רכב  תחבורה ציבורית
נוסע ברכבת מפסיד שלושה ימים בשנה
הלל פוסק
פורסם: 11.11.07, 15:53
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 226 תגובות ב-226 דיונים
181. http://www.train4me.co.il/
כדאי להכנס ולראות!   (11.11.07)
http://www.train4me.co.il/
182. מחאה של ציבור הנוסעים
ש. ,   נתניה   (11.11.07)
דרושה מחאה של הנוסעים. נכון, הם מונופול ואנחנו "שבויים" שלהם. אבל אם במשך שבוע אחד בלבד נצליח לארגן מחאה של נוסעים ע"י כך שלא נסע ברכבות אולי יצליחו להפנים שם שיש ללקוח שלהם כוח מסויים, ושהם כאן על מנת לתת שירות
183. איחורים ותירוצים
עופר ,   מרכז - גוש דן   (11.11.07)
אולי שהנהלת הרכבת תתחיל לעשות משהוא במקום להסביר . כאשר רכבת מאחרת היא גם נאלצת לעמוד במחלפים כדי שרכבות שלא איחרו יעברו ( מסילה אחת בלבד ) ואז בפועל הנוסע לא רק עולה באיחור אלא גם מגיע באיחור , ברכבת אין פקקים או בעיות של הפרעות תנועה , היא בעדיפות מעל כל התנועה . אנ יחושב שהחלפת כל ההנהלה במקום ממוני מרכז ליכוד באנשי מקצוע ולא כל מיני אחרי פרחי כאשר באים למנהל התחנה להתלונן , בד"כ יושב שם אחד שהתרבות ממנו והלאה , והוא עונה שזה לא היה איחור אלא עיכוב קל . כבר פעם נאלצתי לחזור מקרית גת ביום שישי בצהריים כי הרכבת האחרונה מבאר שבע לא יצאה בכלל ועקב השבת הם חשוו לאחר . אני מקווה שיחליפו את ההנהלה בבת אחת ( עריפת ראשים ) ואולי יהיה יותר טוב .
184. סטנדרטים אירופיים
אהרוני ,   חיפה   (11.11.07)
סטנדרטים אירופיים? יכול להיות שאם סופרים את הרכבות, אז מגיעים לאחוזים גבוהים של עמידה בזמנים, אבל זה לא חוכמה לעמוד בזמנים מחוץ לשעות העומס. רוב הנוסעים משתמשים בשעות העומס, אבל מה לעשות שברכבת ישראל לא סופרים את הנוסעים - תרתי משמע.
185. תגובה ל- 32
שי   (11.11.07)
הפתרון היותר טוב הוא להפסיק לתת לג'ובניקים שמשרתים באזור המרכז לעלות על הרכבת על חשבון הצבא כי הם בעיקר תופסים מקומות שאנשים שילמו עליהם בכספם, נמרחים על המושבים כאילו שהם רק עכשיו חזרו מפעילות מבצעית, ושלא נדבר על הפרחות שעושות רעש ומוכיחות כמה טמטום חדר לצבא. בשביל זה יש אוטובוסים!
186. תגובת הדוברת
Guy ,   Gedera   (11.11.07)
"...עומדים בסטנדרטים האירופים. הנתונים שנמצאים אצלנו, מראים רמת דיוק גבוהה בהרבה מזו הנטענת בכתבה". תגובת הדוברת מראה עד כמה החבר'ה האלה מנותקים מהמציאות: רכבת ת"א השלום בקו לאשקלון, שאמורה לצאת בשעה 17:45, מאחרת לפחות ב- 4 מתוך כל 5 הפעמים השבועיות. גם אני ניסיתי לפנות לרכבת - ללא כל תגובה. גוף עם סטנדרטים מבזים שמתכחש למציאות...
187. כמה ימי עבודה מפסיד נוסע בפקק באיילון??
נוסעת מאשדוד לתל אבי   (11.11.07)
188. הטיפ שיחסוך לכם כסף:
אבירם   (11.11.07)
אני מקווה שרובכם כבר יודעים את זה, אבל נתקלתי גם בכאלה שלא אז לכל אלו שלא יודעים: כל איחור של חצי שעה שווה לכם כרטיס חינם. אם הרכבת איחרה גשו למנהל התחנה וקבלו ממנו כרטיס חזור בחינם.
189. לפני שאתם מתלוננים על האיחורים של הרכבת...
דורית   (11.11.07)
לפני שאתם מתלוננים על האיחורים של רכבת ישראל, תתלוננו תחילה על האיחורים של האוטובוסים של אגד. פשוט סיוט!!! לפעמים בשעות אחר הצהריים אני מחכה שעה וחצי לאוטובוס, כאשר לפי הלוח זמנים אמור להגיע אוטובוס כל 15-20 דקות. ובבוקר, לא פעם ולא פעמיים איחרתי לעבודה בגלל שאגד מחליטים להם לחסוך באוטובוסים ואז להעלות 80 אנשים על אוטובוס אחד מסכן. לפיכך, שאני מחכה לרכבת ויש איחור של 10 דקות, מבחינתי היא הגיע בזמן והיא התחבורה הציבורית הכי יעילה שאני מכירה! אבל למה לא מוסיפים קרונות??? למה אנשים צריכים לעמוד בנסיעה כל-כך ארוכה? זו אולי הנקודה עליה יש להתלונן להנהלת רכבת ישראל!!!
190. ##### הרקבת פושה בישראל #####
בחסות מרכז הליכוד ,   (ובניו.............)   (11.11.07)
191. מנכ"ל רכבת ישראל לא נוסע בטח לא נוסע ברכבת..
מאיה ,   נתניה   (11.11.07)
מנכ"ל רכבת ישראל וההנהלה בטח לא משתמשים בשירותי רכבת ישראל או לחילופין לא היו באירופה.. על איזה רמת שירות ודיוק הם מדברים?? הם מתנהגים כאילו הם מובילים בקר ולא לקוחות וכבר אפילו לא טורחים להודיע על איחורים.. לאחר כל יום לעבודה בגלל איחור תמידי של רכבת ישראל ? הגיעו מים עד נפש!!
192. די עם תרבות של שקר - או חצי אמת - פשוט - לעדכן את לוח הזמנים
אזרח ישראלי   (11.11.07)
הרכבת לוקה בתסמונת הפושה בכל נותני השרותים בישראל. לא חשוב מה השרות מסוגל לעשות - חשוב רק מה שמפרסמים "כאילו" . בצורה כזו תוספת שכר של 1.5% השנה הופכת ל 5% . רפורמה של 300 בתי ספר הופכת לכללית , תעריף של 54 אגורות הופך ל 49 אג' "בתנאים מסויימים". רכבת ישראל : די עם הבלוף ! - הרכבת לא מסוגלת בשלב זה להגיע ל 120 קמ"ש (בעיות תשתית / ציוד ועוד ) - לפיכך - פשוט - עדכנו את לוח הזמנים כדי שיהיה אמת!!!! האזרחים מבינים את בעיות הרכבת , רק רוצים לדעת באמת את מועד היציאה הנכון ריאלית ומועד ההגעה הנכון ריאלית - עדכנו כבר את הטבלה !
193. לכל המשווים בין רכבת לאוטובוסים או פקקים
(11.11.07)
אוטובוסים או רכבים פרטיים נתקעים בפקקים. הרכבת לא. אין שום סיבה שהרכבת תאחר באופן כרוני.
194. נוסעת קבועה
עירית   (11.11.07)
סטנדרטים אירופיים? על איזה אירופה מדובר? לא זאת שבכדור הארץ זה בטוח. הייתי לא מזמן בשווייץ, שם בכל מקום יש עשרות קווים, ולא בודדים כמו בארץ והרכבת הגיעה בזמן. בארץ יש איחורים תמיד. התחלתי לצאת ברכבת יותר מוקדמת בבוקר, מאחר והאיחורים התמידיים גרמו לי לאחר לעבודה (כנראה בהרכבת לא מבינים שבמקומות אחרים מצפים להגיע בזמן). ברכבת נורמלית, לא היה בכך צורך. בנוסף ה'פיצוי' שלהם לא תקף לנוסעים קבועים, שיש להם חופשי חודשי וכרטיס חינם חסר שימוש עבורם! כלומר בנוסעים הקבועים, שהם המושפעים ביותר מאיחורי הרכבת, מזלזלים עד יותר. שלא לדבר על כך שבשעות הבוקר, כבר בתחנה השנייה בקושי יש מקומות בעמידה (אני נוסעת בקו כפ"ס-ת"א). כלומר אין להם בעיה לקחת מאנשים כסף, אך לא יכולים לדאוג להם למספיק מקום. צריך להוסיף קרונות בשעות העומס. ומלכחתילה כאשר ברכבת, לוקח נטו (כאשר אין איחורים, מצב נדיר) חצי שעה להגיע מכפ"ס בת"א, מאחר ועושים סיבוב גדול בדרך, זה הרבה. (בחצי שעה אפשר להגיע גם באוטובוס לאותו מקום, מרכבת מצפים להיות יותר מהירה וקו ישיר יותר). מעניין עם מנכ"ל הרכבת או הדוברת משתמשים ברכבת ביום יום?
195. שלושה ימים בשנה ועוד שנה מהחיים על עצבים !
ניר   (11.11.07)
196. רכבת ישראל - בושה לישראל!!!
רוית   (11.11.07)
197. כל כך צודק, האיחורים ברכבת הם נוראיים!!!
שרון, בנימינה   (11.11.07)
198. תחנת גני אביב
דניאלה ,   גני אביב   (11.11.07)
באתר הרכבת כתוב שיפתח ברבעון השני של 2007 וזה היה מזמן,אתם יודעים למה לא פותחים את התחנה,כי הם פשוט עובדים לאט,בקצב של זחילה.
199. בושה למדינה האיחוריים של הרכבת
נועה ,   הרצליה   (11.11.07)
אני נוסעת חמישה ימיים בשבוע מהרצליה לחיפה וכול פעם אותו סיפור הרכבת המחורבנת מאחרת פעם ב20 דקות פעם בחצי שעה אבל תמיד אותו סיפור איחור.אני כבר למדתי לקח אני מגיעה באחור של 10 דקות וכמובן אף פעם לא מפספסת תרכבת.צריך לנער תעובדים האלה שיעמדו בלוח זמנים כי מבחינתי אני עוברת לאוטבוסים חאלס רכבת.
200. כתבה מגמתית
טוטו הקטר ,   תחנת ת"א צפון   (11.11.07)
לא הוצגה השווה בין האיחורים שאנו סופגים יום יום בתחבורה הציבורית-אוטובוס, ובתחבורה הפרטית כי זה בוודאי הרבה יותר : לרוב בשעות העומס יש איחורים /עיקוב של כ50-100% מהזמן הנידרש לאותו המסלול ללא עומס. מספיק לבכות ללא סיבה מוצדקת !
201. פני הרכבת כפני המדינה
ohad ,   ny   (11.11.07)
למה מתלוננים על הרכבת? משהו במדינה הזאת עובד כמו שצריך?
202. ומה עם העומס הנוסעים כול יום חמישי?
(11.11.07)
כול יום חמישי הרכבות מאחרות בגלל עומס נוסעים . מכיון שזה דבר ידוע מראש למה לא להגביר את הרכבות?
203. "מצטערים על האיחור"
ליאת ,   מרכז   (11.11.07)
כל מי שנוסע באופן קבוע ברכבת ישראל מכיר את המשפט פשוט מאוד כי חוזרים עליו כ"כ הרבה פעמים במשך ארבע וחצי שנים נסעתי על ציר ראש העין בנימינה כל יום לעבודה לא היה יום אחד שלא היה איחור לכאן או לכאן לרוב בשנהם מה גם שאין תאום לתחבורה ציבורית מתחנת הרכבת והחגיגה בעיצומה לו הרכבת היתה מפצה על 5 דקות איחור שארי משמעותם מעל 15 דקות איחור לעבודה לפחות בטוח שהמצב היה משתפר
204. באר שבע-תל אביב
קוזי בוי   (11.11.07)
הנסיעה עצמה ברכבת לוקחת בסביבות השעה וחצי, שזה בלי לדבר על נסיעות שיש בהן מפגשי רכבות. באוטובוס קו 370, הנסיעה אורכת שעה ועשרה, שעה וחצי עם פקקים, וזה עולה רבע מחיר. אז איפה ההיגיון לרכבת?
205. לנוסעי הרכבת - כנסו
תנועת נוסעי הרכבת   (11.11.07)
לכל נוסעי הרכבת , אנא כנסו לאתר התנועה שמייצגת אתכם, באתר ישנו דיווח על איחורים ופניות לרכבת, וטיפול בבעיות הנוסעים www.train4me@co.il
206. הוסיף לזה גם את מחדלי הרכבת לירושלים
אורן מאורר ,   רמת-גן   (11.11.07)
מי שרוצה להגיע מתל-אביב לירושלים בבוקר - לוקח לו ברכבת מעל לשעתיים ורבע - וזה עוד בלי האיחורים והתקלות. למה?
207. תגישו כבר תביעה קיבוצית!! מי שיגיש יזכה
יעל   (11.11.07)
208. תכפילו את זה במספר הנוסעים ברכבת
בני   (11.11.07)
ותראו איזה נזק כלכלי אדיר גורמת רכבת (יותר נכון רקבת) ישראל לכלל המשק מדובר במליארדים!
209. סטנדרטים אירופיים? אולי סטנדרטים אפריקאיים...
אמסטל   (12.11.07)
עוד רכבת עם איחור קבוע לרשימה: הרכבת הישירה מת"א/השלום לנהריה ש"אמורה" לצאת בשעה 1957, יוצאת כמעט תמיד באיחור של עד 15 דקות!
210. הרקבת
(12.11.07)
הרקבת פשטה ברכבת חנן קרית טבעון
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה