נחיתת החירום שכמעט נגמרה באסון: מטוס של חברת יונייטד איירליינס שהיה בדרכו מקולורדו להוואי ביצע נחיתת חירום זמן קצר לאחר ההמראה לאחר שמנועו החל לבעור. בדרך חזרה לשדה התעופה ניתקו חלקים מהמטוס ונפלו באזור מגורים בפרבר שנמצא כ-40 ק"מ צפונית לדנבר. צפו בתיעוד שבסרטון.
בתיעוד שעלה לטוויטר נראה חלק גדול שהתפרק מהמנוע ונחת מטרים ספורים מבית מגורים. נחיתת החירום בוצעה בהצלחה ולא דווח על נפגעים במטוס או על הקרקע. המטוס היה באוויר בסך הכול כ-22 דקות.
10 צפייה בגלריה
המנוע הבוער
המנוע הבוער
המנוע הבוער
(צילום: טוויטר)
10 צפייה בגלריה
החלק מהמנוע שנפל סמוך לבית בקולורדו
החלק מהמנוע שנפל סמוך לבית בקולורדו
חלק שנפל בסמוך לבית בקולורדו
(צילום: טוויטר)
קירבי קלמנטס היה בביתו יחד עם אשתו כשראה חתיכה עצומה מהמטוס חולפת ליד חצר ביתם. לדבריו, "זה היה מרחק כמה מטרים מהבית". הוא ציין כי מכסה המנוע פגע במשאית שעמדה ברחוב ואמר: "אם היו בה אנשים - הם היו מתים. החלקים מהמטוס המשיכו ליפול מהשמיים במשך דקות".
מינהל התעופה הפדרלי מסר בהצהרה כי "טיסת UA328 של מטוס בואינג 777-200 חזרה לשדה התעופה הבינלאומי של דנבר לאחר שחוותה תקלה במנוע הימני זמן קצר לאחר ההמראה". יונייטד איירליינס אמרה בהצהרה נפרדת כי במטוס היו 231 נוסעים ועשרה אנשי צוות. חברת התעופה לא פרסמה פרטים נוספים.
המשטרה פרסמה ברשתות החברתיות תמונות המציגות חלקי מטוס גדולים שנפלו בסמוך לבית בפרבר צפונית לעיר דנבר. היא קראה לתושבים לדווח על נפגעים, אך כאמור טרם דווח על כאלה. "אם מצאתם חלקים מהמטוס נא לא לגעת או להזיז אותם", מסרה. "אנחנו רוצים שהם יישארו במקומם למען חקירה".
טיילר תאל המתגורר באזור סיפר לסוכנות הידיעות AP כי יצא לטיול עם משפחתו, ואז הבחינו הוא ובני המשפחה במטוס גדול שטס נמוך באופן חריג. תאל תיעד את המתרחש ואמר: "בזמן שראינו את זה, שמענו פיצוץ ואז הבחנו בענן עשן וממנו נפלו חלקי המטוס. זה היה ממש כמו כתם בשמיים". לדבריו, "המטוס פשוט המשיך הלאה ולא ראינו אותו לאחר מכן. הוקל לי לשמוע שהוא נחת בשלום".
10 צפייה בגלריה
ארה"ב קולורדו מטוס יונייטד איירליינס חלקים התפרקו ב אוויר
ארה"ב קולורדו מטוס יונייטד איירליינס חלקים התפרקו ב אוויר
(צילום: רויטרס)
מומחים לבטיחות תעופה אמרו לסוכנות הידיעות AP כי אירועים כאלה של בעירת מנוע הינם נדירים, אולם "לרוב לא גורמים לאובדן חיים או התרסקות של המטוס". ג'ון קוקס, מומחה לבטיחות תעופה אמר כי "טייסים מתרגלים כיצד להתמודד עם אירוע כזה לעתים קרובות. ניתן לכבות כל דבר דליק במנוע באמצעות מתג יחיד".