חדשות  דעות  מאמרים  חנה בית הלחמי
ילד צריך את אמא
חנה בית הלחמי
פורסם: 07.11.05, 06:45
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 235 תגובות ב-235 דיונים
181. ליורם יהודה (177)
ליה ,   ר"ג   (10.11.05)
דע לך כי הגבתי לתגובה מס' 72 שלך המרושעת והצבועה בטוק בק של הארץ בפעם הראשונה עוד אתמול, ועדיין לא פרסמו אותה. אז שלחתי תגובה נוספת, ואולי הפעם היא גם תתפרסם.
182. לליה ויהודה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אלון   (10.11.05)
אוי לנו ואבוי לנו..אם נצטרך לסמוך על מי מכם... שיידאג לטובת הילדים...שלא מוזכרים כלל כנושא העיקרי בדו-שיח של חירשים שאתם מנהלים כאן!!!! עצרו שניה....קחו מטר אחורה....תנשמו.... ועכשיו תגידו לי-לא כדאי כבר לוותר על האגו המנופח שלכם למען הילדים??!! אם לא נפסיק להיאחז בעצמנו...וכל אחד מצידו אומר...אני צודק ואני צודק!!!...... זה רק אומר שאף אחד למעשה לא מנסה להיות חכם...ולחשוב באמת מהמקום של טובת הילדים!!! אין כאן מקום להשוואה גבר אישה כלל!!! אך בהחלט יש מקום לבדיקה של כל מקרה לגופו..כשטובת הילדים ועתידם-בראש!!!!! תפנימו....
183. ליה 180
יורם יהודה, עו"ד ,   הרצליה   (10.11.05)
תמשיכי כך, זו דמגוגיה מובהקת מבית מדרשך. יתרשמו וישפטו הקוראים. תמשיכי בקללותייך המשמיצות וחסרות הבסיס העובדתי, הלוגי והרציונאלי, המעידים על רמת טיעונייך שלך, ושל הפניזים הראדיקאלי שלדברייך שלך, את (דמגוגית) מגוייסת לקידומו. תחשפי, אל תסתתרי; למסתתר יש מה להסתיר. נקודה.
184. צודקת ב-100%
יוסי ,   ניר-דוד   (10.11.05)
בחיי צודקת - סוף סוף אישה לעניין שמבינה את העניין כן תרבנה כולל גרושתי שיודעת את האמת אבל משקרת במצח נחושה!!!
185. אנחנו נושאים אתכן יותר מתשעה חודשים!!!
יוסי ,   עפולה   (10.11.05)
186. ליורם יהודה (183)
ליה ,   ר"ג   (10.11.05)
זה שאתה אומר "זו דמגוגיה מבית מדרשך" לא הופך את דברי לדמגוגיים. מי שמשמיץ, מקלל ויורד הכי נמוך זה אתה. אני לא מגוייסת לקידום הפמיניזם הרדיקלי אלא לכל היותר מסנגרת עליו מידי פעם - אתה פשוט שם לי מילים שלא אמרתי אותם ולא כתבתי אותם. את זה רק אתה אמרת! ואילו אני כשלעצמי דחיתי את טענתך בדבר התגייסותי. אין לי שום דבר להסתיר, ואתה בוודאי שלא תקבע אם יש או אין לי מה להסתיר. הפרטים האישיים שלי הם עניינים שלי בלבד ולא שלך או של כל גולש/ת אחר/ת בטוקבק.
187. לאלון (182)
ליה ,   ר"ג   (10.11.05)
אילו הייתי חושבת שלילדים/ות תצמח טובה כלשהי מזה שאני אוותר לאנשים כמו יורם יהודה, לא הייתי טורחת בכלל לקרוא את דבריו (שלא לדבר על להגיב עליהם).
