|
61. ישו נולד בנצרת
אדריכל הנצחון , |
ניו יורק |
|
(25.12.07) |
כמו שנכתב במאמר, ניסו כותבי הגוספל
(והיו יותר מ ה4 שנכנסו לברית החדשה)
לקיים את הנבואה שאמרה
שהמשיח יבוא מבית דוד (וכפרו, בית לחם.)
זה לא הנושא היחידי שבו הגוספל
מנסים להוכיח קיום נבואה, כנ"ל למשל גם
עניין יום מותו של ישו.
בגלל שהתאריכים והמקומות לא חופפים
בין 4 הגוספל, ניתן ביתר קלות להבין
את העובדה שמדובר על "נסיון לתרץ"
ולא על עבודות היסטוריות.
בכל מקרה, ישו היה אדם אמיתי, שאכן
נולד בסביבות 4 שנים לפני הספירה.
הוא מוזכר גם פעם אחת אצל ג'וסיפוס
(יוספוס פלוויוס)
ממליץ לכולם לקחת את הקורס
"ישו היהודי" בסיטי קולג', ניו יורק
|
| |
62. בין נוצרים לקריסטיאנים ועוד
הקריסטיאנים לא רואים עצמם קתולים ולהיפך- הקתולי לא קריסטיאני. מכאן שהפרשנות הישראלית לקריסטיאני כנוצרי אינה נכונה.
אגב, יהודי שחי כמה שנים במדינה נוצרית לא יכול שלא לראות את מימדי השקר והמניפולציה שיש בנצרות. לא אכפת להם לשקר, לסלף, להמציא ולאחז עיניים בכמויות. כל אחד ממציא משהו, הולך עם זה לכנסיה, מתחיל להטיף ובצביעות אלכימאית מזעזעת- לשכנע את קהל המאמינים, שמדובר בדברי אלוהים חיים.
אל תתפלאו אם בעוד מאה שנה הנצרות תימחק. אין שום משמעות למספרים, מכיוון שהרוב המוחלט לא מאמין בעצמו בכל השטויות שמוכרים לו.
|
| |
לא יודע מה לימדו אותך בקורס הזה אבל אתה מוזמן לבדוק בעצמך.
את הספר יוספוס פלביוס כתב יוסף בן גוריון הכהן בשני מהדורות.
1.המהדורה הרומית ששמה-"תולדות מלחמת היהודים ברומאים"
2.המהדורה היהודית ששמה "יוסיפון".יוספוס פלביוס (כך הוא מכונה בשני הספרים) העיד בעצמו בכתיו ביוונית שכתב גם מהדורה בעברית עבור בני עמו.
את המהדורה הרומית שכתבה לא אחרת מאשר הכנסיה הנוצרית,אומנם היא שמרה על העובדות ההיסטוריות אך הכניסה לא מעט אלמנטים נוצריים בספר בכדי "להראות" לכולם שאלוקים נטש את עם ישראל,החריב את בית המקדש של היהודים וחלילה עבר לנצרות.
במהדורה הרומית יוסיפון (ששמו יוסף בן גוריון הכהן ולא כמו שטעו המשכתבים השונים כשתרגמו את שם אבוו ל-"ממתיהו"- תרגומו האמיתי הוא אמתי או מתיא או מתאי) יש"ו לא מוזכר ולמען האמת גם במהדורה השניה,היו מי שניסו (וכנראה עדיין מנסים) להכניס אותו לספר אבל עובדתית הוא לא מוזכר שם בשום צורה.
אשמח אם תוכל להפנות אותי למקור המדוייק (פרק) בו הוא "מוזכר".
לצערי הרב גם במדינת ישראל באוניברסיטאות מלמדים את הספר ששוכתב ע"י הכניסה הנוצרית ולא את זה שנשמר ע"י גדולי ישראל במשך הדורות (רש"י,רבי אלעזר הקליר,רבנו סעדיה גאון,רבנו גרשום מאור הגולה וכו' מזכירים את הספר יוסיפון וכמו כן הוא נכנס לשולחן ערוך של רבי יוסף קארו שלמרות שאינו ספר קודש מותר לעין בו בשבת).
ההבדל בין שני המהדורות בפרטים הקטנים ובתוכן הכללי (מעבר להיסטוריה) הוא כמרחק מזרח ממערב.
|
| |
כמי שהתעסק בתיירות שנים רבות ובמיוחד בקוצות צליינים נוצרים מכל העולם, ההסבר שאני קלטתי הינו כזה.
מרים ויוסף עלו כמצוות כל היהודים לירושלים (החובה הייתה לעלות לבית המקדש בסמוך לאחד משלושת הרגלים) ובגלל מצבה של מרים - הריון מתקדם וגם עונייה של המשפחה, המקום היחיד שיכל הזוג להרשות לעצמו היה בתוך מערה הידועה כיום כמקום הולדתו של ישו.
מבקש לקבל הבהרות גם לעובדה שיוסף היה אביו החורג של ישו
תודה מראש
|
| |
65. ליודע קצת יותר (4) "עדי ה'" הם המקור המהימן ביותר
לדת הנוצרית וחיי ישו , |
הגזמת לא? |
|
(26.12.07) |
|
| |
66. נצרות איננה דת של עובדי אלילים
וכדאי לחשוב עוד פעם לפני שכל זב חוטם מכפיש ומבזה את אחת הדתות החשובות ביותר לקיום האנושי על רבבות מאמיניה עוד ביום חגה. קצת כבוד לזולת לא יזיקו להמוני ישראל הנבערים
|
| |
67. 59, אל תתרגש. הטוקבקיסטים הם ביב השופכין של החברה הישראלית
ומייצגים רק את עצמם.
|
| |
68. 62, אני אתפלא אם בעוד 100 שנה אהיה כאן כדי להתפלא.
|
| |
נ.ב
לא מעניין אף אחד מי אתה ומה אתה.
|
| |
70. 11, לך לשירותים. יעבור לך.
|
| |
71. #### אתם מגעילים אותי, קודם כל יוסף לא היה בעלה של מרים ###
הוא היה ארוסה, דבר שני, הדת הנוצרית סופרת כ 2 מיליארד מאמינים, ולא בקושי 7 מליון יהודים, תעשו יחס, תבינו את מי הרגתם לפני 2000 שנה.
יא תת רמה , שיא הגועל.
ונראה את YNET מפרסמים זאת
|
| |
72. 64- באמת עם בורות כזאת אתה מדריך צליינים?
מורה דרך , |
מודאג מאד |
|
(25.12.07) |
עבור כבודם של מורי הדרך מקווה שאינך מחזיק רשיון מורה דרך מטעם משרד התיירות.
אתה טוען שאתה עוסק עם צליינים שנים רבות ופולט כאלה שטויות.
מי היו המרצים שלך ?
מעניין איזה לוקשים מכרת לצליינים ?שהם באמת תמימים.
אם ברשותך רשיון מורה דרך הפסק מיד להדריך .
לך ולמד את נושא הנצרות מתחילתו , לא חסרים ספרים וחומר .
גש לכל ספרייה עירונית וקבל חומר כאהבת נפשך.
|
| |
לגביי מקום הולדתו אין לי מידע.
מה שידוע לי לגביי אביו הוא שלבעלה של מרים מגדלא קראו פפוס בן יהודה שהיה נועל את ביתו כשיצא משום צניעות ושמירה.ביום כיפור אחד ברחה מביתה דרך סולם עם פריץ בשם יוסף פאנדרי אל מחוץ לירושלים שם זינתה איתו ומזה נולד יש"ו והוא מה שאמרו שהיה בנו של פנדירא (הפריץ הנ"ל) ובנו של 'סטדא',היינו שם אמו שכאמור שמה היה מרים מגדלא שער נשיא אך בגלל שזינתה תחת בעלה וסטתה ממנו קראו לה חכמי ישראל סטדא כלומר סטתה זו מבעלה.
|
| |
יוסף ומרים עם ישו ברחו למצרים למשך תקופה מהפחד מפני הורדוס
|
| |
עיסא הוא נביא ושליח של אלוהים, אלוהים ברא אותו בתוך בטן אמו מרים, כפי שברא את אדם מכלום. נשלח כנביא לאנשים שחי בתוכם והתרחקו מדרכי אלוהים כדי לתקן את דרכיהם וגם בישר להם על בואו של הנביא מוחמד עליו השלום הנביא האחרון בעולם. לא נהרג ולא נצלב אלא נלקח ע"י אלוהים בעודו בחיים והוא יחזור לעולם קרוב לתקופת אחרית הימים, יחיה ינהיג וימות ככל בן אדם.
לפרטים מדוייקים יותר תקראו בקוראן
|
| |
76. תגובה למס. 56 !!!
אליענה , |
תל - אביב |
|
(26.12.07) |
מס. 56 שלום ! תודה . אליענה
|
| |
77. ישו מי היה האבא?שמעתי אגדה שמרים נכנסה לנהר...כנסו
כנראה היה זרע חי בתוך המים ואיך שהוא נכנס לרחמה וישו נולד מהטעות.
אגב לכן ישו אהב מים זה היה האבא שלו(:
|
| |
78. Kiss the Son Jesus Psalm 2
The Promise Land , |
Shalom Zion |
|
(26.12.07) |
But you,BETHLECHEM Ephratah
Though you are little among the tousands of Judah
Yet out of you shall come forth to Me
The One to be Ruler in Israel
Whose goings forth are from of old
From EVERLASTING
(God)
The Old Testament
Micah 5:1
Yeshua from Nazareth
By the way of the sea,beyond the Jordan
In Galilee of the GOYIM
The Old Testament
Isaiah 8:23
The Son of God
(Bar Elohim)
The Old Testament
Daniel 3:25
Therefore the Lord Hiself will give you a sign
Behold the VIRGIN (Maria) shall conceive and bear a Son
and shall call His name Immanu-El
God with us Amen
The Old Testament
Isaiah 7:14
Ha Brit a Hadasha
not according to the covenant that I made with their fathers in the day that I took them by the hand to bring them out of the land of Egypt
My covenant which they BROKE
though I WAS a husband to them says the LORD
The Old Testament
Jeremiah 31:32
If those ordinances depart
From before Me,says the LORD
Then the seed of Israel shall also cease
From being a nation before Me
Thus says the LORD
If heaven above can be measured
And the foundations of the earth searched out beneath
I will also CAST ALL THE SEED OF ISRAEL
For all that they have done,says the LORD
The Old Testament
Jeremiah 31:36-37
Kiss the Son
(Jesus Christ)
lest He (Yeshua) be angry
And you PERISH in the way
When His wrath is kindled but a little
Blessed are all those who put their TRUST in Him Amen
The Old Testament
Psalm 2:12
They will strike the judge of Israel
(Yeshua Adonai)
with a rod on the cheek
The Old Testament
Micah 4:14
Messiah (Jesus) shall be cut off,but not for Himself
And the people of the prince who is to come
(The Romans)
Sall destroy the city (Jerusalem) and the sanctuary
The Old Testament
Daniel 9:26
Then he (Jesus) shall confirm A COVENANT
(See Jeremiah 31:32)
with many for one week
Daniel 9:27
To bring in everlasting righteousness
v.24
And to anoint the Most Holy
(The Lord Jesus Christ Amen)
Daniel 9:24
Please Read Isaiah 53
Psalm 22
Psalm 2
And I wll pour on the house of David and on the inhabitants of Jerusalem,the Spirit of GRACE and supplication,then they will look on Me
who THEY PIERCED
Yes,they will mourn fo Him
as one mourns for his only son,and grieve for Him (Yeshua) as one grieves for a firstborn
The Old Testament
Zechariah 12:10
The Holy Trinity
Christ came,who is over all,the eternally BLESSED GOD Amen
|
| |
79. לכל המצטטים מן התלמוד -כנסו
יפה תלמוד תורה , |
עם דרך ארץ |
|
(26.12.07) |
אין אני בא לתת כאן סניגוריה על הנצרות אבל להלן מס' עובדות :
הגמרא /התלמוד נכתבו בשנת 500
זו תקופה נצחית שמשהו בכלל יוכל להעביר מידע /או אינפורמציה איזו מהימנות יש לתיאורים היסטוריים שם.
גם הברית החדשה (להבדיל) נכתבה כ-100 שנים אחרי ישו - והכותב עשה מניפולציות ושכתוב היסטוריה לאור העובדה שהיא הייתה כבר מונחת לפניו (יש ניבוי על חורבן הבית כאשר בפועל הברית החדשה נכתבה לאחר החורבן )
גם כאן האינפורמציה ההיסטורית אינה מהימנה (אבל יותר קרובה בזמן לאירועים)
אם כבר אתם מצטטים בלי הרף מן הגמרא אז רק שתדעו תקופת התלמוד היא תקופת שגשוג יחסית אצל היהודים וזה נבע בעיקר מהשלטון הנוצרי בארץ שהיה די סובלני עימם ותחת השלטון הזה היה "שקט " שניתן היה לכתוב ולערוך את התלמוד.
יש כתבים עבריים שנשמרו רק בגלל הנוצרים ובזכותם יש לנו מידע היסטורי
אני מתכוון לספרים החיצוניים ובמיוחד לספר החשמונאים ( או ספר המכבים)
חז"ל אסרו לקרוא בספרים החיצוניים
למשל רבי עקיבא כתב :
שהקוראים בספרים החיצוניים אין להם חלק בעולם הבא , אין להם תחיית מתים ואין להם תורה מן שמים
נכון רבי עקיבא תרם רבות לחוכמה היהודית ומי אני שיכול להתריס בפניו.
אבל לידיעתכם אלמלא ספר המכבים לא היה נשמר כספר קודש אצל הכנסייה כל המידע הודות גבורתם ומלחמתם של המכבים כנגד היוונים היה נמחק מספרי ההיסטוריה , כמו גם טיהור בית המקדש ע"י יהודה המכבי.
אבל מה אתם ננעלים על הגמרא מדקלמים כל ציטוט .
התלמוד טוב כחומר הלכתי מכאן ועד מהימנותו ההיסורית ת"ק פרסה.
על סמך מה אנו חוגגים את החנוכה ב-25 בחודש כסלו - על סמך ספר המכבים ,שלמזלנו הוא נשמר ע"י הכנסייה.
הספר נכתב בעברית תורגם ליוונית - אבל לעולם לא יהיה לנו את המקור העברי.
תראו איזה הפסד אירע לנו בגלל הלכה.
וזו רק דוגמא קטנה
כאשר אני קורא את התנ"ך או את הברית החדשה או משנה או תלמוד אני מסנן לעצמי את התיאולוגיה בכל הסיפורים ומנסה לדלות קצת אינפורמציה על אורח החיים בתקופת המקרא ,בתקופת בית שני ובתקופת התלמוד.
העם היהודי תרם רבות לאנשות בזה שהנחיל ליתר העמים את התנ"ך שהוא אוסף של ספרים שנערך בסופו של דבר ע"י רבי עקיבא , אבל גם בעריכתו היו סינונים סובייקטיביים ולא מעטים .
(למה מגילת אסתר הוכנסה וספר המכבים לא הוכנס )
והסינון הסובייקטבי הזה גרם לחומר אינפורמטיבי להעלם מעל דפי ההיסטוריה.
|
| |
80. הברית החדשה נתפסה בשקר בסיסי על תולדות ישו ומשיחותו. כנסו
הרמב"ן בויכוח המפורסם בעיר ברצלונה הציג את יפה את הסתירה בטענת הברית החדשה לגבי משיחיות ישוע.
הברית החדשה נפתחת בתאור אילן היוחסין של ישוע דרך אביו (יוסף הנגר) עד לדוד המלך, ממנו יצא משיח לפי המסורת.
אמר אז הרמב"ן ששושלת המשיחיות הנגללת בברית החדשה היא פיקטיבית למעשה.
נאמר בברית החדשה ישוע אינו בן בשר של יוסף אביו (לפי אמונת הנוצרים מרים אמו התעברה מרוח הקודש) ולכן ברור בעליל שאינו משיח מיחוס בית דוד.
להלן ציטוט הקטעים הרלונטים מויכוח הרמב"ן ומהברית החדשה.
הרמב"ן:
"באמת כי המשיח יבוא יהיה איש גמור, בן איש ואישה מזיווג שניהם כמוני, ויהיה מיחס דוד וזרעו כמו שכתוב, ויצא חוטר מגזע ישי וגו', ואומר עד כי יבוא שילה, והוא בנו מלשון שליה, כי נולד כשאר בני אדם בשליה.
ואילו היה רוח א-לוהים כדבריכם, לא יהיה מגזע ישי, ואפי' נתלונן בבטן אישה שהיא מזרעו, ולא היה יורש מלכותו, שאין הבנות וזרען יורשות בתורה במקום שיש זכר, ודוד בנים זכרים היו לו לעולם."
הַבְּשׂוֹרָה עַל־פִּי מַתַּי פֶּרֶק א:
א סֵפֶר הַיּוּחֲסִין שֶׁל יֵשׁוּעַ הַמָּשִׁיחַ בֶּן־דָּוִד בֶּן־אַבְרָהָם: 2 אַבְרָהָם הוֹלִיד אֶת יִצְחָק, יִצְחָק הוֹלִיד אֶת יַעֲקֹב וְיַעֲקֹב הוֹלִיד אֶת יְהוּדָה וְאֶת אֶחָיו. 3 יְהוּדָה הוֹלִיד אֶת פֶּרֶץ וְאֶת זֶרַח מִתָּמָר, פֶּרֶץ הוֹלִיד אֶת חֶצְרוֹן וְחֶצְרוֹן הוֹלִיד אֶת רָם. 4 רָם הוֹלִיד אֶת עַמִּינָדָב, עַמִּינָדָב הוֹלִיד אֶת נַחְשׁוֹן וְנַחְשׁוֹן הוֹלִיד אֶת שַׂלְמוֹן. 5 שַׂלְמוֹן הוֹלִיד אֶת בֹּעַז מֵרָחָב, בֹּעַז הוֹלִיד אֶת עוֹבֵד מֵרוּת וְעוֹבֵד הוֹלִיד אֶת יִשַׁי. 6 יִשַׁי הוֹלִיד אֶת דָּוִד הַמֶּלֶךְ, דָּוִד הוֹלִיד אֶת שְׁלֹמֹה מִזּוֹ שֶׁהָיְתָה אֵשֶׁת אוּרִיָּה. 7 שְׁלֹמֹה הוֹלִיד אֶת רְחַבְעָם, רְחַבְעָם הוֹלִיד אֶת אֲבִיָּה וַאֲבִיָּה הוֹלִיד אֶת אָסָא. 8 אָסָא הוֹלִיד אֶת יְהוֹשָׁפָט, יְהוֹשָׁפָט הוֹלִיד אֶת יוֹרָם וְיוֹרָם הוֹלִיד אֶת עֻזִּיָּהוּ. 9 עֻזִּיָּהוּ הוֹלִיד אֶת יוֹתָם, יוֹתָם הוֹלִיד אֶת אָחָז וְאָחָז הוֹלִיד אֶת חִזְקִיָּהוּ. 10 חִזְקִיָּהוּ הוֹלִיד אֶת מְנַשֶּׁה, מְנַשֶּׁה הוֹלִיד אֶת אָמוֹן וְאָמוֹן הוֹלִיד אֶת יֹאשִׁיָּהוּ. 11 יֹאשִׁיָּהוּ הוֹלִיד אֶת יְכָנְיָהוּ וְאֶת אֶחָיו בִּימֵי גָּלוּת בָּבֶל. 12 לְאַחַר שֶׁהֻגְלוּ בָּבֶלָה הוֹלִיד יְכָנְיָהוּ אֶת שְׁאַלְתִּיאֵל וּשְׁאַלְתִּיאֵל הוֹלִיד אֶת זְרֻבָּבֶל. 13 זְרֻבָּבֶל הוֹלִיד אֶת אֲבִיהוּד, אֲבִיהוּד הוֹלִיד אֶת אֶלְיָקִים וְאֶלְיָקִים הוֹלִיד אֶת עַזּוּר. 14 עַזּוּר הוֹלִיד אֶת צָדוֹק, צָדוֹק הוֹלִיד אֶת יָכִין וְיָכִין הוֹלִיד אֶת אֱלִיהוּד. 15 אֱלִיהוּד הוֹלִיד אֶת אֶלְעָזָר, אֶלְעָזָר הוֹלִיד אֶת מַתָּן וּמַתָּן הוֹלִיד אֶת יַעֲקֹב. 16 יַעֲקֹב הוֹלִיד אֶת יוֹסֵף בַּעַל מִרְיָם אֲשֶׁר מִמֶּנָּה נוֹלַד יֵשׁוּעַ הַנִּקְרָא מָשִׁיחַ.
17 וּבְכֵן כָּל הַדּוֹרוֹת מֵאַבְרָהָם עַד דָּוִד אַרְבָּעָה־עָשָׂר דּוֹרוֹת, וּמִדָּוִד עַד גָּלוּת בָּבֶל אַרְבָּעָה־עָשָׂר דּוֹרוֹת, וּמִגָּלוּת בָּבֶל עַד הַמָּשִׁיחַ אַרְבָּעָה־עָשָׂר דּוֹרוֹת.
18 כָּךְ הָיְתָה הֻלֶּדֶת יֵשׁוּעַ הַמָּשִׁיחַ: מִרְיָם אִמּוֹ הָיְתָה מְאֹרֶסֶת לְיוֹסֵף וּבְטֶרֶם הִתְאַחֲדוּ נִמְצְאָה הָרָה לְרוּחַ הַקֹּדֶשׁ. 19 יוֹסֵף בַּעֲלָהּ, שֶׁהָיָה צַדִּיק וְלֹא רָצָה לְהַצִּיג אוֹתָהּ לְחֶרְפָּה, הֶחְלִיט לְשַׁלֵּחַ אוֹתָהּ בַּסֵּתֶר. 20 בְּעוֹד שֶׁהָיָה מְהַרְהֵר בָּזֶה נִרְאָה אֵלָיו מַלְאַךְ יהוה בַּחֲלוֹם וְאָמַר: "יוֹסֵף בֶּן דָּוִד, אַל תַּחְשֹׁשׁ לָקַחַת אֵלֶיךָ אֶת מִרְיָם אִשְׁתְּךָ, כִּי אֲשֶׁר הוֹרָה בָּהּ מֵרוּחַ הַקֹּדֶשׁ הוּא. 21 הִיא יוֹלֶדֶת בֵּן וְאַתָּה תִּקְרָא שְׁמוֹ יֵשׁוּעַ, כִּי הוּא יוֹשִׁיעַ אֶת עַמּוֹ מֵחַטֹּאתֵיהֶם."
22 כָּל זֶה אֵרַע לְמַעַן יִתְקַיֵּם מַה שֶּׁדִּבֵּר אֲדֹנָי בְּפִי הַנָּבִיא: 23 "הִנֵּה הָעַלְמָה הָרָה וְיֹלֶדֶת בֵּן וְקָרָאת שְׁמוֹ עִמָּנוּ אֵל." 24 לְאַחַר מִכֵּן הֵקִיץ יוֹסֵף מִשְּׁנָתוֹ וְעָשָׂה כְּפִי שֶּׁצִּוָּהוּ מַלְאַךְ יהוה. הוּא לָקַח אֵלָיו אֶת אִשְׁתּוֹ 25 מִבְּלִי שֶׁיָּדַע אוֹתָהּ עַד אֲשֶׁר יָלְדָה בֵּן, וְקָרָא אֶת שְׁמוֹ יֵשׁוּעַ.
(תרגום חדש)
נמצאנו למדים שהאמור בברית החדשה (שהתגבשה עם הנצרות כמה מאות שנים אחרי מות ישוע) היא ככל הנראה מסמך רווי מסיונריות שחובר במטרה להביא יהודים ואחרים להאמין בדת נוצרית חדשה שקמה לה באיחור הסטורי משמעותי מדמותו האותנטית של האיש ישוע. במילים אחרות, ישוע לא המציא דת חדשה אלא דת חדשה המציאה לה מבשר.
|
| |
ברצוני להוסיף ולספר שישו בנה בכורה של מירים. למרים היו עוד אחים לישו --כך שהיא לא נישארה בבתוליה . --מיסכנה .
| |
|