חדשות  דעות  מאמרים  חנה בית הלחמי
ילד צריך את אמא
חנה בית הלחמי
פורסם: 07.11.05, 06:45
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 235 תגובות ב-235 דיונים
151. איני זוכר מתי קראתי מאמר כל כך מקומם
אביעד רז   (09.11.05)
חנה, מה שאת עושה זו חוצפה מאין כמוה. המחויבות, האהבה, הקירבה של האבא לילדיו אצל כל מכרי, חברי הקרובים, משפחתי הרחבה, ואצלי היא בדיוק כמו של האמא. נכון שיש חלוקה טכנית במטלות כמו שקיימת חלוקה בין שותפים בכל דבר אולם אין הדבר מעיד על שום דבר ממה שהזכרת. אני מתבייש ומתקומם קרוא את מאמרך ומקווה שדרכך בתחום זה ב"ה לא תצלח.
152. גב' יקרה-GO AND GET A LIFE
לחמניה ,   בית לחם   (09.11.05)
תעזבי את הילדים שלי,לכי ובני את הקרירה שלך על גב של משהו\מישהו אחר!
153. ואין גברים אלימים
ליאת   (09.11.05)
מה זאת אומרת לידעתך אני בתהליך גירושין לא בגלל הטבות אלא בגלל שלא יכולתי להמשיך לחיות עם בעלי בגלל השפלות וירידה לחיי בקיצור התעללות לשמה את חושבת שלא ההיתי רוצה להמשיך לחיות עם בעלי עם הדברים היו אחרת.
154. ל- 67 לא מסכימה אתך
אישה   (09.11.05)
התרמית היא של הנשים ולא של הגברים מסקנתך שגויה לגמרי.
155. לליה מר"ג
שיר ,   ר"ג   (09.11.05)
בכל התגובות שלך את משקרת בריש גלי. אני מבינה שאת פמיניסטית לוחמת אבל מותר גם לפמיניסטית לטעות - ובגדול! שזה מגיע לענין גרושין הגברים בד"כ מקופחים ולא יעזור לך שתגני לכל התגובות כאן. את שבויה במחשבות הלא נכונות שלך!!!!!!!!!
156. בית הלחמי שונאת גברים מובהקת.
אשתו   (09.11.05)
עוד לא קראתי כתבה אחת נכונה ואמיתית בנושא גרושין/משמורת/גברים שתהיה כנה ואמיתית. הכל שקר וזיוף אצלה - וזאת כותבת אשה ולא גבר שמתגרש.
157. יש שני צדדים למטבע
צביקה   (09.11.05)
למה אם גבר מקבל את הילדים האשה לא חייבת לשלם לו מזונות חוץ מזה יש הרבה נשים שכן מקבלות מזונות ולא נותנות לראות את הילדים הבנת את זה .
158. סחטנות של גברים ברגע של גרושים
שולי ,   ירושלים   (09.11.05)
אני מאוד מקווה שאנשים יקראו את הכתבה הזאת יחכימו ויפסיקו לנצל את הילדים שלהם לצרכים או לנקמה כי מי שמשלם את המחיר הגבוהה הו אך ורק הילדים וההפסד הוא של הילדם בלבד מכל הבלגן כן לראות את הילדים או לא בתמורה לדמי המזונות דרך אגב את הכסף הזה אנו האמהות נותנות לילדינו ומוסיפות עליו אני החלטתי לוותר על המזונות של הילד שלי ולמרות זאת הסדרי הראיה אינם קבועים אלא במניפולציה של אביו חבל מאוד שמערבבים תחומים אחרים במקום להציל את הילדים האלה
159. כתבה המשלבת רוע טיפשות חוסר ידע ושיטחיות
רמי ,   תל אביב   (09.11.05)
כתבה המשלבת רוע טיפשות ושיטחיות רק מי שלא מסוגל להבין את מורכבות הדברים מסוגל לכתוב הכללות גורפות ממקרים בודדים הכותבת עושה עוול לכולם לאמהות לאבות ובעיקר ...... לילדים
160. החוק ישן ןלא רלוונטי היום צריך לבדוק כל מקרה
ניר ,   חולון   (09.11.05)
שלום קראתי אתהכתבה חנה בית הלחמי עשתה טעות בכך שהיא הכלילה את הגברים שלא משלמים מזונות אולא מקימים את הסדרי הראיה צריך לבדוק כל מקרה לגופו ישנם אבות אשר פי 1000 או יותר טובים מהאם אני מכיר אישית.. לכן רחלי אבא טוב רגיש עם אפשרויות מתאימות במקרים רבים יותר טוב מהאם.
161. חלק גדול מהמגיבות כאן זה גבר אחד
רואה לך בלבןבעיניים   (09.11.05)
חלק גדול מהמגיבות כאן זה גבר אחד, שמתחזה לנשים. (איילת למשל). סוס טרויאני דה לה שמטע. מספיק מבט חטוף אחד וזה ברור כשמש! נו, ב'מת, מר גרוש בגרוש...
162. מס' 13 זה אחד שגדל על הסתה של אימא והוא דוגמה טובה לשינוי
אביהו   (09.11.05)
תקראו את מס' 13 ותבינו היטב למה אסור שילדים ילכו אוטומטית לאימא , הוא אפילו לא שם לב שעניין המזונות זה בכלל לא עניינו , אלה שהוא הוסט בצורה מחפירה וזו התוצאה , ולצערנו יש הרבה כמו מס' 13
163. ל - 6 איפה גדלת????
(09.11.05)
בתור אחת שגדלה בקיבוץ בלינה משותפת, רוב הילדים שגדלו איתי, אחי ואחותי, רובם ככולם חושבים שנעשה להם עוול כשלא גדלו עם הוריהם. מאיפה הוצאת את המשפט המטופש הזה "ילדים לא צריכים אבא ואמא, הם צריכים חברים"? מי בדיוק דואג לחינוך של הילדים? אין מספיק ילדים חסרי גבולות וערכים שגדלים עם הורים לא מתפקדים כדי להוכיח עד כמה גדולה השטות שפלטת? ילדים צריכים אבא ואמא, או לפחות אחד מהם, אבל שי/תמלא את תפקידו ויכוון אותו להיות אדם.
164. יושבים שניים-שלושה גברים
נו באמת   (09.11.05)
וממלאים טוקבקים בכל מיני שמות. אני מכירה אישית לפחות אחד מהםץ אל תחשבו שיש כאן רוב במדינה שתוך בהם - הרוב זה אותו אחד במכפלות וירטואליות.
165. נשים חלשות ואינן יכולות לשלוט .זו עובדה!
אישה לא יכולה ,   לשלוט נקודה!   (09.11.05)
נשים חלשות בגידול ילדים ל-ב-ד.במיוחד אם זה בן שהוא מתחיל לגדול קצת הוא מרגיש חזק על ידה ועושה ככל העולה על רוחו בלא אבא -דמות גברית ומרסנת-בבית ,כך הרבה ילדים מדרדרים והופכים לדור אלים לאור ריבוי הגירושין בזמננו, זה בדיוק גם מה שקורה בחינוך .. מאז שהמורים הגברים זנחו את ההוראה ונשים מילאו את מקומם חלה הדרדרות גדולה בחינוך כי מורה אישה איננה יכולה להשתלט על כיתה בה נמצאים הרבה בנים מתבגרים שכל אחד מרגיש יותר חזק ממנה ומנצל זאת כדרך הילדים לשים פס על המורה ואף להטיל עליה פחד , אלו העובדות..ולא דברי שובניסט מצוי! קל מאוד להאשים בשובניזם ולהחביא את הבעיה. רק שהבעיה מתפוצצת לנו יום יום במציאות האלימה בארץ!
166. הכותבת רוצה להנציח עקרון רעת הילד וריצוי האם
אמיר שי, עו"ד ,   רעננה   (09.11.05)
ילד זקוק לשני הורים, פעילים ונוכחים בחייו כל המחקרים מצאו שככל שהאב מעורב יותר היל יוצא מכך נשכר, למעט אם האב אלים ו חסר אחריות. בארה"ב השיתוף הנרחב במשמורת הנו סיפור הצלחה פנסטסי
167. חבל שאבא שלי לא נלחם עלי...
ילדה גדולה   (09.11.05)
כשהורי התגרשו מאוד רציתי לגור עם אבא שלי. לבקשתי זאת הוא (בעצמו וביוזמתו) ענה במילה אחת: "לא". לאורך השנים ניסיתי לא פעם ולא פעמיים לשנות את דעתו לשווא. אמא שלי פרנסה אותי ואת אחותי בשינייה וצפורנייה, מעולם לא לקחה לעצמה דבר. לבשה סמרטוטים (גם אנחנו), לא בילתה, עבדה תמיד במשרה מלאה. אבי תמיד שילם מזונות רק עבורנו (הילדות) את המינימום הקבוע בחוק, ללא הצמדה למדד (מה שהופך למגוחך לאורך שנים). את הדירה הם חילקו חצי חצי. את אבא ראינו פעם בשבוע- שבועיים. אבא שלי הוא לא איש רע! הוא אוהב אותי ואת אחותי מאוד! אבל הוא גבר מהסוג הישן: לא בוכה, לא מחמיא, לא יודע להעניק. תודה לאל שיש לי אמא שגידלה אותי בחום! השמצות והסתות שמעתי ללא הפסקה משני הצדדים. מצחיק שדווקא בתקופה האחרונה (אני כבר בת 24 ופרשתי כנפיים) קשה לי להתמודד איתן עד סף דמעות. לו היה אבא כמו האבות המסורים והנלחמים כאריות, המתוארים פה בתגובות וודאי הייתי מאושרת יותר. בקיצור, אכן כל מקרה לגופו. אני אוהבת את אבא, אוהבת את אמא, ומאוד רוצה קצת שקט, שלווה ואווירה טובה. העיקר שלחתונה שלי שניהם יגיעו (בניגוד לשתי מסיבות בת מצווה).
168. לשיר (155)
ליה ,   ר"ג   (09.11.05)
אולי תחליטי אם אני משקרת או טועה?! אי אפשר גם לשקר וגם לטעות, זה או זה או זה. אני מסכימה איתך שמותר גם לפמיניסטיות לטעות, אני לא אומרת שהנשים ו/או הפמיניסטיות הן תמיד צודקות. אומנם אמרתי בתגובה 67 שגברים הם לא המין המקופח באופן כללי, אבל גם הודתי בכך שהאבות הגרושים מופלים לרעה. ואל תספרי לי כל מיני סיפורים על כמה שאני טועה בגדול (קל וחומר על כמה שאני טועה ומשקרת בעת ובעונה אחת!). אני לא שבוייה בשום דבר, אני בקורתית מאוד כלפי עצמי, ולא מאמינה בצדק מוחלט ובאמת מוחלטת. מה שאני טוענת הוא שבאופן כללי הגברים אינם מקופחים, אולם האבות הגרושים בהחלט עלולים להיות מקופחים לא פעם ולא פעמיים ע"י בתי המשפט ורשויות הרווחה. אין סתירה בין החלק הראשון של המשפט לבין החלק האחרון. וגם אין סתירה בין החלק האחרון לבין כל מה שכתבתי בתגובותי הקודמות.
169. ליה מר"ג
יורם יהודה, עו"ד ,   הרצליה   (09.11.05)
ברשותך, אביא דברים בשן אומרתן, שיר מר"ג, תגובה 155 לעיל, וכך שיר כותבת עליך: "בכל התגובות שלך את משקרת בריש גלי. אני מבינה שאת פמיניסטית לוחמת אבל מותר גם לפמיניסטית לטעות - ובגדול! שזה מגיע לענין גרושין הגברים בד"כ מקופחים ולא יעזור לך שתגני לכל התגובות כאן. את שבויה במחשבות הלא נכונות שלך!!!!!!!!!". לענין הקישור לכתבה עלי ועל גרושתי, פני לקישור הבא, ואלי תביני את העובדות: http://www.yor.co.il/sharmuta1.htm תודה על ש"הרמת לי להנחתה". אגב, מדוע שלא תחשפי, דמגוגית "יקרה" ? יורם יהודה, עו"ד
170. משמורת על הילדים אצל האישה
(09.11.05)
במידה והאישה רוצה משמורת על הילדים אז שתדאג להם! במידה והיא רואה את הבעל שותף שווה אז שתחלק שווה את העומס הכספי,חוייתי ,אהבה וזמן שהייה עם הילדים, כיום נשים משנות "סטטוס" כדי לקבל כספים וממרידות את הילדים כנגד אביהם. אז למה שישלם! איך אמר ביבי " שתלך לעבוד!"
171. 164 את ממש צודקת אפילו תסתכלי למעלה בסקר 67%
עוד אחד   (09.11.05)
מאיפה אתן מביאות את כל הבולשיט הזה ? הצדק הטבעי עושה את שלא, פסיק ,נקודה.
172. אני אישה, אני גרושה וכן, לילה פה לילה ששם
נעמי הדר ,   גבעתיים   (09.11.05)
אני אישה, אני גרושה וכן, אני חושבת ש"לילה פה, לילה שם" הוא פתרון עדיף לילדים כמו גם לשני הוריהם. שני הורים שמתגרשים זקוקים גם הם לזמן לעצמם, ולא משנה אם מדובר באם או באב, לצורך העניין. האמהות הנאבקות להשגת מזונות, לא אחת עושות זאת מתאוות-בצע ועל גבם של היקרים להן ביותר - ילדיהן. אני רואה בהתנהגות זו יחס אנוכי לחלוטין שאינו לוקח בחשבון את מה שמרגישים הילדים. אני עצמי בת להורים גרושים ואיני יכולה לשכוח את הכעסים ואת רגשי האשם שהיו מנת חלקי לאחר גירושיהם של הורי. ילד רואה בשני הוריו מעין "אלוהים" ואלוהים חייב להיות טוב. מכאן שאם הוריו התגרשו והשאירו אותו ללא אחד מהם, הרי שהוא, הילד, הוא "הרע". אין לכם מושג אילו רגשי-אשם זה עושה בנפש הרכה.
173. גב' מאפית לחמניות לחם עוגות , האמת כואבת זה יעבור!
אנג'ל - ברמן   (09.11.05)
174. סיוט מתמשך לאבא
אבא ,   השרון   (09.11.05)
אני התחתנתי עם אשה שהסתירה ממני את היותה חולת נפש, אושפזה בעבר בבית חולים לחולי נפש והסתירה ממני לפני הנישואים. סיפור נורא כואב, אני זה שטיפלתי בבתי מאז שהיא נולדה, האשה נתקפה בדיכאון קליני עמוק, אני הייתי גם אבא וגם אמא, גם מפרנס וגם עושה הכל בבית. לא הייתה לי בת זוג, חייתי רק למען האשה ולמען בתי האהובה והמתוקה שאותה אני הכי אוהב בעולם. יום אחד ובלי שום הודעה מראש, ואחרי שהאשה התקשרה אליי ואמרה לי להביא אוכל וטיטולים לילדה, אני בא הבייתה אחרי העבודה וחשכו עיניי. אשתי ואמה חטפו את בתי ונעלמו מן הבית ותפרו לי תיק מזעזע על דברים שלא היו ולא נבראו. עשו לי רצח אופי ומאז כבר יותר משנה וחצי אני חי בגיהינום, אני נאלץ לראות את בתי במקום ארור ונורא שנקרא מרכז קשר, אני לא יודע מה עובר על הבת שלי, אין לי מושג אפילו באיזה גן היא והיא רק בת שנתיים. זה יותר גרוע מהמוות. כל הרשויות ללא יוצא מן הכלל תותכות באמא ולא בילדה, זה כאב קשה מנשוא, אי אפשר לתאר זאת במלים. אין יום שאני לא חושב על בתי ומתגעגע אליה בצורה כל כך חזקה. אני בוכה בלילות וחולם עליה יום יום ושואל את עצמי, למה ? למה האשה גרמה בבת אחת לטראגדיה נוראה שכזאת, למה בתי כל כך סובלת בגלל אמה ומשפחת אמה שכולם שם סובלים ממחלות נפש קשות ולאף אחד במדינה הזאת לא איכפת. נפלתי על עו"ד גרוע ולה יש הרבה מאוד כסף ועו"ד תחבולן, מניפולטיבי כמוה ושקרן גדול. זה פשוט זוועה מה שקורה פה. הבת שלי מנותקת מאביה וגורמי הרווחה משתפים פעולה עם הרוע ובעצם מוחקים את האב מחייה של בתו. אין עוול יותר גדול מכך, עברתי שבעת מדורי גיהינום ואינני רואה אור בקצה המינהרה. המצב הוא קטסטרופלי, האשה גרמה לי להתמוטטות כלכלית קשה ביותר עד שהיום אינני מצליח לעמוד בתשלומי המזונות הגבוהים שנקבעו לי 2500 ש"ח בחודש לבן אדם שבקושי מרוויח 4700 ש"ח בחודש. זה פשוט לא יאומן מה שקורה פה. אני בעצם אב שכול לילדה שנמצאת בחיים אבל היא חיה מתה במקום כה נורא מבחינתה. הבת שלי סובלת ביותר, היא ילדה עצובה, ללא ביטחון עצמי, בוכה כל הזמן ואני לא יכול לעשות כלום, אין דבר יותר כואב ואכזרי מכך. זאת הטראגדיה של חיי, כל יום אני נושא עמי את חלק מן המוות בעצם ומנסה בעזרת כוחות עצומים שקיימים בתוכי לבנות את עצמי לאט לאט ומחדש, כל יום גרגר אחר גרגר אני בונה את האופטימיות והמחשבות למען יהיו ימים טובים יותר בעיקר לבתי האהובה והאבודה. אין דבר שאני יותא אוהב בעולם הזה מהבת שלי, אני רוצה להיות איתה כמה שיותר ולא נותנים לי. האשה לא נתנה לי לראותה חצי שנה, חשבתי שאני מת. לאחר מכן נאלצתי לראותה במקום ההוא כמו גם היום (מרכז קשר) מקום משפיל וכואב מאין כמוהו שלא מתאים לאב שהוא זה שבעצם גידל את בתו בצורה הטובה והמסורה ביותר האפשרית. עד מתי יימשך השקר הנורא הזה שתפרו לי על לא עוול בכפי ובכפיי בתי, עד מתי רבותיי ???!!!. אני קורא כאן לכולם להתגייס מייד ולהילחם למען האמת, הדין והצדק, אי אפשר להמשיך ככה עוד. הזמן אוזל, בתי במצוקה נוראית ולאף אחד לא איכפת, לעולם לא יסלח אלוקים על הטראגדיה שקוראת כאן וכולם מתעלמים ממנה. תעזרו לי במלחמה ובמאבק העיקש והקשה לנצח ולהביא את בתי למקום המבטחים שהיא כל כך זקוקה לו- ךאביה שהוא הכי אוהב אותה בעולם ולמשפחתו שכל כך מתגעגעת אל הבת שהייתה תמיד הדמות הכי אהובה והכי חשובה לכולנו. תודה לכם. מכתב זה נכתב ממצוקה נוראה ומכאב אדיר שאי אפשר בכלל לתאר אותו במלים.
175. ליורם יהודה (169)
ליה ,   ר"ג   (09.11.05)
העובדות שאתה מציג באתר האישי שלך על "דוד" ו"יעל" מוציאות את שניכם רע מבחינתי! אף אחד/ת כאן אינו/ה צדיק/ה, בטח שלא אתה! ולעניין החשיפה - מדוע שאחשוף את עצמי?! אם אתה סבור שהטוק בק הוא מקום מתאים לחשיפה אישית, אתה מוזמן לספר על עצמך כל מה שתרצה. אולם מבחינתי, הטוק בק איננו מקום שנועד לחשיפה אישית. זהו מקום להבעת דיעות כלליות בנושאים שונים - לא לחשיפה אישית!
176. ליה המסתתרת
יורם יהודה, עו"ד ,   הרצליה   (09.11.05)
תחשפי, ונוכל לדעת מי הדמגוגית המסתתרת מאחורי הכינוי הסתמי. תודתי מעומק לב על "השכלתי", לענין מהו "טוקבק" ולשם מה נועד ו/או קיים ...
177. לליה
יורם יהודה, עו"ד ,   הרצליה   (09.11.05)
דעי כי הגבתי על תגובתך ההזויה משהו, 175, ותגובה זו לא פורסמה ע"י מערכת ynet.
178. חנה, חנה,חנה....
לימוני   (10.11.05)
את פשוט יורה לעצמך ולבנות מינך (הנשים הנימנות בארגוני "נשים למען אמהות וילדים") ברגל. מעולם לא שמעתי רצף כזה של מילים שלמעשה לא אומר דבר אחד חכם. טלנובלות? סיפורה של רחל המסכנה והגרוש שלה? במה את בדיוק מנסה לשכנע אותנו? את יכולה להסביר לנשים שמשתתפות באירגונייך הקואלציונים שאם יש להם טענות אולי פשוט ימסרו את הילדים לטיפולו של האב. במידה והאב רוצה כמובן. אני מכירה אישית מספר אבות שהיו מוכנים לקחת את ילדיהם אתמול. מספיק לקטר ולבלבל את המוח.
179. חנ'לה...
(10.11.05)
קראתי בעיון את הכתבה שלך, כאם גרושה , שיש לה לא מעט חברות במצב זהה,אני מסכימה איתך כמעט לכל הדברים שכתבת ולא זה לא מוגזם ומניפולטיבי .מאחלת שתמשיכי בפועלך להוציא את האמת לאור...
180. ליורם יהודה (176)
ליה ,   ר"ג   (10.11.05)
אין לי מה להסתיר, פשוט מאוד מתחת לכבודי לחשוף את עצמי בפני מנוולים כמוך. חוץ מזה שאני רמת גנית ואני מכנה את עצמי בטוק בק "ליה", אתה לא יודע שום דבר אישי עליי! אין לך שום מושג מי אני! ובכלל, אתה באמת מצפה שאני אגלה לך משהו על עצמי כל עוד אתה ממשיך לקרוא לי דמגוגית?!
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה