רכב  תחבורה ציבורית
תכירו: תחנות האוטובוס החדשות של ישראל
ynet
פורסם: 16.07.07, 11:44
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 344 תגובות ב-344 דיונים
121. לא מגן מםני גשם. אין מספיק מקומות ישיבה. לא פונקציונאלי.
אבל יפה כעיצוב...   (16.07.07)
122. אמרו תחנה סולרית??!!
אזרח מודאג... ,   מרכז   (16.07.07)
אמרו שיש אורת שפועלים על אנרגיה סולרית, זה יכול להיות הקיר זכוכית המוזר הזה? ולמה יש רווח בין הרצפה לקיר האחורי? - מטופש! למה יש מקומות ישיבה על שפת התחנה, כדי שבקיץ אנשים יתבשלו והחורף ירטבו??? - מטופש! מילא - הבנתי למה חצי תחנה ריקה לגמרי, אנשים לא רוצים להתרטב מהגשם, אז הם עומדים מתחת לסככה, למרות הכל - מטופש!
123. 79,אתה יודע שגם נשיא פרס רוסי?זה גם בגלל מנכ"ל מע"צ ?
לא משנה   (16.07.07)
124. אני בעד להשאיר אותן כמו שהן
(16.07.07)
התחנות המתוחכמות האלה נראות מאוד לא נוחות
125. ומה בנוגע להגנה מפני רוח וגשם בחורף?
(16.07.07)
לאן נעלמו דפנות התחנה? אמנם התחנה אסתטית אך לא ממש פרקטית וחבל....
126. הדלפק לתיק לחפש את הכסף הקטן מעולה. המדרגה מיותרת לא נגישה
נוסעת בקו 55 ,   גבעתיים   (16.07.07)
ובאמת רק 3 כסאות זה מעט.
127. מה זה הדבר המוזר הזה.???
ק' ,   קריות   (16.07.07)
ומה רע בתחנות היישנות, שמבחינת מקום והגנה משמש וגשם עדיפות על החללית הזאת........................ מוזר ביותר............... אני בטוח שהיו הצעות יותר טובות, אבל ישראל היא מדינה של פלצנים שמתיימרים להיות מין אירופאים כאלה בעלי טעם מוזר ביותר.........
128. נוסע
על הפנים!   (16.07.07)
1) הספסל צריך להיות לאורך קיר התחנה, לכיוון הכביש. זה הדבר הכי הגיוני. למה לגרום למי שיושב להפנות את הגב למי שעומד?? 2) עיצוב תחנת אוטובוס זה דבר פונקציונלי, לא מקום להפגין את יצירתיותו של הוד רוממותו המעצב.
129. למירית:עצוב מאוד שאת רואה הצלחה בקליטת העליה כהשטלתות. כנסי
32   (16.07.07)
מה לעשות, לא 70% אלה 30% אכן לא יהודים אבל נשואים ליהודים , משרתים בצבא,נהרגים בלבנון ובעזה, עובדים ומשלמים מסים. אני ואחרים כמוני, יודעים טוב מאוד מה זה להיות יהודי במדינה אנטישמית ואיך זה לפחד ללכת ברחוב שמה לא יהרגו אותך בגלל שאת יהודיה. אני יודעת מה זה לקבל אגרוף בפרצוף באוטובוס כי אני יהודיה ויש לי שם יהודי. ואת יודעת ? ..... אז אם לא חווית דברים כאלה (וטוב שכך) אין לך שום זכות לשפוט את העליה שהגיע לארץ. לפני העליה הלכתם בטייץ על התחת השמן ונעלי ספורט מלוחלחים. היום כולכם כבר למדתם, אגב, מאיתנו שחציות לובשות לא רק דתיות ובג'ינס וטי שרט לא באים לחתונה.
130. הבעיה הכי גדולה........אין מקום לפרסומות
יניב   (16.07.07)
131. אומנות היא חיי והתחנה
גלעד שטרן ,   ר"ג   (16.07.07)
הזאת מעוצבת נורא בלשון המעטה מחרידה להפליא בלי טיפת מודרניות . גם לשבת בדבר כזה בתוך שממה מתה ,זה כמו לשבת בקלוב -בקיצור לא נעים!
132. הצעת ייעול: אולי במקום זה, האוטובוסים יגיעו מהר יותר???
סתם אחת שאכפת לה   (16.07.07)
מי צריך עיצובים לתחנות אוטובוס בלונדון, למשל, כשהתחבורה הציבורית כ"כ יעילה??? מי מחפש נוחות?! כל שאנחנו מבקשים זה להגיע במהירות ממקום למקום!
133. איזה טמטום כנסו
עדן ,   פ"ת   (16.07.07)
איזה תחנה לא יעילה. כשירד גשם האנשים יתמלאו במים , ואין מספיק מקומות ישיבה גם ככה צפוף בתחנות אוטובוס , עדיף שיעשו את התחרות מהתחלה.
134. זאת שיושבת, כל גופה חשוף לשמש..
מטמטם   (16.07.07)
135. ממתי הישענות זה סוג של ישיבה??!!?!
(16.07.07)
136. יפה שנותנים לסטודנטים לעצב, כמו באירופה
רני   (16.07.07)
רק פעם הבאה, תעשו את זה בכל הארץ ותפתחו את זה גם לאזרחים מן השורה, היום לעשות בסקצ'אפ כל אחד יודע.
137. הכי חשוב זה לשתול שתי עצים משני הצדדים של התחנה
רונית   (16.07.07)
זה גם יותר יפה מכל עיצוב וגם הכי שימושי לצל.
138. אלכסיי, דניל ואיוון
הומלס   (16.07.07)
השמות אומרים משהו. משהו טוב על העלייה מרוסיה.
139. תחנה אוטובוס
עובד ,   ת'א   (16.07.07)
מה זה התחנה הזו איפה הזקנים ישבוו
140. התחנה מעוצבת לעילא אבל איפה ישב הממתין העשירי?
אסי ,   תל אביב   (16.07.07)
נפלא לעצב תחנות מקסימות. נהדר לצפות בהן כשנוסעים במכונית ממוזגת , יופי ! מה עושים האומללים שממתינים לאוטובוס דקות ארוכות והם לא צעירים ומתקשים לעמוד וכשהם מגיעים לתחנה המעוצבת אחרי שהם מתפעלים הם מגלים ששלושת המושבים המעוצבים כבר תפוסים ולהם אין היכן לשבת. מעצבים יקרים - תחשבו על ציבור המשתמשים - קשישים , נשים עם סלי קניות , סתם נבעכים שאין להם מקום והם עומדים וסובלים.
141. עיצוב תחנת אוטובוס ישראלית
רן, לא סטודנט לעיצוב ,   מרכז   (16.07.07)
לא צריך להיות מעצב דגול כדי להבין שהמאפיינים הדרושים לתחנת אוטובוס שתהיה פונקציונלית ותעודד אנשים להשתמש בתחבורה הציבורית הם לפחות אלו: 1. מבנה סגור להגנה מרוח, גשם ומכוניות שמתיזות מים מהשלוליות שבכביש 2. מיזוג אויר בחלל התחנה, שאפשר יהיה להגיע ליעד בלי להסריח מזיעה 3. מבנה מוצלל היטב כדי לאפשר המתנה ארוכה בלי לקבל סרטן-עור אחרי שנות שימוש באוטובוס, וכדי לחסוך בהוצאות המיזוג. ההצללה תיעשה תוך התחשבות בכיוון התחנה ביחס לתנועת השמש. 4. מקומות ישיבה לממתינים, בהתאם לכמות הנוסעים הצפויה בכל מקום. אם באמת יש כוונה אמיתית להעלות את השימוש בתחבורה הציבורית, מספר המקומות וגודל התחנה ייקבעו כך שיתאימו לנתונים של עוד מספר שנים, ולא להיום, כדי שלא נצטרך להחליף את כל התחנוות שוב עוד זמן קצר. 5. אקוסטיקה טובה. מה לעשות, עמישראל אוהב לדבר בטלפון והרבה, וכדאי להפחית קצת את כמות הרעש שנוצרת כדי להוריד את סף העצבים של הנוסעים. 6. שילוט שמיידע את הממתינים מתי יגיעו האוטובוסים מהקוים שמשרתים את התחנה. כך יכול כל נוסע לדעת מראש כמה זמן עליו להמתין. אה, סליחה. אנחנו בישראל. פה חייבים לסבול, לא לחיות בכיף. תתעלמו ממה שכתבתי למעלה. התחנות שעוצבו בעצם סבבה.
142. קצת מפחיד
ג ,   תל אביב   (16.07.07)
באזור די שומם יהיה מפחיד לשבת בתחנה כאשר מישהו יכול לבוא מאחוריך בלי שתשים לב
143. עיצוב עיצוב? אבל מה קורה כשיורד גשם זלעפות??
יקיר   (16.07.07)
כל האזרחים, הזקנים והילדים יירטבו בגשם, לי אין רכב ואני יודע מה זה לנסוע באוטובוסים בחורץ,אם כל הכבוד ל"אלכסיי רובינצ'יק" -לא ניראה לי שהוא יודע מה זה לנסוע באוטובוס... חבל!!!
144. הישראלי המזהם ימשיך להדביק הודעות על התחנות
נתן ,   חיפה   (16.07.07)
145. תגובה ל-137
גירית ,   שדרות   (16.07.07)
שתי עצים או שני עצות?
146. לא בטיחותי ולא נח. פרטים בפנים.
ש.ז.ב.י.   (16.07.07)
1. לא מתאים למזג אויר החורפי, הכל פרוץ. 2. יושבים עם הגב לכיוון פתןח, זה מזמין פשע על כל גווניו. ישיבה מהוססת. 3. אין מספיק מקומות ישיבה. 4. לא בטיחותי לילדים יכולים להתפרץ לכביש. 5. המקום מאוד קטן. אני הייתי מעצב בצורה אחרת. 1. 7 מקומות ישיבה 2. 4 מקומות נמוכים לילדים 3. מתחת לכל מקום תא גלוי לחבילות 4. מיזוג במידת האפשר 5. תאורה 6. תצוגת מפת האיזור וקווי האוטובוסים 7. לחצן אזעקה לכוחות חירום והצלה. 8. הודעה על צג אלקטרוני אלחוטי על קו אוטובוס שמתקרב לתחנה. סימון על המדרכה שטח עליה לאוטובוס בצבע , וסימון שטח ירידה בצבע אחר. (כדי למנוע התקלות בין עולים ליורדים. 9. שקיפות אופטית מלאה לתחנה. 10. מעקה בצד הקידמי למניעת זליגת מכוניות לתוך התחנה. 11. בתחנות מסוימות , שירותי ברזיה, או קיוסקים בזיכיון.וכן מכירת כרטיסיות אוטומטיות או תשלום לאוטובוס לפני העליה אליו באמצעות כרטיש אשראי. ועוד ועוד שאין כאן המקום לפרט.
147. תשובה ל-1
אבשלום קור כלבים   (16.07.07)
אם אני יעמוד אני בטוח ירטב. אבל אם אני אעמוד אין מצב שארטב!
148. {}> לא יודע ממה היא עשויה אבל אני אומר לכם שממה שאני
(16.07.07)
רואה זה לא יחזיק מעמד יותר מחודש, כאן צריכים רק מבטון משורין, כל דבר אחר שישימו יפורק הן ע"י ונדליזים ברברי של בני הנוער והן ע"י גנבי ברזל!!!
149. לא להיות קטנוניים - כל דבר ניתן לשיפור אם הבסיס טוב.
ניר ,   חולון   (16.07.07)
זהו רק אבטיפוס ומן הסתם - המודל יעבור פיתוח ושיפורים.
150. לא להסתכל רק על היופי, כנסו!!!!!!
תמר ,   שומרון   (16.07.07)
כשמעצבים תחנת אוטובוס צריך לשים דגש קודם על הנוחות,ואחר כך על היופי, לדעתי לא חשבו על הגם הרוחות וההגנה מהשמש, לשקול שוב את הנושא לפני ביצוע.
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה