דיגיטל  מגזין
פשרה בתביעה של לקוח נגד HP ישראל
אהוד קינן
פורסם: 18.10.06, 14:44
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 119 תגובות ב-119 דיונים
31. כולם כבר יודעים - HP לא קונים !!
ניר   (18.10.06)
32. אין שירות ל HP אם אתה מזוכיסט אז תקנה
יוסי ,   ראשל"צ   (18.10.06)
גם אני נפלתי קורבן למוצרים של HP וכאשר הייתי זקוקו שירות תיקון מתוקף האחריות צחקו עליי הכי טוב לא להתעסק איתם חבורה של אפסים
33. ל 10 - איך אני מתקבל לעבודה?
גם רוצה ,   לעבוד ב HP   (18.10.06)
גם אני רוצה לקבל כסף על כתיבת תגובות חיוביות ל HP. אתה יכול להשאיר לי מייל איך מתקבלים לעבודה ככותב תוקבקים?
34. החברה הזו לא שמה על שירות ומצידה שישרפו המכשירים אחרי שנקנו
אבשה   (18.10.06)
היא לא רואה את הלקוח ממטר אחרי שקנה מוצר שלה
35. גם להתעקש צריך לדעת!.
אנונימי   (18.10.06)
טוב אז אולי בסוף החברה נתנה פיצוי חומרי מינורי, אבל את הנזק התדמיתי שהם עשו לעצמם אי אפשר לאמוד. במקום לפצות את הבחור המסכן במקום, במחשב כף יד חדש, שזה בסוף מה שהוא גם קיבל, הם גגרו את זה לתקשורת. גם להתעקש צריך לדעת!.
36. כולנו כבר יודעים, HP לא קונים
שירות? מה זה???   (18.10.06)
37. לכסות את התחת עם שיעבוד הצרכן לחיבור החשמל
(18.10.06)
אז למה בדיוק המכשיר הזה נייד?? כדי שאי אפשר יהיה להסתובב איתו כמה ימים בטיול למשל, בלי שיהיה מחובר לחשמל??? מפגרים
38. השירות של HP הוא שירות מעולה
גילעד ג ,   צפון   (18.10.06)
לפני כשנה , התקשרתי בפעם הראשונה שלי והיחידה לשירות של HP , לגבי מחשב נייד דגם NX9010 ומכשיר אייפק דגם 1910 . הייתה לי בעיה בתוכנת וינדוס וגם בעיה במכשיר עם סינכרון. ידעתי כבר אז , שאין לי אחריות על המכשירים , והייתי מוכן לשלם כסף. אחרי תסבוכות והעברות בין מחלקות הגעתי לנציג בשם תומר (עד עכשיו יש לי את השם שלו רשום) והסברתי לו את הבעיות ושאני מוכן לשלם עבור התמיכה הטלפונית הוא הסביר לי קודם כל שהתמיכה היא בחינם ללא תשלום. גם אחרי שנגמרת האחריות על המוצר. ובשיחה של כ 15 דקות , שרוב הזמן הוא אמר לי לעשות דברים שאין לי מושג עד היום מה עשיתי , אבל מה, המחשב והאייפק עובדים מעולה!! הרגשתי שקיבלתי יחס כמו מלך ויותר מזה, באותו רגע הבנתי שכל מה שרשום בעיתונים זה סתם שקרים. כל הכבוד ל HP על השירות האדיב והמקצועי. ושוב תודה אישית לאותו נציג שפתר לי את הבעיה.
39. HP - לא יעזור לכם
אין חכם ,   כבעל ניסיון   (18.10.06)
למרות התגובות השתולות 10, 16 ועוד, אני כבר למדתי מנסיונם של האחרים ואני לא קונה מוצרים שלכם. מיליון ישראלים לא טועים ! רוצים למכור - תשפרו את השירות שלכם. ואחרי הפאשלות שעשיתם תצטרכו באמת להתאמץ.
40. שירות מעולה מכשיר חרא
לקוח מרוצה   (18.10.06)
אני קבלתי שירות מדהים מודה החליפו 3 פעמים מכשיר לדגם חדיש יותר ,אבל מאכזב יותר החברה מייצרת מכשירים מכוערים וטיפשים יותר כאילו בכוונה למוטט את עצמה .מי שמכיר אותם יודע שהישנים הם הסוסי עבודה הכי טובים אז דיי להכפיש את השירות!!!
41. אין שרות בHP
אפי ,   רמת גן   (18.10.06)
אין שרות בHP לי היתה בעיה דומה בנושא מצלמה החליפו 4 פעמים אבל לא חדשה
42. פרטים מלאים וחשובים, למי שבאמת רוצה להבין.
מומחה   (18.10.06)
על המכשיר המדובר מותקנת מערכת הפעלה "windows mobile for pocket pc 2003" ללא קשר ליצרן, כל המכשירים שעליהם מותקנת מערכת הפעלה זו, ברגע שנגמרת הסוללה, המכשיר עובר דבר הדומה לפירמוט (אם רוצים לחפש מושג שמתאים למשתמי pc). בין אם המכשיר הוא של hp, mio, imate וכו', כך קורה במערכת הפעלה זו ולמעשה בכל מערכות ההפעלה של ה - pocketpc למעט מערכת ההפעלה האחרונה שהושקה. מערכת ההפעלה האחרונה שהושקה לפני כשנה נקראת "windows mobile 5.0", במערכת הפעלה זו גם כשנגמרת הסוללה הנתונים לא נמחקים, אלא שכמובן אין ארוחות חינם... מכשירים שעליהם מותקנת מערכת הפעלה זו הם באופן משמעותי , איטיים יותר, כבדים יותר ובעלי ביצועים מאוד לא מרשימים. נקודה נוספת חשובה - בניגוד למחשבי pc, בהם אפשר לפרמט את המחשב ולהתקין איזו מערכת הפעלה שרוצים, כשמדובר על pocket pc הדבר לא אפשרי. מערכת ההפעלה מגיעה צרובה ולא ניתן להחליף אותה לעולם. כל מכשיר מגיעה עם מערכת הפעלה ספציפית, כאשר גם אחרי פירמוט (הנראה בעולם ה - pocketpc - הארד ריסט)' מערכת ההפעלה הצרובה מתקינה את עצמה מחדש. במקרה המדובר, הלקוח הנכבד לא חווה שום תקלה, זוהי התנהגות תקינה של המכשיר ושל כל המכשירים שעליהם מותקנת מערכת ההפעלה- "windows mobile for pocket pc 2003" או קודמותיה הרבות. רק טוב שיהיה.
43. קניתי מקרן מ-HP 2 נורות כבר נשרפו (אחריות 3 חדשים) ויש צל בת
a   (18.10.06)
44. HP אין מעבדת שירות בארץ שולחים לחו"ל ומקבלים מכשיר משופץ של
(18.10.06)
45. אני מאוד מרוצה מהשירות של HP
יניב ,   מרכז   (18.10.06)
לי דווקא יש המון מכשירים של HP ומעבדת השירות בפ"ת תקווה נותנות שירות מספר 1. אז לכל הקשקשנים שישבו בשקט כי כל החברות אותו דבר, לפחות ב- HP מתייחסים טוב ללקוחות
46. HP = קנה וזרוק !! כי לא יתקנו לעולם(במקרה הטוב יחליפו במשומש
להיות חכם   (18.10.06)
47. אל תתקרבו ל-HP כי תפלו חזק בבא היום!!
(18.10.06)
48. ל38 - אייך הצטרפת לתוכנית "תן תגובה -קבל כסף" ?איפה נרשמים?
(18.10.06)
49. אני לא מבין - היה צריך בימ"ש בשביל זה?
איפה תודעת השירות של ,   HP? היה שווה חשיפה?   (18.10.06)
פשוט בזיון, או יותר נכון - ישראליות...
50. ל 38 - תומר עזר לך אבל מניסיון שיחה רגילה לוקחת לפחות 40 דק
אורן (תומך סינכרון)   (18.10.06)
ככה שלא נראה לי שהבעיה הייתה ממש רצינית. אגב, אם באמת הייתה לך בעיה בתוכנת הווינדוס, מבטיח לך שהוא לא היה עוזר לך, גם לא בכסף - פשוט כי אסור לו. הוא רק נציג תמיכה ולא טכנאי PC שלא לדבר על כך שלא בשבל זה הוא שם.
51. הדפים נתפסים זבל של חברה.
אורן ,   ת.א   (18.10.06)
52. נמאס מהיחצנים של HP
לקוח מאוכזב ,   תל אביב   (18.10.06)
"יוסי" יקירי, אתה לא ראית כלום חוץ מממשכורת מHP. נותר לך רק להתפלל שHP מתייחסים לעובדים טוב יותר משהם מתייחסים ללקוחות
53. צר לי לאכזב את המתלוננים. יש לי שתי מצלמות
אחיה   (18.10.06)
של חברת HP, ועתה בשמוש רציף מדפסת שלישית. הראשונה 630, השניה 930, והיום 7660. אין לי טענות.
54. איך לקבל חזרה את הכסף ולא מכשיר אחר
יריב ,   מרכז   (18.10.06)
התובע פשוט לא פעל נכון. את HP לא מעניינות תביעות. הוא תריך היה לאיים גם על המעבדה בתביעה. אז הם היו מחזירים לו את הכסף והוא היה יכול לקנות מכשיר טוב כמו אסוס.
55. HP לא פלא שהם שקרנים ומגעילים הרי המנכ"ל הקודם הועף בבעיטה!
ישי ,   גבעתיים   (18.10.06)
HP שירות גרוע, חברה מגעילה, הנהלה שקרנית ! המנכ"ל הקודם גנב !!!!
56. לא לקנות HP פשוט מאוד
איתמר   (18.10.06)
57. 30 -התכוונת ל10 לא ????
דברי בציונים גברת ,   דברי במספרים   (18.10.06)
מחבר של 8 שמעריץ את 14 ולא סופר את 10 ,15,13 ו 21 . בתכלס גם 21 שכן שלי אבל אני לא חושב שהוא שווה תגובה אז פניתי ל 30 אבל 41 גם סבבה.
58. אין חכם כבעל נסיון. תתרחקו מהחברה הזו כמו מאש - גם מס' 10
(18.10.06)
59. ללמד את הנהלת HP לקח
לקוח חד פעמי ולא עוד ,   תל אביב   (18.10.06)
גם אני מחרים את כל מוצרי HP ומשתדל להפיץ את דעתי ברבים בכל מפגש בנושאי מיחשוב עם מי שלא יהיה מוכר בחנות, סתם מתעניין או סטודנטים שלי וכו' והכל בגלל מערכת משולבת שהתקלקלה ממש בסיום תקופת אחריות ודרשו ממני מחיר קרוב מאד לחדשה כל פניותי להנהלה בארץ ובארה"ב לא נענו לבסוף נאלצתי לזרוק אותה. מסכנים העובדים בקו השירות שצריכים ל"ייצג" את מדיניות ה"אנטי שירות" של ההנהלה . בינתיים המשיכו להעניש את החברה ומוצריה ולקנות מה שתרצו רק לא HP
60. כל טמבל יודע שמחשב כף יד פורק ללא טעינה. אבל לא כל טמבל מגיש
מוזר   (18.10.06)
תביעה להוכחת טיפשותו! יותר פשוט לקרוא את ההוראות מאשר להגיש תביעה, לא?
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה