבות מרכישות ברשתות אלו. מאל על נמסר כי החברה שוקדת על שיתופי פעולה חדשים
נווית זומר
|
06.01.19
אימת אמזון: מערכת האכיפה הנוקשה של הקמעונאית המקוונת
בעלי עסקים בעולם הנעזרים באמזון כדי למכור את מוצריהם לא תמיד יודעים למה הם נכנסים. תחקירים בארה"ב חושפים: כך הפכה אמזון למעין מדינה עם חוקים ומערכת אכיפה נוקשה במיוחד. טעיתם? מתחרים התנכלו לכם? שלום ולהתראות
שי רינגל
|
30.12.18
עם כיסוי ראש, בלי תחליפי חלב: כך נראות הפרסומות במגזר הדתי
תשכחו מרכבי יוקרה, טלפונים סלולריים ובטח מבגדי ים חושפניים. כי גם אם תתאמצו, כנראה שלא תמצאו את כל אלה בפרסומות בעיתונות המיועדת למגזר הדתי-לאומי. "אם יש פרסומת של שמלה קצרה, מורידים את התמונה למטה, כך שלא רואים שהדוגמנית לובשת משהו לא צנוע"
יעל ולצר
|
14.12.18
"נזק בריאותי לילדים": מכתב למנכ"ל תנובה בעקבות הפרסומת של יופלה
החברה הסירה פרסומת למעדן "יופלה טיוב", שמציגה ילד הלועג למי שאוכל פירות וירקות, יממה לאחר ששודרה - בעקבות ביקורת חריפה של הורים. האגודה לאורח חיים בריא: "החמצה של אחריות"; תנובה: "מדובר בסרטון הומוריסטי"
יעל ולצר
|
05.12.18
"אהבה תהיה מותג יוקרה בולט בסין"
"מבחינתנו יזראל סטייל זה שם נרדף לחדשנות וטכנולוגיה": טום זנג, בכיר בפוסון הבעלים של יצרנית הקוסמטיקה הישראלית "אהבה", אוהב את המנטליות הישראלית של המותג ולא מאוכזב מביטול רכישת הפניקס: "ביטוח קונים פעם בחיים, קוסמטיקה כל 3 חודשים". זנג מבטיח: "ננפיק את אהבה"
נווית זומר
|
04.12.18
בינג' בקולנוע: גלובוס מקס הופכת ל-HOT סינמה
החברה גם תקרין על המסך הגדול חלק מהסדרות שלה בטלוויזיה' כולל הקרנות בינג'; מנויי HOT יזכו להטבות ייחודיות ובלעדיות
ישראל וולמן
|
03.12.18
תנובה, שטראוס וטרה: המפרסמות המובילות במגזר החרדי
מדירוג הפרסום של יפעת עולה כי תנובה הגדילה את ההשקעה בפרסום במגזר החרדי ל-8.2 מיליון שקל בשנה החולפת, והיא מובילה את הרשימה. הסיבה: תגובה להכשר לעדה החרדית שקיבלה טרה. גם שטראוס השקיעה סכום דומה. מי עוד ברשימה?
יעל ולצר
|
15.10.18
"אלימות מוגזמת": הפרסומת של קסטרו נפסלה לשידור
הרשות השניה פסלה פרסומת של קסטרו, בהשתתפות הפרזנטורית רותם סלע, בה נראית נערה כפותה בתא מטען של מכונית. הדרישה: להוריד את הסצינות האלימות ואת התכנים המיניים. קסטרו: סרט עם הומור שקורץ לז'אנר סרטי טרנטינו
יעל ולצר
|
30.08.18
שטראוס, בזק ומשרד החינוך: השמות הבולטים בהוצאות על פרסום ב-2018
דירוג הפרסום של יפעת: שטראוס מובילה את רשימת החברות עם 62.5 מיליון שקלים השקעה בחציון הראשון של 2018, משרדי הממשלה במקום השני ברשימת הקטגוריות עם הוצאה של 92.8 מיליון שקלים. קמפיין רשות המים, תחת הסלוגן "אין לנו מים לבזבז", בלט עם שווי מוערך של 4.6 מיליון
יעל ולצר
|
18.07.18
"מסי ימשיך להיות הפרזנטור שלנו". לא כולם מתרגשים מהביטול
למרות התגובות הנזעמות שהגיעו בעקבות ביטול משחק הכדורגל בין נבחרות ארגנטינה וישראל, משה חוגג מנכ"ל חברת סירין, שמסי הוא הפרזנטור שלה, ממשיך לשדר עסקים כרגיל. "לא נחליף אותו". צפו בריאיון
אלכסנדרה לוקש וניר (שוקו) כהן
|
06.06.18
הקמפיין של קסטרו: "העולם עבר לדיגיטל"
על רקע ביטול תצוגת האופנה המסורתית ומשבר האופנה, גבי רוטר מספר ל-ynet על הקמפיין הדיגיטלי החדש ושינוי הרגלי הצריכה. "המספרים הכי גבוהים הם ברשתות החברתיות. קשה לתפוס את תשומת לב הצופה"
מורן רגב
|
18.03.18
התעשייה במקום המדינה: כך ספורטאי ישראל סוגרים את החודש
רב בריח, הרבלייף ו-Cal הן רק חלק מהחברות הנותנות חסות לספורטאים ישראלים, הסובלים מתמיכה מוגבלת של המדינה. אלא שרוב הסיוע מתחיל רק אחרי המדליה. "החלום הוא שיתנו חסויות גם לקופצים לגובה. עד אז אם מישהו יאמץ ספורטאי מתוך פופוליזם - דיינו", מתרצים בתעשייה
יעל ולצר
|
11.03.18