יהדות  טורים אישיים  רבקה לוביץ
גיורת, את החוליה החלשה
רבקה לוביץ'
פורסם: 14.05.08, 12:53
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 56 תגובות ב-56 דיונים
31. תגובה ל6
אוסנת ,   נתיבות   (14.05.08)
קודם כול לא צריך לעשות סלט מכל הדברים , מה קשור ירושלים ואדמות וכו לגיור , זה חשוב שיהיה גיור שכל עם ישראל יהיו יהודים ולא גויים , מה אתה רוצה להגיע למצב שיהיו נשואי תערובת וילדים שלהם יהיו גויים , אז מה בסוף יהיה? מה מנסים להשיג בזה? חוץ מזה גוי שמתגייר הוא מקבל לאום כמו כל יהודי ,ולא כל יהודי במדינת ישראל שומר מצוות , חלק גם אותם יהודים מלידה גם אוכלים חזיר ופירות ים , אז לא צריך לעשות מזה עניין שרק גויים שגויירו צריכים לשמור מצוות ומה אם כל העם יהודי , מה אם כל מי שיהודי יגיע לבית הדין לגירושין ישאלו אותו מה אכלתה או אם שמרת שבת ?אז למה צריכה להיות הפליה , עם יהודי יהיה בטוב רק כשחילוניים וחרדים ודתיים יהיה בשלום , לא מספיק שיש מלחמות אז גם רבים על דברים הללו , אולי בגלל זה יש כלפי יהודים כל כך הרבה שנאה
32. ל 22
דני ,   בית מאיר   (14.05.08)
חברה מהצבא שעברו גיור כדי להיות יותר מקובלים. אבל לעולם לא שמרו מצוות.
33. ל- 1
(14.05.08)
צריכים פשוט להיות אנשים שיתקיים בהם הפסוק "מהרו בניך מהרסיך ומחריביך ממך יצאו"
34. יהדות וציונות
(14.05.08)
יהודי חרדי אני מבין יהודי ציוני אפשר גם להבין אך את יצור הכילאיים הזה הנקרא יהודי ציוני דתי אי אפשר להבין שהרי ציונות ודת לא הולך יחד ויקראו נא בענין הציונות ויבינו ולכן כמו כל יצור כילאיים המחפס להדגיש את זהותו כך הדתיים הציונים פשוט רשעים ברשות התורה " שלהם"
35. מסכים עם מגיב 12
רמי   (14.05.08)
אכן יהודים אמיתים מ 12 השבטים הם שחומים ולא לבנים.תראו את סינים או אפריקנים בכל חלק באולם הם נראים אותו הדבר ולא משתנים כלל וכלל
36. אני אתחתן כפול
אנה   (14.05.08)
אני גיורת, ואני אתחתן כפול. מה שיקרה בסוף הוא שהחרדים יפתחו קרע המגזר הדתי, ויפלגו את העם. אני אתחתן עם רב שיסכים לחתן אותי (ואני מכירה המון רבנים שאינם מפקפקים בהיותי יהודיה, אף שאני גיורת) ובמקביל בקפריסין. קידושין עם רב-כי זאת הדת שלי, ורק ככה אהיה נשואה באמת. קפריסין-כדי שלא אהיה חלק ממלכת הרשע הזאת שנקראת הרבנות. אני לא שייכת למגזר החרדי, אז לא הם יתערבו לי בחיים. אנה
37. למיקי
יעלי ,   גבעת הרווקות   (14.05.08)
תקשיב, תבין פעם אחת ולתמיד, גרים לא מקבלים סל קליטה, המהווה כמה אלפי שקלים בודדים. האנשים שמתגיירים בארץ הם אנשים שעלו מכח חוק השבות, משמע הם מזרע ישראל! נמאס כבר לשמוע טפשות ובורות שכזאת מאנשים. אף אחד לא רוצה לעבור תהליך קשה כמו גיור שנמשך לא שנה אחת בשביל כמה אלפי שקלים ועלה לא מעט כספים. יעלי
38. אילנה לוי = אילנה טאליבן
(14.05.08)
39. מעין
דודי ,   פ"ת   (14.05.08)
זה מזמן חדלתי לפתוח את תגובותיה של אילנה לוי. כאשר אני נתקל בטילטים וסימני הקריאה שלה זה גורם לי לבחילה ולחמיצות קשה. הפעם הסתקרנתי לקרוא מה היא כותבת לך ופתחתי את התגובה. ושוב נתקלתי בביטוי "אש עליונה על אש תחתונה". בזמנו הייתי סופר את מספר הפעמים שהיא ציטטה את הביטוי הזה, והגעתי ל28. לא לחינם אמרו ב"זוהר במדבר" סימן לטפשות מלים - מי שחוזר שוב ושוב על אותם מילים נחשב לשוטה (על פי הזוהר). אני חושש שאם YNET לא ידווחו עליה למחלקת בריאות הנפש זה לא יגמר טוב. הסינדרום הזה מוביל ישר לטאליבניות של בית שמש.
40. תגובה ל2
יוסף ,   פתח תקוה   (14.05.08)
בס"ד רוב הגרים אינם שומרים תורה ומצוות לאחר הגיור . כולם עוברים בחינות ומי שנכשל לא מתירים לו להתגייר. לאחר הגיור אי אפשר לכפות עליהם הר כגיגית לקיים תורה ומצוות זה היה רק בזמן מתן תורה.
41. ל 40
דני ,   בית מאיר   (15.05.08)
לעולם לא קיבלו על עצמם מצוות כלל!!!! אני מצרף אחד מהסיפורים שאני מכיר אישית. היתה אחת שהחבר היהודי שלה אמר לה שההורים שלו לא היו רוצים שהוא יתחתן עם לא יהודיה לכן היא עברה את הגיור, ערב לפני הטבילה הם נסעו יחד ל טיב טעם וקנו כל מיני מעדנים בשביל לעשות על האש לאחר שהיא תעבור את הגיור, וכך היה שלאחר הגיור הזמינו את כולם ל "על האש" עם כל המעדנים היותר מעניינים מבית טיב טעם(אני לא מפרט)
42. ל 36
דני ,   בית מאיר   (15.05.08)
אם לא היתה מצוה לאהוב את הגר 'הייתי עונה לך בחריפות(יש לי תחביב כזה). לידיעתך הציבור החרדי בזמנו היתנגד מאוד להקמת הרבנות, וביום הקמת הרבנות הרבנים החרדים ישבו וקרעו קריעה, עם את רוצה ללמוד קצת על הנושה את מוזמנת ליצור איתי קשר ל shtud1@gmail.com בהערכה............דניאל
43. הבהרה
דני ,   בית מאיר   (15.05.08)
אולי אתם לא יודעים אבל בצבא יש גוף שתפקידו לגייר אנשים, מי ששירת שמה יודע שרוב החברה לא רוצים להיות יהודים (כל מי שמיתעסק איתם יודע את זה, כולל רבנים שאני לא רוצה לכתוב את שמם) ואתם יכולים לנחש לבד אצל איזה רבנים הגרים האלא עוברים את התהליך וכמה זמן זה לוקח.
44. ל1-רבקה לוביץ הינה דתית לאומית
אפי ,   חיפה   (14.05.08)
היא רעייתו של רב הישוב ניר עציון בחוף הכרמל, הרב רונן לוביץ, ומכהנת כטוענת רבנית.
45. לדני ואילנה לוי - אני מוכן להעיר שאתם לא יהודים
רות המואביה ,   סבתא לדוד המלך   (15.05.08)
46. הכל מסולף
(14.05.08)
לידיעתכם גר גם אם חזר לגיותו לא גוי אלא יהודי מומר כמו הרבה מאחינו רק צריך שיקבל מצוות בזמן הגיור באמת ואת זה לא בדק הרב כמו שצריך לכן אין לומר כי הרבנות החליטה כי כל גר שלא מקיים מצוות בטלה גירותו אלא הכל דמגוגיה וסילוף של המציאות החרדית
47. שנאת נשים
צדיקה ,   נאות צדיקים   (15.05.08)
הדם שלנו טמא, הקול שלנו ערווה, השיער שלנו משחית. אנחנו פסולות לעדות, אסור ללמד אותנו תורה ורצוי לא להרבות עמנו בשיחה.הממסד הגברי/רבני כולא אותנו מאחורי חומות ופרגודים. גברים עלובים מפחדים מכוחן של הנשים. מי שמשלם את המחיר הכבד של דיכוי הנשים הם הילדים הרכים המופרדים מחברת נשים מגיל 3 עד גיל חופה והופכים לטרף קל לכל מיני .... והנורמה שהשתרשה במוסדות החינוך הטהורים ומטוהרים מנשים ידועה היטב ומושתקת היטב. אמהות רחמו על ילדיכ אל תשלחו אותם למוסדות חינוך מופרדים.
48. 15 כנס מהר
כולורבי   (14.05.08)
לפניך גם פרעה , טיטוס, עמלק , היטלר, המן , סאדם חוסין , ניסו למחות את עם ישראל . בכל דור ודור עומדים עלינו החרדים לכלותינו והקב"ה מצילנו מידכם , אם לא טוב לך אתה יכול להוסיף את שימך לרשימה
49. המיקרה הזה מוכיח עד כמה חשוב להשאיר את סמכויות בג"ץ על כנן,
אלכסה   (15.05.08)
אבל יש לבטל את סמכותו להכריע בנושאים מדיניים.
50. ל-4 המתחכם: אכן, אני מסכימה איתך לגבי רכוש שהיה של הבעל לפני
אלכסה   (15.05.08)
הנישואין, אבל מה ששניהם צברו במהלך הנישואין- וזה כולל רווח מעיסקאות שביצע הבעל - שייכות לשניהם באופן עקרוני, אבל האישה צריכה לקבל בין 30 ל-40 אחוז יותר מהבעל, מפני שזה הפער הקיים, בדרך כלל, במשכורות בין גבר לאישה במדינת ישראל. ומה בקשר לאישה שחלתה במהלך הנישואין ואיננה מסוגלת להשתכר? ומה אם האישה איננה מסוגלת למצוא מקום עבודה אם בשל גילה (זקנה בת 35) ? ומה בקשר לאישה שאין לה כישורים מפני שבעלה דרש ממנה להישאר בבית ולעסוק בגידול הילדים בלבד? חשבת על כך?
51. ל-6, אילנה:הסיבה שבגללה יש לנו בעם ישראל דפוקים בשכל כמוך
אלכסה   (15.05.08)
מוכיחה שאכן יש צורך בצרוף גרים לעם ישראל, מפני שמרוב התבדלות והימנעות מנישואי תערובת התרבו בינינו נישואי קרובים בלא ידיעתם, דבר שגרם לשיבוש גנטי חמור, שאת ההוכחה המובהקת להימצאותו. הסיקי את המסקנות.
52. כל הכבוד לכותבת הכתבה. צרוף של אמונה דתית עם מחשבה נאורה.
אלכסה   (15.05.08)
53. ל 18 אכן רואים שאתה תלמידו של דרוקמן
(15.05.08)
כי רק תלמיד יסתכל על הצד הרגשי ולאנ ההלכתי. ואגב ממליץ לך לעיין במשמעות של לחמול על הגר ובאיזה גר מדובר....... בטח לא כזה שדרוקמן חתם בלי להיות נוכח בזמן התגיירותו.
54. לאילנה לוי - הצעה לי אלייך. את לא יכולה לסרב.
חכמה שמתחבאת מאחרי ,   המקלדת..............   (14.05.08)
כל הזמן צועקת לי מבעד למסך - תשובה! גרים! אוכלי חתולים! אתם לא יהודים! די.... נמאסת! אני גר בב"ש. בואי למרכז קליטה פה של עולי אתיופיה, שהעלו אותם ארצה כחלק מעם ישראל, ותצעקי עליהם - גרים מטונפים... אתם לא תהיו אף פעם יהודים.... וכו.... אבל תסתכלי להם בעיניים... ולא דרך המסך והמקלדת. בואי... צאי מהחור שלך...
55. ל-50 כולל מה שצברו במהלך הנישואין
תומר ,   רעננה   (15.05.08)
אם גבר עבד קשה גם בזמן שהיה נשוי הוא לא צריך להתחלק בפרי עבודתו עם גרושתו כי הכסף שלו=הכסף שלה רק אם הם נשואים והוא לא צריך לסבול מפער המשכורות הממוצעי בין גברים לנשים ועוד את אומרת שהיא צריכה לקבל הרוב ממה שהוא עבד כי משכורתה נמוכה יותר? כלומר הוא יעבוד כמו חמור והיא תהנה מהכסף- זה צדק מבחינתך ועל כל השאלות אפשר לשאול הפוך: מה אם הגבר חלה במהלך הנישואין ולא מצליח להשתכר כמו יוסי אולמרט שפשט את הרגל ואשתו בתגובה התגרשה ממנו כי לא יכל לפרנס אותה ומה אם הגבר לא יכול למצוא מקום עבודה הנקודה היחידה שאני מוכן לקבל שגבר יתחלק ברכושו עם גרושתו זה אם הוא לא נתן לה לעבוד כדי שתגדל ילדים אבל חוץ ממקרה זה שום דבר אחר לא מקובל ויש לי שאלה: אם שרי אריסון תתגרש מבעלה זה מקובל עלייך שהיא תתחלק בחצי מכל הרוחים שהיא עשתה במהלך הנישואים עם בעלה?
56. רבקה כל הכבוד!
שרון ,   סוף פסוק   (15.05.08)
הפרסום עצמו מעורר כל כך הרבה תסיסה, שאני מתפללת יום יום שהרקב וריח הצחנה יעלו מעלה ויביאו לשינוי. בינתיים ניוותר אנו שלמטה עם השיירים הנקיים. דודי מפ"ת ומעין - תודה על כל התגובות האינטלגנטיות והחריפות שנוסכות בי תקווה שלא הכל אבוד. ולתומר הנכבד מרעננה - אנא עלה גם אתה מעלה עם הרקב וכו' - לפי הצדק והחלוקה שאתה מתאר, עדיף לכל הנשים והגברים במדינה הזו להישאר רווקים לנצח. את עניין החלוקות השאר לחרדים - אנחנו בעד שיתוף.
תגובות קודמות
חזרה לכתבה