שלחתי פעמיים את המילה רמאדן באנגלית.
בפעם הראשונה נעניתי שעליי לנסות שנית, בפעם השנייה נעניתי שהשרות לא זמין יותר, אוראנג' מודה לי ושאנסה בפעם הבאה.
התקשרתי לשרות לקוחות על מנת לדעת מדוע המבצע לא ממשיך ונעניתי על ידי שוקי:
מדובר במבצע ללקוחות ערבים, ברגע שהתחילו פניות רבות (כנראה בעקבות הכתבה) אוראנג' החליטה לבצע סינון והיא לא מאשרת את המבצע לכול אחד. שאלתי אותו איך הוא יכול לדעת אם אני מוסלמי, יהודי או נוצרי והוא ענה שלאוראנג' יש את השיטות שלה. שאלתי אותו אם המבצע עדיין ממשיך והתשובה הייתה כן, רק למזר הערבי. יש לי תחושה שיש כאן הפלייה רצינית בן לקוחות, לדעתי כול הלקוחות חייבים לקבל את אותה הטבה בלי הבדל דת וצבע, האם אני צודק ? האם מבחינה חוקית אין כאן בסיס לתביעה ייצוגית ?
מדובר כאן בהטבה ששווה כ1500 ש"ח ללקוח = 2000 דקות שיחה. אשמח לקבל תשובות.