188. לשיפוטכם: השמצותיה וקללותיה של ליה, רשימה חלקית
יורם יהודה, עו"ד ,   הרצליה   (10.11.05)
ליהל'ה, להלן תובא רשימה חלקית של השמצותייך וקללותייך בטוקבקים בשבוע האחרון, ע"מ שהקוראים יתרשמו וישפטו את טיעונייך, טיבם, רמתם ואיכותם, כמו גם דרך ביטויין, ואופיה של מביעתן: 1. "יורד הכי נמוך", תגובה 186 לעיל. 2. תגובתך "המרושעת והצבועה", תגובה 181 לעיל. 3. "מנוולים כמוך", תגובה 180 לעיל. 4. העובדות "מוציאות את שניכם רע", תגובה 175 לעיל. 5. אינך צדיק, שם, שם. 6. חוזה מכוער, תגובה 140 לעיל. 7. "על הגברים לשלוט ולדכא את הנשים", שם, שם. 8. "עו"ד של גברים גרושים שלא מבין כלום בפמיניזם, ובענייני חברה ושיוויון", שם, שם. 9. "הנוכלים האמיתיים הם גברים כמוך", טוקבק הארץ, קישור: http://www.haaretz.co.il/hasite/pages/ShArt.jhtml?contrassID=1&subContrassID=5&sbSubContrassID=0&itemNo=640050, תגובה 73. פיספסתי משהו, ליהל'ה בונבוניירונת ? לא נראה לי. מכל מקום, איחולי על כי שידרגת (במרכאות, לא במרכעות, ככיתובך בשפה עילגת משהו) עצמך מדרגת דמגוגית לדרגת אידאולוגית. יופי נחמה, סליחה, ליה המסתתרת. 2.
189. אהבתי, יוסי מניר דוד (184)
יורם יהודה, עו"ד ,   הרצליה   (10.11.05)
אכן, יודעות את האמת, אומרות אותה ומודות בה בחדרי חדרים, אך משקרות במצח נחושה בריש גלי. למימדי השקר, ראה גם תגובותי 79 ו - 131 לעיל.
190. שאלה למחשבה
יורם יהודה, עו"ד ,   הרצליה   (11.11.05)
תגידו, ליה = חנה בית הלחמי ? לא, סתם שאלה ..............
191. ליורם יהודה (188)
ליה ,   ר"ג   (11.11.05)
גם אם כל האנושות תגיד לי שאני דמגוגית ואני היחידה שמקללת ומשמיצה אני עדיין אחשוב ואומר שאני לא! אז מה אכפת לי מדעתם של הקוראים עליי?! שלושה מהציטוטים שלי (1, 4 ו-5) אינם קללות וגם אינם השמצות. גם אני הייתי יכולה לצטט רשימה ארוכה של השמצות וקללות פרי מקלדתך, אלא שכבר אמרתי שכל מה שיחשבו ויחליטו הקוראים עליך ועלי אינו משנה לגביי.
192. אני מסכימה
טל   (11.11.05)
אני גרושה ויש לי ילד בן 4 הבן שלי ישן פעמים בשבוע אצל אבא שלו (לאמרות שזה לא מה שההסכם אומר) לדעתי זה הגיוני וזה סידור טוב לשני הצדדים. הבעיה העיקרית היא שאין שום חוק שמחייב גבר לבוא ולקחת את הילדים. האבא של הילד שלי מודיע לי שעה לפני שהוא צריך לאסוף את הילד מן הגן שהוא לא מגיע לאמרות שהוא יודע שאני עבודת זה לא מעניין אותו ולי אין מה לעשות בנדון. אני מחויבת לתת לו אותו אחרי הגן לפי ההסכם והוא לא חייב לקחת האחריות נופלת עלי. לכן בתור אמא עובדת ושרוצה להמשיך עם החיים ולא מתעסקת עם נקמנות ומלחמות מיותרות אני טוענת שההסדר הוא נכון אבל חייב להיות גם חוק שיחייב אבות לקחת יותר אחריות על הילדים בדיוק כמו האם. גם בנושא המזונות אני מסכימה צריך לעשות סיכום של כמה עולה הילד בחודש לחלק אותו שווה בשווה בין שני ההורים כולל המגורים. צריך לקחת בחשבון שהאופטרופוס של הילד ולא חשוב אם זה האבא או האמא המצב שלהם יותר בעיתי כיוון שהם חיבים לקחת בחשבון את הילד את שעות העבודה וכו'. בנוסף לצערנו גם המצב בארץ עבור נשים יותר קשה עובדתית גברים מרוויחים ברוב המקרים יותר מנשים. אז לפי דעתי בתור גרושה שבאמת לא מחפשת מאבקים ובאמת רוצה שהאבא של הילד היה בקשר איתו כי זה חשוב ובאמת. ובתור אמא עובדת לפני שקובעים חוקים למשמרות משותפות תקבעו חוקים לאחריות של האבא על הילד שלהם לאחר הגירושים.
193. הפיתרון - הריון באמצעות תרומות זרע
(11.11.05)
נשים, עשו בחוכמה - היכנסו להיריון רק באמצעות תרומת זרע. נכון, זה קשה לגדל ילד לבד לבד, אבל הילד כולו שלך, לטוב ולרע, ואף אחד בעולם לא יוכל לקחת אותו ממך! זה לא סותר את העובדה שיכול להיות לכן בן-זוג, אבל שיהיה ברור שהילד הוא שלכן בלבד, ואם היחסים הזוגיים מתפרקים, לבן הזוג אין זכויות משמורת וכו'. ולכל אלה שאומרים שילד צריך אבא - זה נכון, אבל זה כפוף לשתי הסתייגויות: א. ילד צריך אבא בעיקר כאשר יש לו אבא, כלומר, המצב שקיים אבא מוכר וידוע, והוא לא בקשר עם הילד, זהו המצב הבעייתי ולא אי-הימצאות של אבא בכלל. ב. ברור שהכי טוב זה משפחה יפה, טובה, מבוססת כלכלית, חמה ואוהבת, שחיה בנחת במשך שנים רבות בחברות והערכה והרמוניה מופלאה, אולם היות ואף אחד לא מבטיח שזה יהיה המצב במשך שנים רבות, לכן עדיף לספק לילד שלווה, ביטחון, אהבה וכו' באמצעות האימא בלבד, ושלא יעבור חוויה של טלטלות אכזריות במלחמות גירושין שגורמות לזוג הורים שהיו קודם בני אדם נורמאליים, להתנהג כמו מטורפים!
194. תגובה ל- 12
(11.11.05)
חביבי, כשם שבחורף אתה יוצא מהבית עם מטרייה או לפחות מעיל, אם אינך רוצה שיתפוש אותך הגשם, כך כאשר אתה מקיים יחסי מין בלתי מוגנים עם מישהי שראית רק שבע פעמים, אתה לוקח סיכון, וחמור יותר מאשר להירטב מהגשם... נכון, לאישה כזו לא מגיע ממך דבר, אולם לילד שנולד בשל חוסר האחריות שלך - מגיע!
195. סוף דבר
יורם יהודה, עו"ד ,   הרצליה   (11.11.05)
אהלן ליה, ראשית, לא אישרת ולא הכחשת את טענתי לפיה את היא חנה בית הלחמי, המסתתרת מאחורי הכינוי הסתמי "ליה", עושה שימוש במקום מגורייך הקודם, למרות שכיום את מתגוררת ברעננה. שנית, תגובתך האחרונה, 191, מוכיחה כי אכן טיעונייך מנותקים מכל מציאות, שאם לא כן, מדוע את מנסה ליצור דעת קהל מחד, ומאידך, טוענת כי - כביכול - לא מעניין אותך מה חושבים עליך ? אילו אכן הייתי, חלילה, מקלל או משמיץ, אין ספק כי היית מצטטת. דרכי מאז הולדתי היא, להתייחס לגופו של עניין, עובדתית, ולא - כדרכך הנלוזה (וזו גם כן עובדה) - בדרך אלימה וולגרית של השמצות, קללות, וכדומה. בברכה יורם יהודה, עו"ד
196. צודקים הגברים! ילד זה לא סחורה עובר לסוחר...
אביגיל   (11.11.05)
גם אני גרושה , כשבנותי היו קטנות כפיתי עליהן לראות את האב מתי שהוא רצה למרות שהוא טיפוס נאלח, ומאוס אבל הייתה לי יועצת נהדרת אמא שלי שאמרה לי להתעלם מהכעסים ולאפשר לבנות לראות את אביהם ! וכך היה מתי שרצה לקחת אותם הסכמתי .החל מגיל 10 הן קובעות איתו את הביקורים מתי שנוח להם והן הכי מאושרות בעולם אני לא מתערבת ביחסים שלהם .וכיום כשהן נערות הן תמיד נותנות לי דוגמא על יחסים עכורים אצל חברות שלהן שהוריהם גרושים ! אני שמחה שבנותי מאושרות וזה הכי חשוב ללא תסכולים וללא מועקות ונהנות משני העולמות תרתי משמע!
197. ליורם יהודה (195)
ליה ,   ר"ג   (11.11.05)
שום דבר לא תם ולא נשלם. אני ממש לא מתכוונת לשתוק ולוותר לך. לא מצאתי לנכון להתייחס לשאלתך בתגובה מס' 190, כי חשבתי שאתה סתם מתלוצץ. אם אתה באמת חושד שאני היא חנה בית הלחמי, אין לך מושג מי אני! זה גם לא עניינך (או עניינם של שאר הגולשים). אני לא אומר לך מי אני אבל אני דוחה בתוקף את השערתך כי אני היא חנה בית הלחמי. אני יודעת יותר טוב מכל אחד/ת מי אני - בטח שיותר טוב ממך! אני יודעת טוב מאוד שאינני חנה בית הלחמי. אז אתה רואה, הנה אני מכחישה. אבל לא אתפלא אם לא תאמין לי ותמשיך לחשוב שאתה יודע מי אני. לגבי השאלה מה מוכיחה תגובה מס' 191, זה עניין של תפישה ולא עניין של עובדות. אני לא מנסה ליצור שום דעת קהל - אני לא מחשיבה את עצמי לבעלת כח שכנוע גדול עד כדי כך. אני בטוחה שההשפעה של דברי על אחרים (במידה ובכלל יש להם השפעה כלשהי) היא אפסית. אני לא כותבת בטוקבק כדי להשפיע על אחרים, אלא רק כדי להביע את דיעותי החריגות עפ"י רוב בעניינים שונים. כאשר נושא מסויים מעניין אותי (ואני מתעניינת בנושאים רבים), ויש לי מה להגיד עליו, אני מביעה את דעתי בטוקבק. אתה אכן מקלל ומשמיץ אותי, את הפמיניסטיות ואת הנשים הגרושות ואני בכל זאת לא טורחת לצטט אותך, גם כי לא אכפת לי מה יחשבו הקוראים/ות האחרים/ות, וגם כי הם/ן יכולים/ות בעצמם/ן לקרוא את כל התגובות שלך ושלי ולהיווכח שההשמצות והקללות שלי הם ברובם תגובה להשמצותיך וקללותיך. כל עוד תכנה אותי "דמגוגית" וכל עוד תקרא לי לחשוף את עצמי, אני אמשיך להטיח בך קללות ולכנות אותך בכינויים משלי. דרך ההתייחסות ה'נלוזה' שלי איננה עובדה אלא עניין של תפישה (כלומר של טעם). ממש כשם שאתה סבור שדרך ההתייחסות שלי היא נלוזה, כך אני סבורה שדרך ההתייחסות שלך היא לגופו של יריב/ה ולא לגופו של עניין ולכן היא נלוזה לא פחות. אין כאן שום עניין של עובדה אלא של גישה. עפ"י גישתי, להאשים את היריב/ה בדמגוגיה, להאשימו/ה בהתחזות ולקרוא לו/ה להחשף זוהי התייחסות לגופו/ה של אדם ולא לגופו/ה של עניין. זוהי דרך התייחסות אלימה, וולגרית ומלוכלכת.
198. אב בעל כורחו
זהבה   (12.11.05)
חבר יקר כשהולכים עם בחורה למיטה צריך לקחת הכל בחשבון כולל שיצא גם ילד
199. מזל שאני לא הבן שלך
דני ,   חיפה   (12.11.05)
יש גם גברים שמתנהגים אחרת. כל מקרה לגופו של ענין. גישה כמו שלך רק גורמתלשנאה. הגיעה הזמן לפתיחות ושוויון. האים ידוע לך שיש נשים שמנתקות את ילדיהן מהאב ומסיתות אותם ומחנכות אותם לשינאה.אים לא את מוזמנת ואראה לך דוגמה חיה.
200. קיימת
TuX   (12.11.05)
קיימת ברית הומו-פמיניסטית לסתימת פיות ולדיכוי וסירוס הגבר. כותבת הכתבה הנ"ל (ח' בית הלחמי). ידועה בשנאתה לגברים עוד בימי IOL. זו דוגמא לאשה לא חכמה במיוחד שכנראה מנסה לפצות על ילדות קשה. ניתן רק לרחם על שכמותה.
201. אני נגד החוק
לי ,   תל אביב   (12.11.05)
המשמטרת המשותפת היא אסון נפשי ופיזי לכל הילדים שנופלים בין הכסאות להורים גרושים
202. ל - 200
ליה ,   ר"ג   (13.11.05)
קיימת הסתה אנטי פמיניסטית, שמעלילה על הפמיניסטיות עלילות דם. התגובה שלך היא חלק בלתי נפרד מההסתה הפרועה, הבלתי מאורגנת והספונטנית נגד הפמיניסטיות.
203. בוקר טוב ליה
ליה ,   הרצליה   (13.11.05)
צפרא טבא, ליהל'ה. התעוררת ? איזה אושררררררררררררררר התעוררותך זו, מחזקת את טענת הזהות בינך לבין חנה בית הבשר, כלשון "המדריך"; הכיצד ? בשישבת, "חגגו" קוראי ynet על "כן היטלר, לא היטלר", ונפקד מקומך; אחת מתגובותי דווקא התעניינה בהעדרך, אך זו, נבך, לא פורסמה. נו ? אז כן חנה או לא חנה ??????????
204. תיקון טעות בשם שולח תגובה 203
יורם יהודה, עו"ד ,   הרצליה   (13.11.05)
לצערי, נפלה טעות בשמי בתגובה 203 שם השולח צריך להיות, כמובן, "יורם יהודה, עו'ד", ולא כפי שהקלדתי בטעות בלהט הדברים ובחוסר מיומנות מספיקה בהפעלת תוכנת התגובות ובהכרתה. אודה לכם אם תפרסמו בהקדם תגובה זו
205. נו פמינסטיות יקרות
TuX   (13.11.05)
האם תשאירו את הזירה לדמגוגית נלעגת כמו המגיבה מ-200 או ח' בית הלחמי ? האם אין כותבת אינטליגנטית ביניכן שאתן נצרכות לשירותיהן העלובים של אלו ?
206. ל - 200
ליה ,   ר"ג   (13.11.05)
קיימת הסתה אנטי - פמיניסטית פרועה, ואין ספק שאת/ה לוקח/ת בה חלק.
207. תיקון
TuX   (13.11.05)
המגיבה מ-200, הכוונה למגיבה מ- 202.
208. שינאת הגברים שחנה בית הלחמי משדרת מוכיחה שהגברים צודקים...
מאירה ,   רמת השרון   (14.11.05)
צר לי, אך שינאת הגברים שעולה מחנה בית הלחמי מעוררות בי חלחלה. צריכה להיות סיבה מאד עמוקה לכך שבית הלחמי תהיה רוויית שנאה כה עמוקה לגברים. בעיני לא רק שמאבקיה מיותרים, אני מוצאת שבית הלחמי בכתביה יותר "מזיקה" מאשר "מועילה" לעניין שהיא מנסה לייצג. אני לא מצליחה להבין איך מאפשרים לה לפרסם את כתביה הרדיקאלים.
209. ל-206
TuX   (14.11.05)
צייני נא איפה בדברי קיימת הסתה אנטי-פמיניסטית. נו פמיניסטיות יקרות, חוץ ממגיבה 207 שהוכיחה אינטליגנציה האם אין אחת שמתנגדת לדמגוגיה נוסח ח' בית הלחמי - ליה ? האם מעדיפות אתן להשאיר את הזירה לשתי הדמגוגיות העלובות האלו ? להזכירכן תיקון החוק המוצע בא לתקן אפליה "מתקנת" ולפיכך להפוך את מדינת ישראל ליותר שוויונית. האם כולכן תומכות במצעה של בית הלחמי המבקש לקבע את האשה כיצור כלכלי נחות ?
210. ליורם יהודה (203)
ליה ,   ר"ג   (14.11.05)
אני לא חנה בית הלחמי - בזה אתה יכול להיות בטוח!
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה