|
31. זה מאוד מתאים למדינה שלנו
פה, כל מה שהפוך - יעיל.
|
|
|
|
|
מומלץ שהנהג ישב בכיוון הנגדי לנסיעה, זה יותר בטוח
נו באמת, בשביל מה יש חגורה?
היא עושה את אותו דבר
|
|
|
ואיך אמור להיות קשר עין? מה אם התינוק נחנק או שם משהו לא טוב בפה, הוא עם הגב אליי... עוד משהו, על החינוק להיות פחות בטוח, על הנהג לסוע בבטיחות.
|
|
|
35. ואחדי חמש דקות...
ג'ודי , |
מודיעין |
|
(15.06.09) |
|
|
|
בנוסף עדיף לרכוש רכבים עם עיגוני איזו פיקס כמו בקרוז החדשה
|
|
|
הם מאפשרים במאגן ביטול זמני של כרית האוויר מקדימה ע"י מפתח.
בשאר הרכבים שאני מכיר זה עולה כ-500 ש"ח לבטל את כרית האוויר
במוסך מורשה וזה סיפור.
כל הכבוד לרנו... כן ירבו.
|
|
|
fits very nicely in his backward facing seat.
And so does every other Swedish child I have ever seen
|
|
|
39. אתה שתול של רנו או מה?
לרוב הרכבים (אפילו בליסינג) יש היום ניתוק כרית (מזדה, טויוטה וכו'). חוץ מזה - מקדימה שמים רק סלקלים - כאן מדובר על כסאות
|
|
|
40. אין בעייה עם מושב הפוך
היום המושבים האלו מגיעים עם מראות כך שאת יכולה להיות כל הזמן במבט על התינוק כך שקשר עין זה לא בעייה
בדבר אחד אני מסכימה עדיף לרכוש רכבים עם עיגוני ISOFIX דוגמאת השברולט מליבו והקרוז וכו"
|
|
|
41. אפשר להרכיב מראה קטנה בעשרים ש"ח
מראה שמכוונת לנהג שיכול בשניה לראות מה מצב הילד.
|
|
|
42. היכן מוצאים מבחני ריסוק אירופאיים למושבי הבטיחות?
|
|
|
43. מה הקשר לקרוז החדשה???
כמעט בכל רכב חדש יש איזופיקס, מה הקשר לקרוז.
השברולט קרוז הוא רכב גרוע ביותר
|
|
|
44. שאלה ?
יעקב שבתוב , |
בת-ים |
|
(15.06.09) |
ואם נוסעים נגד כיוון התנועה,לא יעיל ?
|
|
|
|
|
46. גם לנהג יותר בטוח לשבת נגד הכוון
|
|
|
47. המשך...
ניצן. ש , |
ירושלים |
|
(15.06.09) |
|
|
|
48. המשך....
ניצן ש , |
ירושלים |
|
(15.06.09) |
אנגלית (ארה"ב):
http://www.carseatdata.org/cnt/buying-guide/convertible-car-seats
לתשומת ליבך,
אין להתפשר ולחסוך בכסא בטיחות. יש לקנות כסא איזופיקס בלבד, לא חשוב איזו פירמה. את החיסכון ניתן לבצע בעגלת הטיולים היוקרתית....
לאטץ' (latch) זה לא איזופיקס, אז שלא יעבדו עליכם....
מוכרנים בארץ מדקלמים טקסטים שיווקיים. הם אינם מבינים דבר בכסאות בטיחות ולעיתים מטעים את הצרכנים, העיקר לבצע מכירה.
בסה"כ ישנן בעולם 3-4 חברות בינלאומיות גדולות המייצרות כסאות בטיחות. הן משווקות את תוצרתן תחת מגוון רחב מאוד של מותגים המבודלים לפי מחיר, יוקרה, איכות וגיאוגרפיה. לחלופין, ישנה חברה צרפתית המייצרת כסאות "מדבקה" בינוניים לכל דורש. יוצא מכך שניתן למצוא מבחן ריסוק לכמעט כל כסא בטיחות שנמכר בארץ, רק צריך לדעת תחת איזה שם הוא נבחן בחו"ל /נמכר בארץ.
לידיעה, ארגון NCAP עתיד לערוך מבחני ריסוק לכסאות בטיחות (http://www.npacs.com/)
חיפוש בגוגל עשוי להניב מספר תוצאות נוספות...
בהצלחה,
|
|
|
49. חוץ מזה שהכסא לא תחומך בזה
כל הכסאות לנסיעה כנגד הכיוון הם עד משקל יחסית נמוך
|
|
|
50. יש להדגיש את משקל הילד והתאמתו לכסא
יפעת צפיר-שבלול , |
מודיעין |
|
(24.06.09) |
המאמר ומאשר מה שידוע כבר שנים אך יש להדגיש נושא מאד חשוב. אין בשום פנים ואופן לחגור את הילד כנגד כיוון הנסיעה על כסא שאינו מתאים לכך . בארץ יש כסאות הנקראים convert שיכולים להחגר הן כנגד כיוון הנסיעה והן עם כיוון הנסיעה. ישנן כאלו אשר יכולים להחגר נגד כיוון הנסיעה עד 10 ק"ג בלבד. במקרה כזה אין לחגור את הכסא כנגד כיוון הנסיעה לאחר המשקל הכתוב על הכסא. לעומתם יש כסאות המאתימים עד 13.6 ק"ג ( בד"כ כסאות אמריקאים ) לחגירה נגד כיוון הנסיעה . שוב אותה הנחיה נכונה . אין לחגור מעבר למשקל הכתוב על הכסא. ישנן מעט כסאות שנבדקו ואשר נמכרים בארץ והם מאושרים להיחגר כנגד כיוון הנסיעה גם עד 16 ק"ג. כמובן שאלו כסאות עדיפים כיוון שהם מאפשרים חגירה הפוך , כנגד כיוון הנסיעה , לאורך זמן ואפילו עד גיל 4 שנים (בתנאי שהילד בן ה 4 אינו עובר במשקלו את המשקל המקסימאלי) .לבדיקת היכולות של כל כסא יש לחפש את המדבקה הנמצאת על הכסא או לקרוא את ספר ההוראות של הכסא
יפעת צפיר טכנאית כסאות בטיחות מטעם ארגון "בטרם" ומכון תקנים האמרקאי NITSA
| |