|
31. אני מציעה להקים ועדה שתבדוק את הנושא
|
|
|
32. עלאק שיפור-מלכודת של סגירת קוים לא ריווחיים
באזורים קשיי יום |
|
|
(04.09.07) |
|
|
|
33. צריך מהפכת רכבת תחתית
|
|
|
שאול התחיל לעבוד ולהפסיק להתעסק בקקה.
|
|
|
35. האוטובוסים יעצרו בתחנות?????
האם יש גם הבטחה שבמערך האוטבוסים החדש האוטובוסים יעצרו בתחנות? או שמא גם במערכה החדשה הנהגם יעשו ככל העולה על רוחם ולא יתאמצו לעצור???
ראה ערך קו 166
|
|
|
36. וכמובן אין שתושבים מעבר לגדרה-חדרה
יוחאי , |
עפולה רבתי |
|
(04.09.07) |
כמה נחמד לראות שכמו כל שר בישראל התכנית לא כוללת את אשקלון אשדוד עפולה בית שמש..בית שאן טבריה נהריה באר שבע ירוחם דימונה...תודה לחברי הממשלה ולשר מופז שכמו לפני שנה בזמן המלחמה טיפלו בצורה דומה בתושבי הצפון כמו בתכנית עתירת הכסף הזו-אם אתה גר בפריפריה אתה לא נחשב אזרח מדינת ישראל אלא לצורכי מיסים ומילואים!!!!
|
|
|
37. ואיך נשלם עבור כל הקווים האלה??
בכל העולם הנאור מקובל לשלם פעם אחת על נסיעה באותו איזור, בלי קשר למספר הקווים שמחליפים בדרך. אם שיטה זו לא תונהג בארץ, פשוט לא משתלם לנסוע בתחבורה הציבורית!!!
|
|
|
38. דיי להפרטה הפרועה בתחבורה הציבורית
מהתאריך – 15/8/2007 הועבר הזכיון להפעלת תחבורה ציבורית בעיר מודיעין לחברת קונקס
הבטיחו הבטחות וכלום רק יותר גרוע ממה שהיה לנו התושבים קודם.
- איחורים מפלצתיים 40 דק' עד 80 דק', אי עמידה בלוחות זמנים.
- זמן הגעה מתל אביב למודיעין של שעתיים כולל המתנה ונסיעה.
- אוטובוסים שונים משונים ישנים ומלוכלכים (יש גם כמה חדשים לאיזון).
- נהגים חצופי ועצבניים מתבטא גם בנהיגה.
- לא עוצרים בתחנות מלאות לעייפה.
- תמיד מסיעים 20 איש בעמידה כאשר מותר עד 10 .
- סדרנים שאינם עונים ואם עונים מנתקים בפנים.
- מוקד שאינו נותן פתרונות רק מושך זמן.
בקיצור הפרה של כל חוק אפשרי בתחום.
כבר שלושה שבועות של התעללות פיזית ונפשית בתושבים, אני אישית מאחר כל יום לעבודה והביתה חזרה בזמן לא מבוטל שמסתכם בעשרות של שעות אבודות נוסיף לזה את שאר משתמשי התחבורה בעיר ונגיע לאלפי שעות עבודה ו\או איכות בבית.
לדוגמה :
1. שלשום בבוקר חיכיתי מהשעה 7:05 ועד 8:08 שיגיע אוטובוס כאשר מפורסם בלו"ז שכל רבע שעה קיים אוטו לת"א.
2. אתמול בערב יצאתי מהעבודה בשעה 18.15 לאוטו של 18.30 הוא הבריז 5 דק' לפני הזמן, שאלתי את הסדרן וזה אמר שהאוטו שיצא הוא בכלל של 17:00 וזה של 18:30 כלל לא יצא ורק ב 19:00 אולי יהיה לי אוטו, אז הלכנו לרכבת החדשה למודיעין שיצאה ב 18:50 והגיע למודיעין ב 19:25 שם נאלצנו להמתין לאוטו פנימי שלקח אותנו בשעה 19:50 גם זה נתקע בפקק אדיר כי היציאה מהרכבת היא ליד מרכז קניות מסחרי גדול בצומת נתיב אחד ורמזור קצר בסופו של עניין הגעתי הביתה סוף כל סוף רק בשעה 20:15 וזאת שעתיים תמימות ל 32 קמ' מביתי לעבודה.
וזה רק שתי דוגמאות מהרבה אחרות אשר עברו עליי בשלושת השבועות האחרונים ומה עם הנוסעים האחרים.
היכן משרד התחבורה שמפשר בכלל מצב שכזה.
היכן העירייה שתפעל לשינויי והפעלה תקינה.
היכן המשטרה שתעצור אוטובוסים עמוסים לעייפה (הודו זה פה).
היכן מבקר המדינה.
הכול מותר בשם ההפרטה, אבל הכול העברת ההון לגורמים פרטיים נצלני עובדים בתנאי עבדות ללא זכויות, ללא התחייבות ללקוח האזרח רק למשרד התחבורה שאינה אוכפת את החוקים שלה עצמה.
האינטרס הלאומי הוא ברור, להדיר רגליהם של האזרחים מהתחבורה הציבורית לטובת מכוניות פרטיות בליסינג תוצאה יותר פקקים יותר זיהום אוויר בזבוז אנרגייה ודלקים אבוד זמן עבודה יקר בפקקים
תוצאות:
משק תקוע
אזרחים דפוקים וממורמרים
|
|
|
39. אינטגרציה של רכבת ואוטובוסים ? עם מופז?
האמת, לא רק עם מופז, באופן כללי קשה לדמיין שדבר כזה יעבוד.
בכלל,מדובר בכתבה אופטימית מאוד, אבל בל נשכח כי בישראל ובאזור 03 עסקינן...
ימים יגידו.
נראה איך ישתלב כרטיס הנסיעה האלקטרוני בעניין, ואם נוכל לקבל הנחות סטודנט בנסיעה חד-פעמית וגם מצב של
אוטובוס-רכבת-אוטובוס יצומצם למחיר שווה לכל נפש...
בהצלחה לכולנו.
|
|
|
40. מודיעין=קונקס=הצילו
shyba , |
modiin |
|
(04.09.07) |
בעיר העתיד מודיעין זמן הוא לא זמן
לוחות זמנים זה בשביל הרקורד בלבד
מזמן אי אפשר לתכנן זמנים ובמיוחד מאז שחברת קונקס נכנסה לתמונה
ביזיון אחד גדול
הביאו רכבת אבל אין איך להגיע לרכבת
נסיעה ממוצאת בתוך העיר לוקחת שעה וחצי לרבות זמן המתנה לאוטובוס שלא מופיע
|
|
|
41. יבואו פקידי האוצר, וידחו הכל לשנת 2107 בתקווה שכבר לא נקרא
|
|
|
Bus for rich people alone
|
|
|
43. רכבת קלה עכשיו!!! מי בעד מאבק!?
|
|
|
גואל נפש של תחבורה ציבורית,גם יקרה מאוד,גמ לא נוחה,אך סובלתי,אד ש קניתי כלי פרתי,זבל של תחבורה
|
|
|
45. עוד הפעם דואגים לתושבי גוש דן. מה עם תושבי הפריפריה?
שמוליק , |
אריאל |
|
(04.09.07) |
מה קורה עם קווי דן ביו"ש?
מדיניות משרד התחבורה מנציחה את הקיפוח של השכבות הבינוניות והחלשות.
במקום לדאוג לנגישות תחבורה-ציבורית
של תושבי הפריפריה הקרובה והרחוקה לת"א וממנה, ממשיכים "לפנק" את אזרחי ישראל הראשונה באופציות תחבורתיות-ציבוריות נוספות לאלו הקיימות.
או במילים אחרות אם יש פיגור בתיכנון תחבורה-ציבורית במטרופולין ת"א, תארו לכם איפה עומד הפיגור הנ"ל בפריפריה!
|
|
|
|
|
תושבי מודיעין סובלים יום יום מהמהפכה של משרד התחבורה.
|
|
|
48. אזרחים תפתחו את הפה שלכם
שאול מופז – שר התחבורה
טלפון: 02-6663031
פקס: 02-6663033
דואר אלקטרוני: sar@mot.gov.il
גדעון סיטרמן – מנכל משרד התחבורה
טלפון: 02-6663031
פקס: 02-6663033
אבישי דרורי – סגן ממונה בכיר במשרד התחבורה
אי-מייל: DRORIA@MOT.GOV.IL
אבנר עובדייה – דובר משרד התחבורה
טל: 02-6663190
פקס: 02-6663195
אי-מייל: AVRAHAMD@mot.gov.il
פניות הציבור משרד התחבורה
פקס : 03-6230310
טלפון : 03-6236312
מבקר משרד התחבורה
ת.ד. 42, בית דגן 50250
טל' 03-9545400, פקס 03-9545450
בימים א-ה בשעות 10:00-12:00
תלונה דרך האינטרנט:http://www.mot.gov.il/wps/portal/HOME/ComplainForm
|
|
|
49. אוטובוס מדלת עד דלת
מרים ס. , |
רמת גן |
|
(04.09.07) |
האם יהיו אוטובוסים שיסיעו נוסעים מרמת גן לרחוב השלושה 2 ת"א (משרד החינוך) או שיקצצו גם באוטובוס היחיד שנוסע לכיוון והוא לא עוצר בתחנת המשטרה ברמת גן, ככה שאני לא נוסעת איתו!!!!!!!!!
|
|
|
50. *** ורק בבאר שבע מחכים 40 דקות לאוטובוס עירוני ***
זה בסדר - עוד 20 שנה יגיעו גם אלינו - כי הנגב בעדיפות עליונה.
|
|
|
היית רוצה לראות את השכן שלך מחנה את האוטובוס שלו על איזה 3 חניות ולוקח לכולם את מקום החניה? ועוד אם יהיו הרבה כאלה אז בכלל לא יהיו יותר מקומות חניה..תחשוב איך אפשר ליצור דבר כזה בתל אביב שבקושי חניה למכונית מוצאים
ואם תגיד "שהנהגים יחנו את האוטובוס שלהם במגרשים מיוחדים" אז תן לי לשאול אותך שאלה: איך אתה רוצה שהם יגיעו למגרשים האלה? יקחו אוטובוס?
|
|
|
52. בואו נראה אתכם מצליחים לצאת מגבעת שמואל
אין אוטובוסים ולא כלום,ואם יש אז יש רק תחנות ,אוטובוסים?אין הם לא באים לא קווים החדש ולא כלום פשוט בושה זמיר תעשה משהו ודחוף תודה
|
|
|
53. מה עם בקעת אונו וספציפית קו 56 השטני?!?!?!
קו 56 מגיע פעם בחצי שעה במקרה הטוב (פעם בשעה בערב) והרבה פעמים גם אין מקום לשבת. וזה קו מרכזי שנוסע מיהוד ועד לתל אביב (וההפך).
|
|
|
כרתיס נסיה של 12 דקות,10ש"ח,lod-t-aviv,זה גניבה ממשלתית
|
|
|
55. להוציא את אגד מראשלצ ורק מוניות העיר
אזרח שנוסע באוטובוס |
|
|
(04.09.07) |
יהיה לנו איכות חיים
יהיה לנו שקט
יהיה לנו תחבורה
והחשוב לא יהיו פקקים
|
|
|
הכל אחיזת עיניים, אין מאחורי הכתבה הזו שום דבר אמיתי, מבזבזים כסף בלי שמישהו בודק מה נעשה איתו- אין שום תוכנית והכל יח"צנות לשמה!
|
|
|
האוטובוסים היום בדן מנוהלים כמו הקופה שהירשזון היה מופקד עליה-מגבעתיים אין קו אחד לדרום תל אביב או לצפון תל אביב-ומה שלמרכז גם נראה כמו הצרות שלי-אחרי סיבוב של שעה בתוך גבעתיים נוסעים לקרייה משם להבימה ומשם לשוק הכרמל....
העיקר שלבני ברק יש 800 קווים לכל חור במדינה המטומטמת הזו...
|
|
|
מי יטפל בניתוק של אזור הדרום מהמרכז? ברכבת שכלהזמן מאחרת ומפסיקה את פעילותה פעם אחרי פעם ??? באוטובוסים העמוסים ?
|
|
|
59. נטשתי את התחבורה הציבורית כי...
בירושלים התחבורה הציבורית בלתי נסבלת: שעות לא מסודרות, אוטובוסים עמוסים...
בתל אביב יש מיניבוסים שמקלים על תנועת האזרחים. ומה בירושלים???
המונופול של אגד גורם לירידה המתמדת במספר הנוסעים בתחבורה הציבורית.
אניני מאמינה שיהיה שיפור בירושלים.
|
|
|
60. ומה עם הפריפריה. שם באמת צריך אוטוסבוסים ואין, יש רק:
קווים מאספים שלוקח שעות להגיע ממקום למקום. עוצרים בכל יישוב/מושב או קיבוץ בדרך.
אין שעות, האוטובוס תמיד מאחר ולפעמים אפילו לא מגיע.
והתדירות נמוכה מאוד. כך שאם האוטובוס של הבוקר לא עצר (כי היה מלא מידי) אז יש לחכות עד אחה"צ.
הרכבת פטרה את הנושא חלקית אבל עדיין ישנם מקומות שחייבים להגיע אליהם באוטובוס.
| |